PDA

Vis full versjon : Ettersnakk VCCN Trackday 18. Juli 2010 - Rudskogen



Anders-
18/07/10, 17:07
Strålende dag på Rudskogen! Bra vær, hyggelige folk, mye rått og mange pene biler!

Kom gjerne med inspill, ris og ros :)

wunder-hansi
18/07/10, 18:20
Var bra idag;D mye gromt å se:)
glemte kamraet hjemme, så bilder bilder bilder:D

sladdarnii
18/07/10, 18:25
fikk ikke kommet vi da for hadde bare problemer med tenninga på bilen. 30 grader fortenning og sånt:( håper virkelig dere hadde det gøy der. misunner dere alle

Texascom
18/07/10, 18:26
Synd å ikke delta! Men nå begynner jeg ferie på jobb og full stilling i garasjen med den blå, så lover det skal skje ting!

Gleder meg til bilder og film fra treffet :)

Morten Authen
18/07/10, 18:36
Takk for et kjempebra treff! Bra jobba av arrangørene! :)

Nå har vi kommet oss hjem og ryddet vekk både bil og en haug med godt grilla kapper.

Hvis noen har film og bilder så er jeg VELDIG interessert i en kopi ;)

Takk for idag!

Hilsen Morten & Jon

Øyvind G
18/07/10, 18:59
et kjempe treff. virka som om det var riktig antall biler på banen på en gang også (lå ikke i kø liksom). synd vi fikk så mye problemer med bilen da, men det må man jo også egentlig regne med på første turen med nybygd bil. blei hvertfall litt kjøring og masse skruing :)

Kjell V70
18/07/10, 19:01
Takk for et kjempetreff! Moro å endelig få prøve 850'n på bane, og moro at det holdt også...

Bra arrangert, og mye kjøretid.

Dette må gjentas! :)

MrTjerbo
18/07/10, 19:08
Kjempe bra treff :) Pappa kom å taua meg hjem i sin 940 turbo diesel ;) Tok topp pakninga og no ventiler :P Da får man kjøre 142'n te kjærringa eller ta sykkelen til jobb :P Noen som har fått knipsa noe bilder av meg? Grå 940 med R felger foran, AJ reg

Acalewia
18/07/10, 19:17
Kjempebra treff, og utrolig bra vær, til tross for litt vind :)

-Shark-
18/07/10, 19:20
Kjempe bra treff, mye kjøring og lite venting. Selvom det kun ble kjøring med en b230F og automat da- men fikk jo satsa. Synd jeg ikke fikk kjørt den andre jeg hadde med.

Hvordan gikk treffet økonomisk?

kompi
18/07/10, 19:34
vellykka dag på rudskogen i dag, mange tøffe biler å mye røyk;) koste med mye. dette skal jeg være med på neste gang, forhåpentligvis med bilen på banen;>

Swissman
18/07/10, 19:35
Kjempebra treff, mange fine biler og mye god underholdning.

Takk til de som organsierte det.

J.A.S
18/07/10, 19:40
Knallbra treff, med mye kjøring å morro:) Takk for idag !:)

vil gjerne se bilden av volvon min hvis noen har:D

-Shark-
18/07/10, 19:43
Blir det en egen bildetråd?

kompi
18/07/10, 19:49
hvem var han med den jævlige 850 eller v70 som kjørte på prøveskilt? har han noe prosjekttråd? det var jævligt tøft å se han børne å sladde uten at du hørte motoren? åssen motor er det? var rått

Agrostar
18/07/10, 19:50
hvem var han med den jævlige 850 eller v70 som kjørte på prøveskilt? har han noe prosjekttråd? det var jævligt tøft å se han børne å sladde uten at du hørte motoren? åssen motor er det? var rått

http://forum.vccn.no/showthread.php?t=109&page=4

ChrML
18/07/10, 19:51
Konge treff! Bilen fikk kjørt seg! :D Kom med bilder de som tok ;).

kompi
18/07/10, 19:52
takker, den går rett på favoritter;)

henrik940
18/07/10, 20:00
Glimrende treff! Kunne ikke vært bedre! :D

larset
18/07/10, 20:02
Fikk tatt noen bilder men har kun lommekamera nå :(
Men det var ett knall treff med mye fint å se på.
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/07/1533.jpg

Sitter på hytta med mobilt bredbånd uten 3g så får ikke slengt opp så mye enda.

Kjell V70
18/07/10, 20:05
hvem var han med den jævlige 850 eller v70 som kjørte på prøveskilt? har han noe prosjekttråd? det var jævligt tøft å se han børne å sladde uten at du hørte motoren? åssen motor er det? var rått

Hørte du ikke motoren??? Nei da får jeg gå opp noen tommer til på eksosen:D:D:D

kjellt
18/07/10, 20:14
Veldig bra treff! :D
Neste år er det min tur, bare med turbo under panseret! :D

johmolan
18/07/10, 20:21
Veldig bra treff, mye røyk i langsvingen:-)
Mange flotte biler og mye fet kjøring.

Magnum
18/07/10, 20:26
KJEMPE treff. Masse kjøretid og bra organisering. Håper alt gikk fint, slik at vi kanskje får muligheten til å få ett volvo treff igjen på rudskogen

Jeg kosa meg masse idag selvom jeg hadde litt kjøleproblemer, men hvis noen sitter med video eller bilder er jeg veldig int. i det:D

Engebretsen
18/07/10, 20:36
Suverent treff med masse kjøretid:D:D bilen funka knall, helt til jeg rasa 3an:D

Wrasko
18/07/10, 20:51
Eneste jeg reagerte på fra min vinkel, var at det var skummelt med tanke på utkjøring på banen.. Ble ofte vinket ut på litt ukurante tidspunkt, sånn at de enten kom inn helt likt som en som allerede var på banen, eller rett foran.. SKUMMELT!

Men ellers var det ett bra treff. Håper på gjentagelse neste år.

Var morsomt å være på treffet for 3 år på rad. I år kunne jeg desverre ikke være banemannskap pga høygravid madamme.

Men kommer tilbake neste år ( ?) med nybygget motor og bil (242'en).


edit:
Var der forresten med en hvit 76' 244 autolat som stod ved dekkhaugen

Per Turbo
18/07/10, 20:52
Da var man hjemme fra Rudskogen..

