PDA

Vis full versjon : Farge i infoskjerm



Klausk
16/08/19, 16:27
Hei, på noen V40'er slik som min fra 2014 ser jeg at instrumentpanelet og infoskjermen har samme farge. På min derimot kan jeg kun endre farge på instrumentpanelet og ikkje på infoskjermen, den har kun en farge uansett. Noen som vet? De på Volvo viste det ikke, da jeg spurte når bilen var inne på service.

På forhånd takk

Sent from my E5823 using Tapatalk

Bromm
17/08/19, 08:54
På min 2006 V50 så endre farge på begge skjermene seg alt etter om det er mørk eller lyst ute. Om man kan manuelt endre bakgrunnsfarge på skjermene vet jeg ikke!

Når det er lyst ute så er bakgrunnsfargen grågrønn med sort skrift, når det er mørkt er bakgrunn sort med grønn skrift.

Morgis
17/08/19, 18:27
På min 2006 V50 så endre farge på begge skjermene seg alt etter om det er mørk eller lyst ute. Om man kan manuelt endre bakgrunnsfarge på skjermene vet jeg ikke!

Når det er lyst ute så er bakgrunnsfargen grågrønn med sort skrift, når det er mørkt er bakgrunn sort med grønn skrift.

2014 modellen har vel en langt mer avansert infoskjerm enn de tidligere sort-hvitt skjermene ?

Bromm
17/08/19, 20:30
2014 modellen har vel en langt mer avansert infoskjerm enn de tidligere sort-hvitt skjermene ?

Helt sikkert. Fikk ikke helt med meg at det var en 2014-modell. Er nok mer finesser på de nyere modellene :o