PDA

Vis full versjon : Død takluke V70 2006



gaupe
19/07/19, 19:39
Eg slit med takluka på 2006 V70Ren min. Hadde den i sving ein gang, då gjekk den så treigt at den satte fleire feilmeldingar for lav spenning. Dette var etter eg tok straumen på sikring 7 ved førardøra og forsikra meg om at kontakt satt skikkeleg i taklukemodulen.

Eg har ingen feilmeldingar, ved diagnose, så får eg lest ut alle funksjonar på brytar, men eg får ikkje aktivisert motorane. Sirena virkar, så det er ikkje den som blokkerar serielliknen mellom UEM og SRM.

Det som er litt underleg, er at eg les av at SRM, dvs taklukemodulen, måler at den har 18v inngåande. Eg har ikkje sjekka på XC90en, der takluka fungerer, kva den måler av spenning, skal sjekke det i kveld.

Kan det vere SRM som er problemet? Er det nokon måte å tvangskøyre takluka såpass eg får forsikra meg om at den er skikkeleg oppsmurt?

gaupe
20/07/19, 11:55
Tok ut diagnose på XC90en i dag, der er målt spenning på SRM lik spenninga på bilen, så trur det trygt kan konkluderast med at det er SRM som er gåen her. Skal sjå om eg gidd å kryssbytte desse.

Morgis
20/07/19, 17:20
signalkablene fra takspeil, gjennom takkonsollen kan være utsatt for ledningsbrudd eller jordfeil da de lett kommer i klem ved skruefestet til speilet.
Usikker på om disse kommuniserer med samme modul, men vet hvertfall at det kan klusse til låsesystemet :)

gaupe
20/07/19, 23:14
signalkablene fra takspeil, gjennom takkonsollen kan være utsatt for ledningsbrudd eller jordfeil da de lett kommer i klem ved skruefestet til speilet.
Usikker på om disse kommuniserer med samme modul, men vet hvertfall at det kan klusse til låsesystemet :)

Tenker det at sidan VIDA les av brytaren skikkeleg, men kun har problem med å aktivere motorane, at dette er relédelen av SRM som er gåen.

TommyG
02/06/20, 13:17
Fant du ut av dette? Min er og pluttselig helt død. Med takluken helt åpen såklart. Meldt regn i overmorgen..

gaupe
02/06/20, 13:46
Fant du ut av dette? Min er og pluttselig helt død. Med takluken helt åpen såklart. Meldt regn i overmorgen..

Det var taklukemodulen som var død hos meg:
http://forum.vccn.no/showthread.php?61-gaupe-2006-V70-R-AWD-sonic-blue-atacama&p=1100282&viewfull=1#post1100282

TommyG
02/06/20, 15:24
Finnes det noen måte å sveive takluken igjen manuelt på?

gaupe
02/06/20, 21:17
Finnes det noen måte å sveive takluken igjen manuelt på?

Trur ikkje det, kunne ikkje sjå noko. Ser enkelte skriv at det skal kunne gå å gjere det om du tek av loket på motoren, men det er nagla på plass, så det virka ikkje så servicevenleg.

FroBe
02/06/20, 22:46
Betjeningen av takluken og taklys på min 2001-modell stoppet plutselig å virke, da var det defekt sirene som blokkerte CAN-bussen i grenen som gikk innom UEM.

Husker ikke om jeg tok av batteriet noen minutter (med nøkkel i posisjon II når batteriet kobles på igjen), eller om jeg prøvde å resette med bilnøkkelen (bruke nøkkelen i dørlåsen og låste opp/igjen minst tre ganger). Etter å ha byttet sirene oppsto feilen aldri igjen.

TommyG
03/06/20, 05:54
Ser ut som det kan være alarmen her og. Sentral låsen slo ikke inn når jeg skulle låse. Tok av strøm og på igjen, så fikk jeg takluken igjen [emoji846]

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk

gaupe
03/06/20, 08:21
Ja, død/kortslutta sirene kan slå ut LIN-bussen, ikkje CAN-bussen, som vert delt mellom desse to. Desse skal i utgangspunktet aldri kollidere, men dersom sirena havarerar så kan denne blokkere signalet til taklukemodulen. Det var det første eg starta med å feilsøke, og er eit svært vanleg problem på P2.