Må bare si dette har vært en helt fantastisk dag, med masse publikum, masse kjøring for alle som ville og ikke minst en dag med bra vær :) Det gjorde vel sitt til at alle koste seg og hadde det bra. Vi hadde litt færre deltakere i år enn tidligere, noe som gjorde at de som deltok i år fikk mye mer kjøretid, og så og si null ventetid. Oppsummert har det vært så og si ingenting av uhell og tekniske svikt, noen reimer på en bil og ett gir på en annen. Ellers gikk det MANGE dekk, både i forbruk og som smalt av på banen.. hehe
Og bare 1 (!) som trengte å taues ut av sandfella, det er bra! :)

Takker alle som har bidratt, førere, publikum, Rudskogen og aller mest dere som har hjulpet til i dag og gjort en kjempeinnsats for å få treffet til å fungere. Tusen takk alle sammen!

Tusen takk, det er deres treff og vi gjør helt klart dette igjen :D

henrik940
18/07/10, 20:53
Gikk VCCN i pluss her da? Eller hvertfall over 0 :p ?

ChrML
18/07/10, 20:53
Eneste jeg reagerte på fra min vinkel, var at det var skummelt med tanke på utkjøring på banen.. Ble ofte vinket ut på litt ukurante tidspunkt, sånn at de enten kom inn helt likt som en som allerede var på banen, eller rett foran.. SKUMMELT!

Men ellers var det ett bra treff. Håper på gjentagelse neste år.

Var morsomt å være på treffet for 3 år på rad. I år kunne jeg desverre ikke være banemannskap pga høygravid madamme.

Men kommer tilbake neste år ( ?) med nybygget motor og bil (242'en).
Opplevde ikke det jeg, men folk kikker seg vel til høyre når de kjører ut på banen? Det gjør hvertfall jeg...

Volven
18/07/10, 21:01
Kjempe treff! Fikk kjørt masse :d

Wrasko
18/07/10, 21:05
Opplevde ikke det jeg, men folk kikker seg vel til høyre når de kjører ut på banen? Det gjør hvertfall jeg...

Vel, jeg prøvde ikke å kjøre selv (ikke så merkelig når man måtte troppe opp med en reservebil pga Elg, og egentlige bilen var lat den og), men jeg så det meget greit fra tversover.. Så skummelt ut iblant..

Men kan hende at jeg bare er kritisk.. Var også dårlig med gulflagging fra den kanten ett par ganger når volvohuggeren snurret f.eks

MrTjerbo
18/07/10, 21:07
Da var man hjemme fra Rudskogen..

Må bare si dette har vært en helt fantastisk dag, med masse publikum, masse kjøring for alle som ville og ikke minst en dag med bra vær :) Det gjorde vel sitt til at alle koste seg og hadde det bra. Vi hadde litt færre deltakere i år enn tidligere, noe som gjorde at de som deltok i år fikk mye mer kjøretid, og så og si null ventetid. Oppsummert har det vært så og si ingenting av uhell og tekniske svikt, noen reimer på en bil og ett gir på en annen. Ellers gikk det MANGE dekk, både i forbruk og som smalt av på banen.. hehe

Og bare 1 (!) som trengte å taues ut av sandfella, det er bra! :)



Takker alle som har bidratt, førere, publikum, Rudskogen og aller mest dere som har hjulpet til i dag og gjort en kjempeinnsats for å få treffet til å fungere. Tusen takk alle sammen!

Tusen takk, det er deres treff og vi gjør helt klart dette igjen :D

Utheva, Hmmm (A) Hehe

bruningen
18/07/10, 21:10
helt rått treff!!mye hyggelige folk og mye kjøretid.
eneste som manglet var noen bmw`r og audier som kunne parkert volvofolket.......
for mye svensk skrot på et sted var det største minuset!!!!

Volven
18/07/10, 21:11
Da var man hjemme fra Rudskogen..

Må bare si dette har vært en helt fantastisk dag, med masse publikum, masse kjøring for alle som ville og ikke minst en dag med bra vær :) Det gjorde vel sitt til at alle koste seg og hadde det bra. Vi hadde litt færre deltakere i år enn tidligere, noe som gjorde at de som deltok i år fikk mye mer kjøretid, og så og si null ventetid. Oppsummert har det vært så og si ingenting av uhell og tekniske svikt, noen reimer på en bil og ett gir på en annen. Ellers gikk det MANGE dekk, både i forbruk og som smalt av på banen.. hehe
Og bare 1 (!) som trengte å taues ut av sandfella, det er bra! :)

Takker alle som har bidratt, førere, publikum, Rudskogen og aller mest dere som har hjulpet til i dag og gjort en kjempeinnsats for å få treffet til å fungere. Tusen takk alle sammen!

Tusen takk, det er deres treff og vi gjør helt klart dette igjen :D

Det var knall Per, Gleder meg til neste år :D

andreas y.
18/07/10, 21:11
når volvohuggeren snurret f.eks

raud 945?det er ikkje volvohoggeren han berre reklamere og han
satser alltid hardt på bane

kompi
18/07/10, 21:12
neineinei, hva er det du sier for noe, er jo et volvo treff å da er det bare volvo som gjelder

Volvo-Christian
18/07/10, 21:14
helt rått treff!!mye hyggelige folk og mye kjøretid.
eneste som manglet var noen bmw`r og audier som kunne parkert volvofolket.......
for mye svensk skrot på et sted var det største minuset!!!!
Tro meg, vært på bmw treff, og makan tell gjeng med pensjonister :) DEILIG at det bare er volvoer, så man slipper pappagutta. Supert treff!

ralf2
18/07/10, 21:18
Jeg og mine passasjerer hadde det knallbra. Aldri fått så mye kjøretid:):)
Alt fungerte og bremsene fikk kjørt seg godt;) Må ta en sjekk nå.

Så mange som stod å knipsa med skikkelig kamera så må det etterhvert dukke opp en del bilder. Men dessverre virker det som det bare er en og annen som legger de ut:confused: Går igjen på alle treff..

ChrML
18/07/10, 21:18
helt rått treff!!mye hyggelige folk og mye kjøretid.
eneste som manglet var noen bmw`r og audier som kunne parkert volvofolket.......
for mye svensk skrot på et sted var det største minuset!!!!
Hvorfor poster du det på et forum med Volvo-entusiaster?

Morten Authen
18/07/10, 21:21
helt rått treff!!mye hyggelige folk og mye kjøretid.
eneste som manglet var noen bmw`r og audier som kunne parkert volvofolket.......
for mye svensk skrot på et sted var det største minuset!!!!

