Vis full versjon : Integrert telefon - 2008 V70
Jeg har en 08 V70 2.4d Summum med Direktør-lur i midtkonsollen og SIM-kort i hanskerommet.
Jeg får ikke slått på tlf. Er det noen som vet om noe må aktiveres i VIDA, eller om det finnes andre tips.
På tidligere V70II/XC70II har det bare vært å trykke på «phone» i panelet. Finner ikke noe i menyen heller.
http://forum.vccn.no/img-dump/2018/09/270.jpg
På min 2009 var telefondelen bluetoothbasert. Slo den av og på ved å holde inne phone i noen sekunder
Du trenger i allefall ikke å aktivere den i VIDA...tror jeg :-)
Jeg hadde også integrert tlf i min 08 V70 og putta bare inn SIM-kortet i holderen, og vips så var det greit.
Kan hende du må inn i menyen og sette PIN-kode.
Har du snudd SIM-holderen rette vei i sloten? :rolleyes:
Jeg vil anta at telefonmodulen i denne bilen kun støtter 3G og ikke 4G. Du får antakelig ikke tak i SIM med 3G-standard.
Jeg er ikke 100% sikker på dette men kjenner til problemet med 3G/4G fra data-verden og pc'er med støtte for telefoni.
Min 2004 virket med nytt simkort. Testa holde inne knappen lenge.
På min 2009 var telefondelen bluetoothbasert. Slo den av og på ved å holde inne phone i noen sekunder
Det er ikke BT på denne, kun OldSkool.
Holde inne «phone» er normalt måten å slå på telefonen, men det funker altså ikke her. Derfor mitt forsøk på å få hjelp.
Du trenger i allefall ikke å aktivere den i VIDA...tror jeg :-)
Jeg hadde også integrert tlf i min 08 V70 og putta bare inn SIM-kortet i holderen, og vips så var det greit.
Kan hende du må inn i menyen og sette PIN-kode.
Har du snudd SIM-holderen rette vei i sloten? :rolleyes:
Finner ikke noe PIN til telefonen i menyen...
SIM-holderen står rett vei :)
Jeg vil anta at telefonmodulen i denne bilen kun støtter 3G og ikke 4G. Du får antakelig ikke tak i SIM med 3G-standard.
Jeg er ikke 100% sikker på dette men kjenner til problemet med 3G/4G fra data-verden og pc'er med støtte for telefoni.
Nei det er ikke 3G/4G som er problemet. Telefonmodulene til Volvo fungerer fint med 4G selv om de sitter i 2005 XC70 eller 2004 V70AWD. Det er altså å slå på «phone» som er problemet.
Bump’er denne da jeg fortsatt ikke finner ut feilen.
Noen andre som har noe idé?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.