PDA

Vis full versjon : V70 2002 mod 2,0t manuell el problemer.



Viking
22/08/18, 21:10
Her om dagen dukket det opp en del problemer, ac sluttet og fungere sammtidig med el vinduer fulltlys sentrallås blinklys og instrumentpanelet er dødt motor lampen lyser helt frem til bilen startes, da slukker den også. Klimaanlegget skrur seg av en god stund etter bilen er stoppet og nøkler tatt ut også.
Noen som har vært borti lignende feil?

Mvh Andreas.

Viking
02/09/18, 17:22
ingen som har hatt eller vært borti liknende?

cortinaterje
02/09/18, 21:34
Jeg syntes dette ligner på slik min bil oppførte seg den uka jeg kjørte uten instrumenter mens instrumentene (DIM) var hos Tunheim til reparasjon

Viking
03/09/18, 18:08
Instrumenthuset mitt har vært hos obd tuning i sverige en gang i tiden trur jeg.
Er ihvertfall en klistrelapp det står obd tuning sverige på under det.
Sjekket alle jordingspunkter i motorrommet i dag, løsnet alle og sprayet med wd40 uten hell:/

Raymond
08/09/18, 17:06
Hadde et lignende problem på en VW Transporter t4 en gang. Startsperre slo pluttselig inn, nødblink kom og gikk av seg selv, kupèvifte av og på, stereo av og på osv osv. Det var pga ledningsbrudd i ledningene som går fra kupè og ut til døra. Kav være verdt en titt der for å se om du finner noe der kanskje..

Viking
09/09/18, 17:57
Satt den på volvo nå di skulle ta en kjapp titt på den i morgen.Skulle feilsøke å ta diagnose.
Så får se hva dem finner ut.