Hahahaha :)

Christian
18/07/10, 21:21
Når blir neste treff? Fikk faen ikke bil til å funke denne gangen :(

ChrML
18/07/10, 21:22
Når blir neste treff? Fikk faen ikke bil til å funke denne gangen :(
Til neste år regner jeg med. Pleid å vært et Trackday treff hvert år.

Magnum
18/07/10, 21:31
helt rått treff!!mye hyggelige folk og mye kjøretid.
eneste som manglet var noen bmw`r og audier som kunne parkert volvofolket.......
for mye svensk skrot på et sted var det største minuset!!!!

HAHAHA:p

Moseby Racing
18/07/10, 21:31
kjempe treff med mye folk.var moro og få testet bilen på banen så lenge det varte!hehe:D

TurboHansen
18/07/10, 21:35
Knall treff! Neste år SKAL jeg kjøre bil på bane, og ikke være tilskuer :p

turb00le
18/07/10, 21:39
Det satt jeg meg som mål ögså. Hvis fortsatt ikke 240n er ferdig skal 940n dø.
Hadde nok kjørt idag hvis det ikke var for at drivverket hørtes ut som ett pukkverk og at alt av motorfester, foringer+++ er fra ca 1992.

sjefsbonden
18/07/10, 21:49
DRIT BRA!:D

har noen bilder og en DEL filmer:D ska se om jeg kan få lasta opp bildene fortest mulig:) gleder meg te neste år hvis dette blir da:D

Turbokungen
18/07/10, 21:57
Kjempe knall treff , mye kjøre tid og null kø . fikk brukt opp tre sett med bakhjul er ikke ille til første gang på bane:D , bilen fungerte knall og opplegget var supert , vi ses til nest år .

larset
18/07/10, 22:01
helt rått treff!!mye hyggelige folk og mye kjøretid.
eneste som manglet var noen bmw`r og audier som kunne parkert volvofolket.......
for mye svensk skrot på et sted var det største minuset!!!!

HAHAHAHA :D Bilen din både hørtes,gikk og så jævla bra ut!

kraftern
18/07/10, 22:01
var ett knall treff! mange folk og mange fine biler!. har filmet og tatt litt bilder, skal prøve å legge dem inn her så fort som mulig :). hvem var det som kjørte den hvite 240`n med svart panser forresten ? :D

kompi
18/07/10, 22:04
var ikke det han Racing242 på forumet a?

Magnum
18/07/10, 22:05
Mr.Sex :D hehe

johmolan
18/07/10, 22:09
Hvem kjørte den lysegrå 245 med orange felgene?
Finnes det noen prosjekttråd på den?

Eldste Haugerud
18/07/10, 22:10
Knalltreff! Veldig fornøyd med lite kø og mye kjøring!
Og er veldig interessert i bilder hvis det er noen som har!? svart 940 AD reg.

Men jeg blei litt skremt av litt risikabel utpåkjøring som nevnt tidligere her!
Jeg kikka rett i siden på bilen til Per turbo når jeg kom rundt svingen der en gang!:p

henrik940
18/07/10, 22:13
http://forum.vccn.no/

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs035.ash2/35131_138074696222445_100000597455681_264623_24234 50_n.jpg

Fiks "vingen" i grillen din! :p

rogern
18/07/10, 22:15
var ett knall treff! mange folk og mange fine biler!. har filmet og tatt litt bilder, skal prøve å legge dem inn her så fort som mulig :). hvem var det som kjørte den hvite 240`n med svart panser forresten ? :D

"bruningen" harn vel kalt seg. mr sex her på forumet?
ser ut som bilen holder jo. gjordt ferdig dempertårna forran og :p


kjipt for han med 850n som børna til dekke smalt og reiv med seg litt av hvert(opp fra slaktern)
fin underholdning da :)


den hvite safetycar`n/940n har jeg ikke sett på forumet. så ut til og fungere den og.

Martin.S
18/07/10, 22:15
Flott treff. Synd vi slet litt med bilen men, sånt må man regne med på første turen med nybygd bil;)

Wrasko
18/07/10, 22:16
Knalltreff! Veldig fornøyd med lite kø og mye kjøring!
Og er veldig interessert i bilder hvis det er noen som har!? svart 940 AD reg.

Men jeg blei litt skremt av litt risikabel utpåkjøring som nevnt tidligere her!
Jeg kikka rett i siden på bilen til Per turbo når jeg kom rundt svingen der en gang!:p

Magnus sin racebuss..
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=328

Henrik H
18/07/10, 22:35
Var jo kanon morro treff dette her! Artig med så mange gamle volvoer som får kjørt seg! :)

Wrasko
18/07/10, 22:37
Var jo kanon morro treff dette her! Artig med så mange gamle volvoer som får kjørt seg! :)

Treffets høydepunkt stod faktisk du og bruningen for!

DIGGET dragracet deres!

Joakim-G_R
18/07/10, 22:55
"bruningen" harn vel kalt seg. mr sex her på forumet?
ser ut som bilen holder jo. gjordt ferdig dempertårna forran og :p


kjipt for han med 850n som børna til dekke smalt og reiv med seg litt av hvert(opp fra slaktern)
fin underholdning da :)


den hvite safetycar`n/940n har jeg ikke sett på forumet. så ut til og fungere den og.

Roger:

http://forumbilder.se/images/148201094337P0ec7.jpg

:D

Fikk mange fine bilder fra mange biler. Var ikke bare de grommeste av de gromme som sladda og showet, det er alltid like gøy. :)

Eldste Haugerud
18/07/10, 23:34
Fiks "vingen" i grillen din! :p

har ikke hatt tid til det!;) hehe

Marius
18/07/10, 23:36
takk for i dag. hatt en kanondag på banen. synd vi ikke får til 2 slike treff i året

Eldste Haugerud
18/07/10, 23:38
Magnus sin racebuss..
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=328

Quota feil innlegg?

Borge
19/07/10, 00:21
Kjempe treff, jeg tror ikke det jeg har vært på ett treff på skogen med så mye kjøring. veldig bra opplegg.

Hadde litt problemer med kjøling som endte opp med toppakning ras å ett parr vifte reimer som ikke ville sitta lenger. Å det at bilen min krenger som en guud :P


Mye bra kjøring,det skal sies, rasketeste tiden jeg fikk tatt på noen idag var 1.10.03 kjørt av den gule S40 Rally bilen.

