PDA

Vis full versjon : Utført! Flytting av server og vedlikehold



aarnes
23/06/19, 17:38
Vår hostingpartner må igjen flytte serveren fysisk, og med erfaring i hva som skjedde sist har vi valgt å migrere over til en virtuell server.

Arbeidet med dette pågår live i skrivende stund og i den forbindelse kan det oppleves noe nedetid i det vi flytter over til nytt miljø.

Det betyr at du kanskje ikke kommer inn på forumet eller websiden vår noen få timer.
Foreløpig har vi ikke satt et tidspunkt for cutover, og velger derfor å informere på forhånd slik at man vet hvorfor dersom man plutselig ikke skulle komme inn.

Dersom du opplever andre problemer ber vi om at du poster det i denne tråden.

aarnes
24/06/19, 08:19
Da er alt over på nytt miljø og det skal ikke være noe nedetid fremover.

Daruu
24/06/19, 21:26
Får ikke lastet opp bilder nå, mulig det bare er meg?
Står "File path is not writeable. The script does not have access to write files to the content directory"

aarnes
24/06/19, 21:45
Får ikke lastet opp bilder nå, mulig det bare er meg?
Står "File path is not writeable. The script does not have access to write files to the content directory"

Takk - jeg ser på det i morgen tidlig.

aarnes
25/06/19, 11:57
Får ikke lastet opp bilder nå, mulig det bare er meg?
Står "File path is not writeable. The script does not have access to write files to the content directory"

Kan du forsøke nå?

Daruu
25/06/19, 13:47
Funker igjen nå ja :)

mrstfu
27/06/19, 15:45
Jeg får ikke lastet opp bilder med hurtigopplastingen fra kommentarfeltet, altså bildeikonet over her jeg skriver nå. Finner bildet, trykker på last opp, når dialogen blir borte dukker det ikke opp noe i tråden. Har hittil kun forsøkt med Android, fra Chrome nettleser og forumet på "Full side".

aarnes
29/06/19, 17:38
7532

aarnes
29/06/19, 17:38
mrstfu test nå.

mrstfu
29/06/19, 17:45
7533

Dingding