Vis full versjon : V70 (2012) problem med lås.
Another_Roger
13/10/18, 08:12
Har fått eit problem der låsen på venstre bakdør ikkje går heilt ned. Den låser seg nesten når eg brukar nøkkelen. Men tar i eg dørhandtaket 2-3 ganger så åpner alle låsane seg. Enkelte eg snakka med meinte at dette kunne løysast ved å smørre. Men så ringte eg Volvo og dei meinte at låsekassa må skiftast. Og dette skulle dei ha 4700 kroner for!
1. Må låsen skiftast eller er dette mulig å fikse?
2. Fann låsekasse til 700kr på nett. Er det vanskelig å skifte denne sjølv?
jatalleras
13/10/18, 09:06
Har fått eit problem der låsen på venstre bakdør ikkje går heilt ned. Den låser seg nesten når eg brukar nøkkelen. Men tar i eg dørhandtaket 2-3 ganger så åpner alle låsane seg. Enkelte eg snakka med meinte at dette kunne løysast ved å smørre. Men så ringte eg Volvo og dei meinte at låsekassa må skiftast. Og dette skulle dei ha 4700 kroner for!
1. Må låsen skiftast eller er dette mulig å fikse?
2. Fann låsekasse til 700kr på nett. Er det vanskelig å skifte denne sjølv?https://youtu.be/vIZmJFqoDKk
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Vil bare seie at ut å frå den demonteringa der, er det nesten umulig at fjøra på låsen ikkje hoppar av. Er den mest tungvindte demonteringa eg har sett.
Låsekassen skal følge med heile kassetten ut.
Når det er sagt, så slit norske låsar også med rust og frost pga vanninntrenging. Finst ein "kondom" ein får kjøpt på Volvo, som definitivt bør monterast. Då bør også låsen omtrent dynkast i olje.
Ellers smart tips med byte av elmotor.
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.