Den "Hvite 242 med svart panser" som alle kjenner den for målte jeg til 1.16
Den grå 242 kjørte 1.18

Ellers lå de fleste på gått over 1.20

Nå var det nok fler som var der for skrensing istede for å kjøre omkamp mot klokka da ^.- men som sakt,bra treff,bra kjøring å bra humør på alle sammen(Hinter til Per som stod å dansa i pit linen);)

Wrasko
19/07/10, 01:48
Quota feil innlegg?

Korrekt.. Var til han over deg. Feil skjer ;)

ChrML
19/07/10, 05:37
Kjempe treff, jeg tror ikke det jeg har vært på ett treff på skogen med så mye kjøring. veldig bra opplegg.

Hadde litt problemer med kjøling som endte opp med toppakning ras å ett parr vifte reimer som ikke ville sitta lenger. Å det at bilen min krenger som en guud :P


Mye bra kjøring,det skal sies, rasketeste tiden jeg fikk tatt på noen idag var 1.10.03 kjørt av den gule S40 Rally bilen.

Den "Hvite 242 med svart panser" som alle kjenner den for målte jeg til 1.16
Den grå 242 kjørte 1.18

Ellers lå de fleste på gått over 1.20

Nå var det nok fler som var der for skrensing istede for å kjøre omkamp mot klokka da ^.- men som sakt,bra treff,bra kjøring å bra humør på alle sammen(Hinter til Per som stod å dansa i pit linen);)
Ble det målt rundetider på alle rundene?

Volvo-Lars
19/07/10, 06:58
Veldig, veldig bra treff:) Morro å teste bilen på banen, trudde aldri den skulle holde hele dagen, hehe.

Var akkurat passe antall biler, som nevnt tidligere...mye tøffe biler å tøff kjøring:)
Ett godt arrangert treff, tusen takk til de som gjorde dette mulig:)


Hvis noen har bilder og/eller film av en hvit 745 så er jeg sugen på å se:)

Marius
19/07/10, 07:27
Kjempe treff, jeg tror ikke det jeg har vært på ett treff på skogen med så mye kjøring. veldig bra opplegg.

Hadde litt problemer med kjøling som endte opp med toppakning ras å ett parr vifte reimer som ikke ville sitta lenger. Å det at bilen min krenger som en guud :P


Mye bra kjøring,det skal sies, rasketeste tiden jeg fikk tatt på noen idag var 1.10.03 kjørt av den gule S40 Rally bilen.

Den "Hvite 242 med svart panser" som alle kjenner den for målte jeg til 1.16
Den grå 242 kjørte 1.18

Ellers lå de fleste på gått over 1.20

Nå var det nok fler som var der for skrensing istede for å kjøre omkamp mot klokka da ^.- men som sakt,bra treff,bra kjøring å bra humør på alle sammen(Hinter til Per som stod å dansa i pit linen);)

vi klokka stasjonsvogna mi med kvinnelig fører, som overhodet ikke kjenner bilen til 1:25:00 det må da være ganske så bra til å ha 135hk.... :D:D

Per Turbo
19/07/10, 07:28
Hjalp når hu fikk beskjed om å kjøre.. ;)

135 du meg bak ett visst sted påsan!

Marius
19/07/10, 07:35
Hjalp når hu fikk beskjed om å kjøre.. ;)

135 du meg bak ett visst sted påsan!

hehehehe. ja skiltet hjalp vel på kanskje. kokte ekstra en stund da. ;)

gaupe
19/07/10, 07:43
Tusen takk for eit vellykka treff alle saman. Eg skal ta å summere saman økonomien, eg er ganske trygg på at me landa dette i land, slik at vi tør å arrangere treff til neste år også.

Vi fekk dessverre ikkje markert oss så mykje som klubb som vi hadde håpt på, der gjorde vinden det frykteleg vanskeleg for vår plan :( Men vi får ønske ca 20 nye medlemmar velkomen til klubben etter denne dagen :) Og det er jo tross alt slike ting vi skal drive med, dyrke volvointeressa :D

Per Turbo
19/07/10, 07:53
Hvordan gikk det med Touran-katta? :)

gaupe
19/07/10, 07:56
Hvordan gikk det med Touran-katta? :)

Den er på badet ;)

Prøvde desperat å selje den inn itl Paul H, FoE og Turbo_K, og det var jo enkelt, men dei har alle saman slike bedre halvdelar, som syns dei har nok kattar....

Per Turbo
19/07/10, 08:00
Hehe.. jaja, jeg antok at den ville ende opp der ;)

henrik940
19/07/10, 10:06
Jeg fant ikke skiltrammer da :(

Bestiller gjerne noen av deg nå Gaupe!

gaupe
19/07/10, 10:13
Jeg fant ikke skiltrammer da :(

Bestiller gjerne noen av deg nå Gaupe!

Eg hadde med to fulle kasser, men vi fekk ikkje satt opp noko stand/bod for å selje, sidan det var så vanvittig til vind heile tida.

Kanskje vi skal sende ei kasse til Kongsberg? :)

henrik940
19/07/10, 10:15
Eg hadde med to fulle kasser, men vi fekk ikkje satt opp noko stand/bod for å selje, sidan det var så vanvittig til vind heile tida.

Kanskje vi skal sende ei kasse til Kongsberg? :)

Til prisen av to? Gjerne det! :D

Espen-K
19/07/10, 10:16
Det jeg savnet eller synes burde endres er at funksjonærene bærer gule vester eventuelt tskjorter i samme farge slik at de er lette å se, for nå så forsvant de fort i mengden med folk.

Morgis
19/07/10, 10:41
Var en knalldag dette :)
Været hadde vi med oss også bortsett fra vinden.

Savnet mer blårøyk, men det er vel kanskje bare slik jeg som person er av natur :D
Var vel litt mer populært med rundetider i år?

Godt oppmøte og varierte biler på banen.

Per Turbo
19/07/10, 10:52
Etter 2 harde helger på rad med Gatebil så var det jo opphold i forhold til all den tåka som var da.. ;)

Men alt i alt så virket det som folk koste seg og fikk kjørt fra seg, og det er det viktigste :)

Per Turbo
19/07/10, 10:53
Det jeg savnet eller synes burde endres er at funksjonærene bærer gule vester eventuelt tskjorter i samme farge slik at de er lette å se, for nå så forsvant de fort i mengden med folk.

