PDA

Vis full versjon : Finnes det en webside der man kan se hvilke apper som er tilgjengelige til Volvoen?



digitaldias
12/09/18, 08:10
Heisann!
Vet Volvo har et in-car app system, hvor man kan laste ned diverse apper.
Jeg er spesielt intressert i Skype for Business (ser det er flere artikler om dette) men har ikke klart å finne noen side med en full oversikt over alle appene som er tilgjengelige. Er det noen av dere som vet om det finnes en slik side der ute på det store internettet?

Holern
12/09/18, 14:14
Det nærmeste må vel være "Volvocars.no"
Eller så kan jeg se om jeg får tatt bilde av app-oversikten i min bil...det dreier seg om en 8-10 stk.

Når det gjelder apper i Apple Car Play, så er det en speiling av de appene på telefonen som er tilgjengelig for bilen.

Holern
14/09/18, 08:23
Dette er de appene som bilen leveres med:

http://forum.vccn.no/img-dump/2018/09/113.jpghttp://forum.vccn.no/img-dump/2018/09/114.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

digitaldias
16/09/18, 12:37
Kult! Kona fikk sin XC60 før meg, og vi har sett over litt. Tok også kontakt med Support hos Volvo, og de sier at Skype For Business skal komme i siste kvartal 2018. DET gleder jeg meg til, har MANGE møter over skype som jeg da kan ta i bilen!

Denne "Parker og Betal" appen, har den noe for seg å bruke her til lands, hvor EasyPark og Parklink stort sett dominerer? Eller er det noen samarbeid mellom de?
Likte også "Ta opp og Sende" meget godt for å ta notater og sende til meg selv :)

Holern
16/09/18, 13:32
Kult!
Denne "Parker og Betal" appen, har den noe for seg å bruke her til lands, hvor EasyPark og Parklink stort sett dominerer?

Jeg bruker Easy-Park, og har derfor ikke installert den Parker og betal-appen, så det kan jeg ikke svare på.

gixen
16/09/18, 19:51
Parker og betal fungerer på alle easypark plasser.

VoƖvolog
25/09/18, 15:53
Parker og betal fungerer på alle easypark plasser.

Her i Fredrikstad er det en sannhet med modifikasjoner. Færre og færre av parkeringsplassene her har Europark symbol i bil-app'en (Bare en svart P istedenfor Europark-logoen) , til tross for at de er Europark-parkeringsplasser (har skilt med kode og automat) og de står som Europark parkeringsplasser i mobiltelefon-app'en.

Er det noen som har noen idé om hvorfor det er sånn?