Logg inn

Vis full versjon : [VCCN & MBE] Hovedtreff Vålerbanen 2018

Volvo Car Club Norway
17/07/18, 22:40
Vi gjentar suksessen fra i fjor, og samarbeider igjen med Mercedes-Benz Entusiastklubb for å få til et skikkelig banetreff på Vålerbanen!

Når?
Søndag 12. august 2018
Porten åpner kl. 10 på søndag
Kjøring foregår kl. 13:00-19:00

Hvor?
Vålerbanen
NAF Trafikksenter AS - 2435 Braskereidfoss

Link til kart (https://www.google.no/maps/place/NAF+Trafikksenter+AS+-+V%C3%A5lerbanen/@60.703794,11.8079793,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x464205db655dd3ef:0xf2149 f85c5fccc25!8m2!3d60.703794!4d11.810168?hl=en)

Hva skjer?
-Banekjøring
-Utstilling i forskjellige klasser (Koster 100kr og man må være medlem i VCCN)
-Masse sosialt samvær og hygge

Det premieres i følgende klasser:

- People's Choice
- Beste herregårdsvogn (Volvo)
- Beste stasjonsvogn (Mercedes)
- Beste sedan (Volvo)
- Beste sedan (Mercedes)
- Beste oppsett (Volvo)
- Beste oppsett (Mercedes)
- Beste Volvo klassiker
- Beste Mercedes klassiker
- Beste motorrom (Volvo)
- Beste motorrom (Mercedes)
- Beste Volvo Cross Country (Gjelder alt av XC og CC)
- Beste Mercedes AMG
- Beste Mercedes Sport
- Mercedes-Benz stemt frem av VCCN
- Volvo stemt frem av MBE
- Treffets fiasko

Hva koster det?
650, - for medlemmer
1200kr for ikke-medlemmer. (Man kan melde seg inn på forhånd eller på stedet)
-
400kr for familiekjøring ved nok interesse,

MBE har satt opp en løsning for forhåndsbetaling, som vi kan benytte oss av. Det finnes her:

Link (https://mercedesbenzentusiastklubb.portal.styreweb.com/arrangement/ArrangementSession2?ID=B1PBDg)

Det er da viktig at du fyller inn medlemsnummeret ditt, og at du tar med medlemskortet ditt på treffdagen. Du kan selvfølgelig møte opp og betale direkte på Vålerbanen.

Betaling?
Kort, Vipps eller kontanter.

Servering?
Det blir matservering i depot.

Hva må til for at jeg kan kjøre?
Du må ha gyldig førerkort
Skilter på bilen. Prøveskilter er ikke tillatt, dessverre.
En bil som er kjørbar (Du kan kjøre hva du vil - så lenge du er VCCN-medlem)

Følg med i tråden, og abonner gjerne på den - eventuelle oppdateringer kommer her.

Diverse
Grunnet konsesjon fra fylkesmannen i Hedmark er det 90dB denne helgen.
Det er mulighet for å vaske bil i vaskehall mot betaling. Automaten aksepterer kun mynter, så ta med deg mynter. Det er begrenset hvor mye vi kan veksle.

Foreløpig program (med forbehold om endringer)

10:00 Oppmøte Vålerbanen, innkjøring og registrering.

11:00 Teknisk kontroll.

12:00 Førermøte.

12:00 Oppstilling til utstilling.

12:30 Avstemming begynner.

13:00 Banekjøring starter.

16:00 Pause med fotografering og premieutdeling.

16:00 Førermøte.

17:00 Kjøringen starter igjen.

19:00 Kjøringen avsluttes.

Familiekjøring tilpasser vi tid og pågang, så noe spesifikt tidspunkt for dette er ikke satt enda.

Spørsmål? Fyr løs i tråden!

NB: Det blir dessverre ikke lisenskjøring denne dagen, prøveskilter er heller ikke tillatt .

mrstfu
18/07/18, 12:35
Vår dedikerte fotograf Eirik.H har snekra sammen noen klipp fra fjorårets treff, som var en kanonsuksess! Ingen grunn til å tro det blir noe dårligere i år!