Den tanken slo meg også, men så kokte det bort i kål'n dessverre..

henrik940
19/07/10, 11:26
Også dissa fulle svenskene da.. Så ikke ut som det var mange som var imponerte av de :p

Per Turbo
19/07/10, 11:32
Derfor de ikke var der så lenge heller ;)

Henrik H
19/07/10, 11:46
Knallbra treff, med mye kjøring å morro:) Takk for idag !:)

vil gjerne se bilden av volvon min hvis noen har:D

Knall tøff bil du hadde J.A.S! Bra skyv og bra stuk! :)

Espen-K
19/07/10, 12:24
Den tanken slo meg også, men så kokte det bort i kål'n dessverre..

Til nestegang så kan jo funksjonerene og flaggvaktene har vester på seg :)

gaupe
19/07/10, 12:25
Til nestegang så kan jo funksjonerene og flaggvaktene har vester på seg :)

Det blir heilt klart eit punkt til neste gang ja.

A.Finstad
19/07/10, 12:57
kommer til å legge ut bilder når jeg bare får de opp på nett :p tok rundt 1200 bilder :D og har fremdeles plass til flere :eek: glemte å ta bilder midt på dagen :p

Euro-96
19/07/10, 13:52
Dette var et suverent treff på en meget fin dag!!
Gjør ikkeno at en ikke har bil selv når det er så mye bra å se på.

Arrangørene fortjener all credit for dette virket ganske proft i forhold til andre treff jeg har vært på.

Er det ikke mulig å få til et treff på våren også?
To treff i året hadde vært overlegent.

gaupe
19/07/10, 13:58
Er det ikke mulig å få til et treff på våren også?
To treff i året hadde vært overlegent.

Det er absolutt mogleg, men vi lever farleg som klubb på den måten, for om vi er uheldige med været, så taper vi fort pengar, og det er farleg for ei fersk klubbkasse.

Eit alternativ som ein kunne ha sett på, hadde jo vore hatt eit arrangement meir i samarbeid med aktørane på trimmefronten til Volvo, slik at vår risiko for å gå oss på ein smell blir mindre.

Men det som er veldig aktuelt er å arrangere køyring på Gardermoen Raceway, det er nesten gratis i forhold til Rudskogen. Og så skal vi jo ikkje gløyme at VCCN er ein nasjonal organisasjon, så det er jo aktuelt å arrangere noko i andre delar av landet også.

Joakim-G_R
19/07/10, 14:07
Autoslalom på Gardermoen hadde vært gøy!

Per Turbo
19/07/10, 14:34
Autoslalom på Gardermoen hadde vært gøy!

Det står på planene for høsten ja :)

J.A.S
19/07/10, 14:52
Det står på planene for høsten ja :)

hadde vert hur bra som helst! :)

Per Turbo
19/07/10, 15:01
Vet aldri hva vi finner på.. så bare å følge med ;)

Volvo-Lars
19/07/10, 15:06
Vet aldri hva vi finner på.. så bare å følge med ;)

VCCN is like a box of choclates, you never know what you gonna' get:)

Ne0666
19/07/10, 15:17
Helt super dag med knall stemmning og mye bra bil og go satsing:) men må nok kjøre litt selv neste gang... Fortsett sånn alle som kjører glem hue hjemme og svi sikkringer!

ChrML
19/07/10, 15:52
VCCN is like a box of choclates, you never know what you gonna' get:)
Bortsett fra de bitene som stort sett alltid blir igjen :).

Øyvind G
19/07/10, 16:03
Bortsett fra de bitene som stort sett alltid blir igjen :).

haha. kjenner til det. kan liggge ganske lenge også de.

Joakim-G_R
19/07/10, 16:12
haha. kjenner til det. kan liggge ganske lenge også de.

Helt til den snodige onkelen inviterer seg selv på besøk..

a|ex
19/07/10, 16:53
Årets treff utgikk dessverre for min del pga en weekendtur til Stockholm, men jeg håper å få sett en del bilder fra utstillingen og ikke bare banekjøringen :)

Godt å høre at det ble vellykket.

Fikk forøvrig fyrt opp motoren på nye S60 T6 AWD på Volvo showroom i Stockholm, så det ble et lite plaster på såret i år.. ;)

Borge
19/07/10, 17:01
Ble det målt rundetider på alle rundene?

Nei men jeg å stefar tok tia på de vi så kjørte raskest.

Svirre
19/07/10, 17:16
Bra med bilder! Var på tur til å reise ned for å se på, men etter en h**** fyllekule dagen føre brukte jeg heller dagen på å sove ut skikkelig :rolleyes:

Men neste år stiller jeg med doble utblås og oppjustert dieselpumpe OG turbo som gjør at det ryker svart på tomgang :D

ChrML
19/07/10, 17:29
Nei men jeg å stefar tok tia på de vi så kjørte raskest.
Ah :). Trodde jeg hadde gått glipp av noe. Hadde det blitt tatt rundetider på alt så hadde jeg prøvd å kjøre litt fort noen runder og.

-Shark-
19/07/10, 17:55
Nei men jeg å stefar tok tia på de vi så kjørte raskest.

tok du tiden på en hvit orginal 240? :p

Borge
19/07/10, 18:00
tok du tiden på en hvit orginal 240? :p

Nei ikke som jeg husker hehe :P

ralf2
19/07/10, 18:00
Den "Hvite 242 med svart panser" som alle kjenner den for målte jeg til 1.16
Den grå 242 kjørte 1.18



Nei men jeg å stefar tok tia på de vi så kjørte raskest.

Jeg hadde noen runder på 1.14 i går (ligger på 1.12 alene i bilen)
De to over her er nok kapable til å kjøre en del raskere en det dere målte.
I hvertfall i forhold til effekt og bremser i forhold til min bil.

Egentlig er vel dette såkalt "ferdighetskjøring" og da er det vel egentlig ikke tillatt med tidtaging. men men..

gaupe
19/07/10, 18:04
tok du tiden på en hvit orginal 240? :p

Er faktisk imponert over den satsinga :)

The Sven
19/07/10, 18:06
Er faktisk imponert over den satsinga :)

Samme her, friskt kjørt :)

andersg
19/07/10, 18:25
Ditto! Og den blå pre-86 som kom på to hjul ut mot depot-strekka... :D Bra sprett i curben!

Wrasko
19/07/10, 18:30
Ditto! Og den blå pre-86 som kom på to hjul ut mot depot-strekka... :D Bra sprett i curben!

