PDA

Vis full versjon : Dieselvarmer



christina
08/06/19, 11:42
Jeg skal kjøpe meg en xc70 2014 d5. Er her noen som vet om det er dieselvarmer på alle on call utgaver? Selgeren, som ikke er Volvo forhandler, meiner at der ikke er. Men så ringte jeg til en Volvo forhandler som har hatt denne bilen på service og han meinte at der er. Samtidig er det noen som sier at brukt import er der ikke dieselvarmer. Volvo Ålesund meinte at alle on call utgaver skal ha dieselvarmer.

Sent fra min F8131 via Tapatalk

René Fredriksen
08/06/19, 14:56
Sender du skillt nr kan jeg kjekke om det er det :)

christina
08/06/19, 14:58
Sender du skillt nr kan jeg kjekke om det er det :)

Vet ikke om jeg tør å vite svaret [emoji23]

Sent fra min F8131 via Tapatalk

René Fredriksen
08/06/19, 15:02
2B03 ADDITIONAL HEATER Additional heater with timer

Så denne skal ha varmer ja :)

christina
08/06/19, 15:03
2B03ADDITIONAL HEATER Additional heater with timer

Så denne skal ha varmer ja :)Oh nice [emoji4] tusen takk for hjelpen, det var veldig hyggelig. =D

Sent fra min F8131 via Tapatalk

René Fredriksen
08/06/19, 15:07
Det var det jeg fant :) så å at den hadde CPM ( styreenhet til varmer) letteste og kontrollere er og bare gå inn i menyen og dobbeltsjekke, be forhandler gjøre det så er du i allefall 100% sikker :)

Lykke til med bilkjøp :) er gode biler :D

christina
08/06/19, 15:12
Det var det jeg fant :) så å at den hadde CPM ( styreenhet til varmer) letteste og kontrollere er og bare gå inn i menyen og dobbeltsjekke, be forhandler gjøre det så er du i allefall 100% sikker :)

Lykke til med bilkjøp :) er gode biler :DJa, men jeg er på jobb i tre uker til. Også spurte jeg han og han sa der ikke var. Tror han er veldig lei av meg og alle spørsmålene mine [emoji23]
Takk for det, ja jeg vet. Gleder meg mye.

Sent fra min F8131 via Tapatalk