Jqhov2hp5JE

Lasse R
18/07/18, 13:20
Hjelm og kjøredress?

buster83
18/07/18, 15:01
Pris på bare utstilling?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Texascom
18/07/18, 15:44
Pris på bare utstilling?

Kr. 100,-
Må være vccn medlem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

mrstfu
18/07/18, 15:44
Hjelm og kjøredress?

Alt virker som at det er som i fjor, altså hjelm og heldekkende bekledning. Hvor hardt lamge ermer håndheves av crewet i utslipp kan jeg ikke svare på.

Pris på bare utstilling?

100 deilige norske kroner, levert på den måten som passer deg best! :)

2førr10
19/07/18, 20:04
Er der noe camping i området?
Eller noen greie hotell i området? Om jeg skal bli med så vil jeg gjerne overnatte en plass. Elverum er ikke langt unna så jeg ser på overnattings plasser i området. Bare lurer på om noen vet om noe?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

mrstfu
19/07/18, 20:13
Det er en campingplass bare noen kilometer unna, hvor vi bodde før banetreffet i 2016. Hyggelig sted, plass til parkering. Vi delte hytter, men kan sikkert slå opp telt og. Kan prøve å finne link.

Edit: Støa Camping Braskereidfoss. Hyggelig sted.

2førr10
19/07/18, 20:41
Det er en campingplass bare noen kilometer unna, hvor vi bodde før banetreffet i 2016. Hyggelig sted, plass til parkering. Vi delte hytter, men kan sikkert slå opp telt og. Kan prøve å finne link.

Edit: Støa Camping Braskereidfoss. Hyggelig sted.Takk! :) Sjekka litt på nett, ser ut som hyggelig sted ja :)

Får sjekke om jeg kan booke en hytte, hadde vert kult om andre bor på samme sted :)

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

mrstfu
19/07/18, 21:24
Hadde vært sosialt for dere som skal opp dit å kunne ta en rolig kveld før dagen da. Vi som arrangerer har en del ting 0 diskutere og greier å fikse kvelden før, så vi bor på banen, hvis ikke skulle jeg lett joina.

Julie G
26/07/18, 09:55
Dere får gjerne si i fra om det trenges noe hjelp med arrangementet, jeg bor ikke så langt unna og kan stille opp ved behov :)

Daruu
26/07/18, 16:25
Er hotell ved banen, men er litt begrenset med rom der.
http://www.vaalerbanen.no/hotel/

mrstfu
26/07/18, 17:25
Dere får gjerne si i fra om det trenges noe hjelp med arrangementet, jeg bor ikke så langt unna og kan stille opp ved behov :)

Ta turen på selve dagen du, det er godt nok for oss. Men takk, skal ha det i bakhodet :)

Er hotell ved banen, men er litt begrenset med rom der.
http://www.vaalerbanen.no/hotel/

Det er hotellet vi bor på, ja.

Kristian N
22/08/18, 22:50
Nå er jeg kanskje ei masakråke, men det for væra[emoji51][emoji28] men fikk ikke tatt et eneste bilde fra treffet da huawoaweien min ikke liker temp under 22 pluss...

Noen som har no fett de vil vise fram???[emoji4]

Sent fra min EVA-L09 via Tapatalk

mrstfu
23/08/18, 06:20
Jeg har noe, jeg håper det blir fett, og når jeg er ferdig med redigeringa blir det definitivt vist frem:)

mrstfu
24/08/18, 22:50
Bilder er oppe :)

https://www.vccn.no/hovedtreff-2018-valerbanen-med-mercedes-benz-entusiastklubb/

mrstfu
12/09/18, 18:41
Flere bilder er oppe, beklager forsinkelsen :)

https://www.vccn.no/hovedtreff-2018-valerbanen-med-mercedes-benz-entusiastklubb/