Var en som heter Lars-Erik det visstnok (fetteren min, visste dog ikke at han kjørte der siden han er Opelfanatiker)

-Shark-
19/07/10, 18:55
Er faktisk imponert over den satsinga :)

Ble satsa det bilen orka da:D Ble overraska at vi hang på de andre turbo bilene såpass bra rundt banen der. Og ble jo endel sladd til å være:
B230F
AUTOMAT
rimelig friske dekk
R sport understell forran bare =p

Fikk du med deg sprettet på curbsen før langsvingen som gjøre av vi slo gummien av felgen? :o

Espen-K
19/07/10, 18:59
Ditto! Og den blå pre-86 som kom på to hjul ut mot depot-strekka... :D Bra sprett i curben!

http://forum.vccn.no/

-Shark-
19/07/10, 19:00
Noen prosjekttråd på svart eldre 240 med reg nr HS29641, teipa kryss over lamper.
Lurer på hvordan motor det satt i den:cool:

gaupe
19/07/10, 19:01
Fikk du med deg sprettet på curbsen før langsvingen som gjøre av vi slo gummien av felgen? :o

Nope :) Men orginal 240 er kjent for å henge på ganske mykje kvassare bilar, ein må berre halde seg fast ;)

rogern
19/07/10, 19:01
den blå 244n på 2 hjul er lars erik ja.
leier verksted sammen med han og 2 til.

kom nedover midt på dagen for og få kjørt litt.
var kompisen hans som kjørte. orginal vogn. 230(?)e med mekanisk sprut og 405topp. ac, el vinduer og org volvo equalizer som sitter over de midtre luftdysene.

sto ikke på satsinga iallefall :D

-Shark-
19/07/10, 19:04
Nope :) Men orginal 240 er kjent for å henge på ganske mykje kvassare bilar, ein må berre halde seg fast ;)

Ja, skulle bare hatt bedre understell og dempere samt noen gode dekk.
Håntaket ble godt brukt unde turen ja.

gaupe
19/07/10, 19:07
den blå 244n på 2 hjul er lars erik ja.
leier verksted sammen med han og 2 til.

kom nedover midt på dagen for og få kjørt litt.
var kompisen hans som kjørte. orginal vogn. 230(?)e med mekanisk sprut og 405topp. ac, el vinduer og org volvo equalizer som sitter over de midtre luftdysene.

sto ikke på satsinga iallefall :D

Er jo kjempegrom den der, B23E med 405 topp, 81-83 modell, 84-85 har snutefront. Og ikkje minst takluke, håper den ikkje blir herja i filler?

andersg
19/07/10, 19:11
Fint å ha litt utstyr å leke med mens man ratter... :D

rogern
19/07/10, 19:26
den blir nok brukt godt ja. trur han kjøpte den for 4000,-
trur han skulle ha den til neste eu også bruke den i bilcross :(
de som hadde den før han har kledd dashbordet med no leopard trekk :eek:
men hvis han skal bruke den i bilcross har vi sagt ifra at vi skal ha el rutene og det andre utstyret :p

johmolan
19/07/10, 19:41
Noen som har noe info om den brune BL registrerte 242? evt prosjekttråd?

Øyvind G
19/07/10, 20:08
det er hvertfall Morten Authen sin bil.

elsker den bilen. den ser helt orginal ut bortsett fra noen pent monterte målere inni også kan du se intercooleren igjen om grillen. bortsett fra det orginal i utseende og ganske strøken. sprek er den den og. nydelig bil :)

Anders-
19/07/10, 20:17
Noen som har noe info om den brune BL registrerte 242? evt prosjekttråd?

Det er Morten Authen her på forumet sin :) Grombil!

rogern
19/07/10, 20:29
mener han er webansvarlig for vs motor. noen som vet?
vs har vel mekka maskineriet hans.
røykskyene ble lengre og lengre utover langstrekka :)

Anders-
19/07/10, 20:31
Morten kan vel legge ut info om dette selv om han vil, men tror det er ca. 465 hester i den :)

Tingeling
19/07/10, 20:57
Tusen takk for en kanon kjekke dag:D
Godt vær, lite kø, mye kjøring, maaange flotte volvoer og et supert opplegg;)
kjempe bra arangeman, dere var kjempe flinke å trenger en aplaus for at
dere har lagt en så kjekk dag for oss :D:D
Jeg stor koste meg vertfall,¨å gleder meg til neste år:D

johmolan
19/07/10, 21:12
Det var ihvertfall en herlig vogn.

Volven
19/07/10, 21:59
Hmm. savner bildene fra breisladd svingen de siste 3 årene jeg da :S

Henrik H
19/07/10, 22:10
Jeg hadde noen runder på 1.14 i går (ligger på 1.12 alene i bilen)
De to over her er nok kapable til å kjøre en del raskere en det dere målte.
I hvertfall i forhold til effekt og bremser i forhold til min bil.

Egentlig er vel dette såkalt "ferdighetskjøring" og da er det vel egentlig ikke tillatt med tidtaging. men men..

På NSK treff der det ikke er "kø" og herjing ligger tidene på mellom 1.09.4 og 1.10. I går var vel ikke så mye rundetider, bortsett fra siste 10 minutta..

Espen-K
19/07/10, 22:14
Bilder er her:

http://forum.vccn.no/showthread.php?t=7847

Morten Authen
19/07/10, 23:34
Noen som har noe info om den brune BL registrerte 242? evt prosjekttråd?

Det er undertegnede hans bror som har bygget og eier denne sammen. Vi lagde aldri noen prosjekttråd den gangen vi bygde den, men har masse bilder fra byggetiden.

