PDA

Vis full versjon : radiator og varmedeksel for turbo med torpedovegg og justerbart senkesett



Folkvord
19/07/10, 01:19
Nokon som har prøvt radiator fra biltema? er det noko som er brukbart? elelr bør eg kjøpe radiator fra volvo? far min arbeider på billia så varte nok en orginalt radiator, men kansje billigere på biltema og like bra?
det er ein 854 2.0l t5


er det nokon som har den der brannplata eller hva det hetter, den som står på torpedovegen med turboen slikk det ikke skall varte så varmt med torpedovegen med turboen?? har bygget om fra 2.5 20v til 2.0l t5 så var ute og kjørte en dag da var det bejunnt og ulme litt pga varmeutviklingen, menner turbo modellen skall ha noko som beskjutter mot varmen der.

nokon som har ein link elle noko om eit bra billigt senkesett til 850 sedan med tuv papir? har lust på justerbart, men visst det ikke er det beste så kansje 60/40 senk er bra?

thamule
19/07/10, 16:44
Viss far din jobber på Bilia så fikser vel han god pris på orginal radiator?

Billig senkesett får du frå Parts and retards (http://www.partsandretards.no/). 60/40 til 3,5k med tüv.

Nilsebu
19/07/10, 20:29
Viss far din jobber på Bilia så fikser vel han god pris på orginal radiator?

Billig senkesett får du frå Parts and retards (http://www.partsandretards.no/). 60/40 til 3,5k med tüv.

Henger med litt på her.

Har du prøvd / vet om noen så har prøvd dette senkesettet? Så interessant ut.

Nero
19/07/10, 20:51
Var billig sats med fjærer/dempere det der, ser Realcar.no selger de for 1000kr mer enn det som er lenka til over her. Enig med Nilsebu, virker interessant om det er bra saker:confused:

Folkvord
20/07/10, 02:40
hehe ja men tenkte om det kansje vart billigere andre plasser:p men varte nok orginalt:p så slipper eg biltema skeptisken om det holder:P

thamule
20/07/10, 15:23
Eg har kjørt med dette settet i ca 3 månar. Og det funkar fint her. Grei komfort og bilen får eit mykje sportslegare preg.

Det fulgte med feil tüv papir til mitt sett (Stod S80 på det), men eg gav beskjed om at eg hadde fått feil, og fekk nytt på mail. Kan absolutt anbefalast.

Eg skulle forøvrig ønske at bilen min hadde blitt bittelitt lavare bak. Men det er absolutt akseptabelt. Kan sjå om eg får lagt opp eit bilde i helga. Framme blei det perfekt.

Nilsebu
23/09/10, 21:52
Eg har kjørt med dette settet i ca 3 månar. Og det funkar fint her. Grei komfort og bilen får eit mykje sportslegare preg.

Det fulgte med feil tüv papir til mitt sett (Stod S80 på det), men eg gav beskjed om at eg hadde fått feil, og fekk nytt på mail. Kan absolutt anbefalast.

Eg skulle forøvrig ønske at bilen min hadde blitt bittelitt lavare bak. Men det er absolutt akseptabelt. Kan sjå om eg får lagt opp eit bilde i helga. Framme blei det perfekt.

Hvordan ble høyden på fronten din kontra baken ?

mrstfu
23/09/10, 22:15
Var billig sats med fjærer/dempere det der, ser Realcar.no selger de for 1000kr mer enn det som er lenka til over her. Enig med Nilsebu, virker interessant om det er bra saker:confused:

får samme settet på Hova.com til 3.500 SEK, rundt 2.800 NOK, med frakt blir det bittelitt biligere.

Nilsebu
23/09/10, 22:39
får samme settet på Hova.com til 3.500 SEK, rundt 2.800 NOK, med frakt blir det bittelitt biligere.

Moms da ? Ikke mye du sparer.

mrstfu
23/09/10, 23:07
sant det, glemte jeg har en bekjent rett over grensa som tar det meg for meg.... sorry mac, Parts & Retards/realcar er jo uansett ikke mye dyrere, og hvis det er som det blir sagt over et stivt og rimelig greit sett, er det jo bare å kjøre på. skal ha dette settet etterhvert selv, så... er interessert i bilder/erfaringer.:D

Nilsebu
26/09/10, 22:00
sant det, glemte jeg har en bekjent rett over grensa som tar det meg for meg.... sorry mac, Parts & Retards/realcar er jo uansett ikke mye dyrere, og hvis det er som det blir sagt over et stivt og rimelig greit sett, er det jo bare å kjøre på. skal ha dette settet etterhvert selv, så... er interessert i bilder/erfaringer.:D

hehe.. kunne sagt det litt før så kunne vi ordnet oss sammen :P hehe. Skal få montert det med en gang det kommer å få det prøvekjørt så kommer min anbefaling :)

Folkvord
26/09/10, 23:34
kansje noen som har bilder med det på??

Nilsebu
26/09/10, 23:35
kanskje thamule kan hjelpe oss her ? :)

Morgis
26/09/10, 23:52
biltema har vel kun radiatorer for NA motor og manuell girkasse.. altså ingen oljekjølere på dem?!.