Monsen
10/08/19, 22:46
Tja slik gikk det når bilen hadde rundet 350.000 km. Reimhjulet på dynamoen har sklidd ut, har senter mutteren for innfesting av reimhjulet løsnet, eller er dette limt til til " dynamoakslingen "?. Ser at det sitter et deksel i forkant av reimhjulet som muligens skjuler mutteren, er det bare å fjerne dekselet og skru fast. Eller er dette en slik billig løsning som ikke lar seg reparere.
Ser ut at strammehjulet som sitter i samme høyde som dynamoen har blitt ødelagt i samme slengen, reima var nemlig røket når jeg kom hjem. Tok ikke sjangsen på å stoppe, så jeg kjørte den lille strekningen hjem, servoen var selvfølgelig ikke med.
Tips og råd tas i mot med takk. Noen som eventuelt har deler i Indre Østfold/Trøgstad så er det av interesse. Ring gjerne 482 70 793.
Ser ut at strammehjulet som sitter i samme høyde som dynamoen har blitt ødelagt i samme slengen, reima var nemlig røket når jeg kom hjem. Tok ikke sjangsen på å stoppe, så jeg kjørte den lille strekningen hjem, servoen var selvfølgelig ikke med.
Tips og råd tas i mot med takk. Noen som eventuelt har deler i Indre Østfold/Trøgstad så er det av interesse. Ring gjerne 482 70 793.