PDA

Vis full versjon : Hallo



Roar22
31/08/18, 15:50
Noen som har peiling på hva som er feil når det står MOTORSYSTEM SERVICE HASTER i displayet på en 2008 V50 1.6D?

Bromm
31/08/18, 16:17
Hallo ja
Husker ikke hvilken feilkoder den meldingen dekker, står heller ikke noe om det i instruksjonsboken mener jeg. Hvor langt har den gått, jeg tenker på tett partikkelfilter eller andre komponenter i avgassrensesystemet. En feilkodeleser vil trolig kunne finne feilkoder. Har eller kjenner du ingen som har en slik så koster det ikke mye å få tatt en diagnose på Volvo. Ikke kjør unødvendig mye med bilen får du VET hva som er feil. Har du sjekket oljenivået?

Roar22
31/08/18, 16:26
Takk for svar, det er ikke min bil men en venn om sendte bildet til meg, men jeg tenkte også partikkelfilter og muligens katalysator da han sa det hadde luktet dritt i bilen ett par ganger.

Bromm
31/08/18, 20:44
Om oljenivået er OK så kjør den på verksted å få sjekket evt feilkoder ville jeg anbefalt eieren.

Trønder karen
04/09/18, 10:11
Noen som har peiling på hva som er feil når det står MOTORSYSTEM SERVICE HASTER i displayet på en 2008 V50 1.6D?

Jeg fikk denne når det var tomt for eolyse veske. Mulig du har en case der.

Lasse R
04/09/18, 12:05
Les ut feilkoder. Det er en melding som forteller deg at noe er galt. Det kan være tusen ting. Det ligger garantert en feilkode når du får koblet på VIDA.