PDA

Vis full versjon : Timer i parkeringsklima via VOC



Larsov
30/10/18, 08:55
Jeg får ikke slått på parkeringsklima timer via. VOC. Dette har fungert tidligere. Starte parkeringsklima direkte fungerer. Andre som har sammen problem?

VoƖvolog
30/10/18, 13:27
Funka ikke ved første forsøk idag nei. Men funka når jeg slettet timer'en i VoC appen og la den til på nytt.

Larsov
31/10/18, 07:50
Funka ikke ved første forsøk idag nei. Men funka når jeg slettet timer'en i VoC appen og la den til på nytt.

Dette løste problemet for meg.

Larsov
02/11/18, 14:12
Dette løste problemet for meg.

Helt til i dag..... Nå fungerer det ikke igjen.

HKN
30/11/18, 13:37
Samme her. Må slette og legge til på nytt.

Valdres
01/12/18, 18:07
Får heller ikke til å sette igang setevarme og rattvarme fra voc

boman
03/12/18, 14:19
Får heller ikke til å sette igang setevarme og rattvarme fra voc

Har du det aktivert i bilen? Må huke av på det under klima. Finnes ikke en egen dedikert funksjon for sete/rattvarme i VOC, men når man starter parkeringsvarmer blir dette skrudd på om det er aktivert i innstillingene i bilen.

Holern
04/12/18, 22:39
Har du det aktivert i bilen? Må huke av på det under klima. Finnes ikke en egen dedikert funksjon for sete/rattvarme i VOC, men når man starter parkeringsvarmer blir dette skrudd på om det er aktivert i innstillingene i bilen.

Dette stemmer vel ikke?
http://forum.vccn.no/img-dump/2018/12/58.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Valdres
04/12/18, 22:44
Setevarme skrur seg ikke på ved forvarming fra voc selv om det et aktivert i bilen. Aktivering i bilen gjør bare at det starter automatisk når en starter bilen. Det er ikke det jeg er ute etter. Jeg ønsker at setevarme starter samtidig med webasto når denne startes fra voc

Holern
05/12/18, 08:13
Setevarme skrur seg ikke på ved forvarming fra voc selv om det et aktivert i bilen. Aktivering i bilen gjør bare at det starter automatisk når en starter bilen. Det er ikke det jeg er ute etter. Jeg ønsker at setevarme starter samtidig med webasto når denne startes fra voc

Jeg kan i hvert fall bekrefte at rattvarme skrur seg på ved å aktivere det via VOC-appen. Prøvde det i dag tidlig, og rattet var godt og varmt da jeg kom ut. Jeg vil anta at dette også vil funke på setevarme, men det kan ikke bekreftes pt. Skal testes.... I'll be back :-)

boman
06/12/18, 07:49
Dette stemmer vel ikke?
http://forum.vccn.no/img-dump/2018/12/58.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

My bad - det er en funksjon jeg ikke har sett før. Oppdaterte appen nå og så at set er kommet inn nå.
For min del så kommer ratt/setevarme på fordi det er huket av i bilen i menyen under klimaanlegg->parkeringsvarmer. Altså ikke under innstillinger, men trykk på klima nederst på skjermen for å justere vifte etc, dra til siden for å få opp innstilling av tider for parkeringsklima.
Men det ser ut til at dette da er samme innstilling som de nye i appen.

boman
06/12/18, 07:52
Setevarme skrur seg ikke på ved forvarming fra voc selv om det et aktivert i bilen. Aktivering i bilen gjør bare at det starter automatisk når en starter bilen. Det er ikke det jeg er ute etter. Jeg ønsker at setevarme starter samtidig med webasto når denne startes fra voc

Det er to muligheter for å starte setevarme/rattvarme i bilen. En via innstillingsmenyen og klima, som gjør at varme blir aktivert automatisk om det er under en viss temperatur. Så har man i tillegg muligheten til å aktivere dette med parkeringsvarmer. Da går du i menyen hvor man setter tider for parkeringsvarmer (trykk på klima nederst på skjermen-> dra til siden for å få opp parkeringsvarmer menykr

Holern
06/12/18, 08:12
Jeg kan bekrefte at sete- og rattvarme aktiveres i VOC-appen. Den fungerer som en "forlenget arm" for klima-innstillingene i bilen.
Så i dag kom jeg ut til varme seter og ratt :)

VoƖvolog
06/12/18, 15:51
Nice! Av alle I-landsproblemer, har dette vært ett av de aller største og mest plagsomme. Fryse på henda i 2018 lissom?!?!?