Prosjektet er av type "skulle bare..." men som tok helt av, derav fargen på bilen... Da det først blei så mye ut av prosjektet fant vi ut underveis at fargen var ganske kul allikevel ettersom vi ville bygge en sleeper :) Resultatet av det er jo nå at vi ikke vil ha annet enn brune 242/244/245 fra '79 og '80 (kall oss gjerne noen syke jævler...) :D

Bilen er bygget for å holde, og det er derfor tenkt på holdbarhet hele veien. Motor, gear, understell og bremser passer godt til hverandre. Motoren er bygget av Vidar Strand. Vi ville ha en maskinist som var tidlig sterk istedenfor masse toppeffekt, vi syntes Vidar klarte det utmerket godt! :)

Ønsker ikke å skrive så mye mer "in public", men Anders- er inne på noe ;)

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! :)

(...og igjen, bilder og film tas imot med åpne armer, gjerne uredigert i rå-format)

Morten Authen
19/07/10, 23:36
mener han er webansvarlig for vs motor. noen som vet?
vs har vel mekka maskineriet hans.
røykskyene ble lengre og lengre utover langstrekka :)

Det stemmer x 2 :) Mye dårlig gummi å få kjøpt om dagen :)

J.A.S
20/07/10, 00:28
Noen prosjekttråd på svart eldre 240 med reg nr HS29641, teipa kryss over lamper.
Lurer på hvordan motor det satt i den:cool:

den er mørkeblå med svart panser:D
moseby racing sin, 2,8L sugemotor med store webere:p han har prosjekt tråd på forumet ja:) prosjekter/worklogs

haugen
20/07/10, 01:09
Ditto! Og den blå pre-86 som kom på to hjul ut mot depot-strekka... :D Bra sprett i curben!

hahaha... er bilen men. men nyland kjørte da jeg var for fyllesjuk til å kjøre,hehe. ingen som har no mer bilder av den?

haugen
20/07/10, 01:17
den blå 244n på 2 hjul er lars erik ja.
leier verksted sammen med han og 2 til.

kom nedover midt på dagen for og få kjørt litt.
var kompisen hans som kjørte. orginal vogn. 230(?)e med mekanisk sprut og 405topp. ac, el vinduer og org volvo equalizer som sitter over de midtre luftdysene.

sto ikke på satsinga iallefall :D

kommer nok ikke til å bruke den opp alikevel gitt...hehe, men må satse på å bytte no understell og div før neste år.. skulle nesten tru alt har sitti der sea 83:P

Joakim-G_R
20/07/10, 07:56
den blå 244n på 2 hjul er lars erik ja.
leier verksted sammen med han og 2 til.

kom nedover midt på dagen for og få kjørt litt.
var kompisen hans som kjørte. orginal vogn. 230(?)e med mekanisk sprut og 405topp. ac, el vinduer og org volvo equalizer som sitter over de midtre luftdysene.

sto ikke på satsinga iallefall :D

Begge gutta heter jo Lars-Erik... :p

The Sven
20/07/10, 16:31
Det stemmer x 2 :) Mye dårlig gummi å få kjøpt om dagen :)

Hvor mange sett Eiker felger har du egentlig? :D

Morten Authen
20/07/10, 16:54
Hvor mange sett Eiker felger har du egentlig? :D

Har 14 felger, fine til sitt bruk og ikke er dem så dyre heller :)

The Sven
20/07/10, 16:58
Morsomt å kunne ha samme looken hele treffet uansett hvor mye man herjer :) Kanonfet sleeper forresten, ønsker meg en tur i passasjersetet neste gang! :)

henrik940
20/07/10, 19:45
Skulle hatt arrangert noe drag på langsletta der :D Det hadde vært fett!

Kjell V70
20/07/10, 19:47
Skulle hatt arrangert noe drag på langsletta der :D Det hadde vært fett!

Sånn at jeg kunne blåst det andre dekket mitt å ja... :D:D Hadde ikke mye feste den dagen, så blir vel tur i garasjen i vinter, for litt oppgraderinger, håper jeg... :)

Janus
20/07/10, 20:00
Sånn at jeg kunne blåst det andre dekket mitt å ja... :D:D Hadde ikke mye feste den dagen, så blir vel tur i garasjen i vinter, for litt oppgraderinger, håper jeg... :)

quaife?

Jan Egil F
21/07/10, 14:30
Takker for eit kjempe treff... Kun gøy å kjøre på bane etter gammelt. Ga meir smak dette. Så blir vel over fjelle til gatebil sept og, men da med litt meir pulver under panseret pluss sperr. :) Forresten eg som kjørte den røde 945 med volvohøggern reklame.

Michelle
21/07/10, 15:47
Treffet i år var knallbra. :)
Gøy å se så mange liker volvo, og så mange fine og ikke minst råe biler!

The Sven
21/07/10, 17:11
Bra satsing med en bil som sikkert skulle holde turen hjem igjen også Jan Egil? :)

ralf2
21/07/10, 17:28
Noen som kjenner til effekten i den mørke 850 stv nede til venstre?
Stod et bsr merke på den om ikke jeg tar feil..

http://forum.vccn.no/

Jan Egil F
21/07/10, 18:03
ja, måtte det. e jo ein bruksbil og da e no berre 630km heim igjen! ;) i sparco stol! Går no ann å sladde uten sperr og med lite effekt. Innsatsen da kjem ann på! :) :)

andreas y.
21/07/10, 18:20
ser no ut så den går bra nok til deg:D

gaupe
21/07/10, 18:23
Noen som kjenner til effekten i den mørke 850 stv nede til venstre?
Stod et bsr merke på den om ikke jeg tar feil..

http://forum.vccn.no/

Skulle vere ein T5 manuell, med ganske mykje svart røyk frå turboen ut av depotet.

Joakim-G_R
21/07/10, 18:30
Åjasså, romskipet..

Espen-K
21/07/10, 18:53
Er en 1995, 850 T5 ifølge skiltene

ralf2
21/07/10, 21:11
Tenkte på hvor mye den var chippa til... Min gikk hakket bedre. 850n er riktignok litt tyngre men likevel interessant å vite.

Joakim-G_R
21/07/10, 21:20
Digger bilen din Ralf2. Har en god del bilder av deg, bare jeg får somla meg til å legge de ut. :)

ralf2
21/07/10, 21:29
Digger bilen din Ralf2. Har en god del bilder av deg, bare jeg får somla meg til å legge de ut. :)

Takker for det:)

Ja bare sleng de ut i bildetråden:)

ealoken
23/07/10, 08:24
Eneste jeg reagerte på fra min vinkel, var at det var skummelt med tanke på utkjøring på banen.. Ble ofte vinket ut på litt ukurante tidspunkt, sånn at de enten kom inn helt likt som en som allerede var på banen, eller rett foran.. SKUMMELT!



Nå må du ikke glemme at bilen som passerer deg har ca 70-90km/h inn i langsvingen og har passert deg lenger før du klarer og si kake.

Det er også en påkjørings sone med gul linje som du skal følge når du kjører inn på banen ;)

Skal ikke si at alt jeg gjorde var "by-the-book" men føler at jeg har litt heng på det etter ca 70 banetreff de siste 3 åra med den samme "jobben".


Correct me if im wrong.

