PDA

Vis full versjon : Demontering/montering støtfanger bak XC70-12



Larssin
29/05/19, 08:08
Hadde egentlig time på et skadeverksted som er et "merkeverksted" i dag for å ta av støtfanger bak for å sjekk av evt tidligere reparerte skader, men måtte få ny time pga de ikke visste når på dagen de kunne se på den og jeg måtte være tilstede for å ta bilder.

De sa at det kunne skje noe med hjul-bue listene ved demontering/montering og hvis det gjorde det så fikk de ikke montert fanger riktig. Etter det jeg klarer å se på f.eks. montertingveiledningen for parkering-varsler bak https://accessories.volvocars.com/InstallationInstruction/Document/VCC-429821-1/no-no/XC70(08-)/2012 så ser det ikke sånn ut for meg.

Trenger info om dette da jeg/de evt må få bestilt det som trengs til neste time.

Larssin
03/06/19, 16:20
Kommer de plastikk hjulbue listene i konflikt under demontering/montering av fanger? Må man fjerne/løsne på hjulbue listene?

Larssin
05/06/19, 05:38
Mye masing i fra min side nå, men begynner å få litt dårlig tid hvis jeg må få fremskaffet deler før neste time på verksted.

Legger ved et bilde av en bil jeg fant på Finn.no, som viser hva jeg tenker på.

7521

Holern
05/06/19, 11:33
Er dette verkstedet et Volvo-verksted? I tilfelle bør de ja ha kunnskap om dette, og ha evt deler som trengs tilgjengelig.....

Larssin
05/06/19, 12:08
Er dette verkstedet et Volvo-verksted? I tilfelle bør de ja ha kunnskap om dette, og ha evt deler som trengs tilgjengelig.....

De er på eiersiden, så de er ikke et rent merkeverksted.