Vis full versjon : B230fk Mistet plutselig oljetrykk
Som topic sier så mistet jeg plutselig oljetrykket. Lå på tenningskuttet i 3,giret på sladd og plutselig kommer oljelampen... Motoren er nyoverhalt, alt er nytt utenom oljepumpe og veiv[emoji106][emoji13]
finner ingen andre som har hatt dette problemet så spør bare om det er så enkelt som at oljepumpen ga seg pga alder/kmstand? (370k)
Sent fra min EML-L29 via Tapatalk
In The White
14/01/19, 13:42
Kolla så det inte är någon skada på sladden från oljetrycksgivaren. Får den kontakt mot motorn så tänds lampan.
Har sjekket om det er trykk i "oljeturn" på turboen. Men neida..
Dreracing@
21/01/19, 12:39
den gummi/silikon ringen som sitter på røret fra pumpe til blokk har blåst ut
den gummi/silikon ringen som sitter på røret fra pumpe til blokk har blåst utAha! Et tegn på slurv under montering?[emoji848][emoji13]
Dreracing@
22/01/19, 09:27
nødvendigvis ikke. har du brukt den røde silikon ringen så har den en tendens til og blåse ut. jeg bruker og sette inn tilsvarende bare i svart gummi, den er ikke så fleksibel og holder seg på plass
nødvendigvis ikke. har du brukt den røde silikon ringen så har den en tendens til og blåse ut. jeg bruker og sette inn tilsvarende bare i svart gummi, den er ikke så fleksibel og holder seg på plassAaah! Ja da skal jeg prøve og finne en tilsvarende ring i gummi da så er det bare og håpe man får ned bunnpanna med motorn i bilen[emoji51][emoji51][emoji106][emoji106]
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.