Ellers takker jeg for et skikkelig bra oppmøte :) morro og se så mye folk igjen :)


( jada, jeg har byttet bilmerke.... )

Per Turbo
23/07/10, 08:40
Problemet er at folk steller opp til sladd på depostrekka for å ligge bredt i utkjøringssvingen der, da er det vanskelig å holde seg utenfor den linja. For oss som står å slipper ut biler, så er det vanskelig å vite om bilen skal sladde eller kjøre normalt rundt svingen.

Når bilene passerer Würth skiltet bruker man å slippe ut bilene, da rekker de på banen å komme foran som regel.

Det fungerer stort sett bra å slippe ut når det er trafikk på depotstrekka så lenge de som kjører på banen har det litt i bakhue at det er utslipp rundt neste sving.
Men så langt har dette gått bra.

Skal sies at utkjøringsområdet på Rudskogen er vel noe av det minste og korteste jeg vet om.. hehe

Joakim-G_R
23/07/10, 10:36
Gulflagg ellernoe kanskje hadde vært en ide? Blir kanskje litt feil det også.

Wrasko
23/07/10, 13:24
Skal ikke si at alt jeg gjorde var "by-the-book" men føler at jeg har litt heng på det etter ca 70 banetreff de siste 3 åra med den samme "jobben".



Vet at du har vært i samme "jobben" i lengre tid, inkl da jeg kjørte en svart Honda Crx Del Sol på banen i 2006 på Pico treffet. Så vet at du har ekspertise, bare følte at det var litt dårlig timet iblant.

The Sven
23/07/10, 14:32
Gulflagg ellernoe kanskje hadde vært en ide? Blir kanskje litt feil det også.

Syns gulflagg spolerte inspirert kjøring i breisladdsvingen mange nok ganger lell ;)

ChrML
23/07/10, 15:42
Gulflagg ellernoe kanskje hadde vært en ide? Blir kanskje litt feil det også.
Kan se for meg at gult flagg nesten hele tiden der hadde vært irriterende. Litt kjedelig å ikke få sladdet langsvingen så ofte hvis det hele tiden skal være gult flagg der.

Joakim-G_R
23/07/10, 16:28
Kan se for meg at gult flagg nesten hele tiden der hadde vært irriterende. Litt kjedelig å ikke få sladdet langsvingen så ofte hvis det hele tiden skal være gult flagg der.

Ser den. Et annet flagg da, blårutete ellernoe slikt. :p

Men utkjøringa er vel kanskje litt teit, ja.

Noen som forøvrig vet når utbyggingen skal være ferdig? Og hva de skal gjøre ?

A.Finstad
23/07/10, 16:34
dem skal doble lengden av banen eller noe sånt og bygge hele annlegget totalt om etter det jeg har skjønt og sett på deres sider. skal vell være ferdig i 2020 eller noe sånt :p

Joakim-G_R
23/07/10, 16:35
Kanskje jeg er ferdig med vogna til første året banen er ferdig da. :p

ChrML
23/07/10, 16:37
Kanskje de skal gjøre langsvingen enda lengre :D. Hele grusplassen i tillegg så utgangen av svingen er ved enden av langsletta :p.

Joakim-G_R
23/07/10, 16:55
Hadde jo vært morsommere med flere svinger da, ikke bare lange svinger. Silverstone ser morsom ut, bl.annet.

En bane som det går å linke flere sladder på hadde jo vært fett. Hadde vært gøy å sett fremtidsplanene deres også.

A.Finstad
23/07/10, 17:08
bare å gå på sia til rudskogen så ser du mye av planene dems!

Joakim-G_R
23/07/10, 17:31
Detta var iallefall turen TIL skogen, for oss.

Jeg, Rogern og Ostuft møttes på Løken for å kjøre sammen.
http://lh5.ggpht.com/_B2B2PeH5FKg/TEl17m6ZUJI/AAAAAAAAAGY/8yEWPMa0z78/s720/DSC01995.JPG

Skulle slå følge med Moseby Racing, JAS og Haugen med KSR-940n.

Så dukket alle disse opp..

http://lh4.ggpht.com/_B2B2PeH5FKg/TEl16IEmz8I/AAAAAAAAAGU/_QI6DCrLyqM/s720/DSC02003.JPG

Var 13 volvo'er til det! Bl.annet: Haugen, Moseby Racing, J.A.S, Invent, og en haug med flere.

Litt ironisk, var at vi første på stedet var der i en halvtime-45 min, og 5 minutter etter alle de andre kom, tusla det en politibil forbi, stoppet i krysset og glana, før den kjørte til venstre og skulle antagelig etterforske et innbrudd.

Kan tenke meg den stein-saks-papir konstablene hadde i bilen, "skal vi tjene penger eller lage papirarbeid å henlegge?" :D

VolvoJenta86
25/07/10, 21:04
Var ett utrolig artig treff :D Masse bra biler, og sykt mye artig kjøring :D Håper det blir flere treff ja ;)

ealoken
30/07/10, 09:32
Vet at du har vært i samme "jobben" i lengre tid, inkl da jeg kjørte en svart Honda Crx Del Sol på banen i 2006 på Pico treffet. Så vet at du har ekspertise, bare følte at det var litt dårlig timet iblant.

Det kan være at ikke alt var like godt timet.

ekspertise er vel og ta i, men har masse positiv erfaring :)

The Sven
30/07/10, 15:37
Skal vel bare mangle at de som skal ut på banen ser seg for 2 ganger før de vrenger utpå selv om de har fått klarsignal fra innslipp!

SirKim
22/08/10, 19:37
legger bare til denne jeg :)
har flere jeg tenkte å legge ut etterhvert iallefall :)

kbRpEp9CrVo

bruningen
22/08/10, 20:20
hvem er hu flotte blonde du har fått filmet håret på a??

SirKim
22/08/10, 21:27
Det er Michelle. Dama til broren til dama mi :D

fjelling
23/08/10, 18:02
Ingen som har film av moseby sin?
Hadde vært gøy å hørt litt motorlyd og ikke bare viftesus;-)

SirKim
23/08/10, 23:58
Hvem bil har moseby da?

Joakim-G_R
24/08/10, 00:56
242, mørk blå med hvite felger.

Har sett han på en av disse filmene jeg mener jeg?

The Sven
24/08/10, 17:50
Hold bilder og film til bildetråden :)

http://forum.vccn.no/showthread.php?t=7847&page=16