PDA

Vis full versjon : Godkjenning av senkesett



Aleks
10/01/20, 21:57
Har en V70 som er senket 30/30 (mener jeg å huske). Lurer på å få dette inn i vognkortet. Men; kan bilen kjøres til BT, eller må den på henger? Og ser de på hele bilen, eller kun senkesettet? Senkesettet er av typen Eibach. Noen som VET?:confused:

HansOla
10/01/20, 22:07
Du må ha fersk 4hjulskontroll, tüv papirer og papir på lysjustering før du drar ti bt. Fjørene må ha synlig merking. Bare å kjøre bilen, trenger ikke tralle. De skal se kun på senkesettet men hos meg gikk de over hele bilen i tillegg

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

vangsfreaken
10/01/20, 22:39
de skal egentlig kun se på senkesettet, men de har lov til å se på hva de vil, så om de føler for det eller noe er åpenbart feil kan du i verste fall få mangellapp... hos meg så de bare på senkesett og eksos, siden det tydeligvis ikke var så mange som reiste dit med 3" fra turbo og ut :p


Du må ha fersk 4hjulskontroll, tüv papirer og papir på lysjustering før du drar ti bt. Fjørene må ha synlig merking. Bare å kjøre bilen, trenger ikke tralle. De skal se kun på senkesettet men hos meg gikk de over hele bilen i tillegg

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

de ble vel mistenksomme når de så eieren :rolleyes:

HansOla
10/01/20, 22:41
Helt org 740 foruten om lesjøfors hevesett og eikerfelger? [emoji13]

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

vangsfreaken
10/01/20, 23:14
Helt org 740 foruten om lesjøfors hevesett og eikerfelger? [emoji13]

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

hjelper ikke det når du hopper ned fra førersetet, det er sikkert kjent i bygda hva som foregår i garasjen din... :p

HansOla
11/01/20, 00:11
hjelper ikke det når du hopper ned fra førersetet, det er sikkert kjent i bygda hva som foregår i garasjen din... :pIngen komentar [emoji2960]

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk