PDA

Vis full versjon : Android Auto på XC90 2016?



Ratatosk
11/09/18, 07:24
Eg har ein XC90 T8 2016 med Apple Carplay. Problemet er berre at ein IPhone er omtrent det siste eg har lyst å bruke pengar på her i verda. Er det nokon som veit om det er mogleg å ettermontere? Eller må eg bite i det sure eplet (høhø) og kjøpe ein iPhone som berre kan liggja fast i bilen?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Holern
11/09/18, 14:07
Skal ikke starte noen diskusjon om iPhone vs Android, men jeg skjønner ikke hvorfor folk har så mye i mot Apple-produkter...?
Jeg har hatt begge typer, og har iPhone nå. Jeg kommer ikke til å skaffe Android igjen (om ikke arb.giver forlanger det).

Ratatosk
11/09/18, 14:16
Tja, eg overdreiv kanskje ein smule i innlegget mitt, men har likevel ikkje særleg sansen for Appleprodukt. Når det er sagt, er den einaste erfaringa eg har frå Apple ein ipod classic som "stal" alle bileta mine ein gong tidleg på 2000-talet.

Det er tre ting eg ser for meg å bruke Android Auto til:
1: Sende og få lest opp meldingar
2: Google Maps
3: Spotify

Eg reknar med at både punkt 1 og 3 vil løysast like greit med ein iPhone, men der kan eg vel ikkje bruke Google Maps? Og det er forresten akkurat slike ting som gjer at eg ikkje vil ha ein iPhone...

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Holern
11/09/18, 14:19
Tja, eg overdreiv kanskje ein smule i innlegget mitt, men har likevel ikkje særleg sansen for Appleprodukt. Når det er sagt, er den einaste erfaringa eg har frå Apple ein ipod classic som "stal" alle bileta mine ein gong tidleg på 2000-talet.

Det er tre ting eg ser for meg å bruke Android Auto til:
1: Sende og få lest opp meldingar
2: Google Maps
3: Spotify

Eg reknar med at både punkt 1 og 3 vil løysast like greit med ein iPhone, men der kan eg vel ikkje bruke Google Maps? Og det er forresten akkurat slike ting som gjer at eg ikkje vil ha ein iPhone...

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Jeg har Google Maps på min iPhone, men tror ikke det er mulig å få den opp i bilskjermen via CarPlay. Det er kun noen dedikerte apper du har tilgang til via CarPlay.

Ratatosk
11/09/18, 14:22
Jeg har Google Maps på min iPhone, men tror ikke det er mulig å få den opp i bilskjermen via CarPlay. Det er kun noen dedikerte apper du har tilgang til via CarPlay.Eg reknar med Spotify og Apple si kartløysing er tilgjengeleg? Kan du diktere meldingar?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Holern
11/09/18, 14:23
Eg reknar med Spotify og Apple si kartløysing er tilgjengeleg? Kan du diktere meldingar?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Ja, det er ikke noe problem, Siri gjør jobben brukbart :-)

Ratatosk
11/09/18, 14:27
Ja, det er ikke noe problem, Siri gjør jobben brukbart :-)Det kan kanskje vera verdt å prøve meg som iPhone-eigar. Iphone SE er vel det billegaste som funkar med CarPlay?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Holern
11/09/18, 15:35
Det kan kanskje vera verdt å prøve meg som iPhone-eigar. Iphone SE er vel det billegaste som funkar med CarPlay?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Jeg har i alle fall ingen betenkeligheter med å anbefale iPhone, så det er bare å kjøpe [emoji106]
Har sett at det er noen som har hatt trøbbel med å få til Android i sine biler...


Sent from my iPad using Tapatalk