PDA

Vis full versjon : SW problemer pluss diverse



Larsov
11/07/18, 07:13
1. Jeg prøver å laste inn ny oppdatering for Spotify og kommer til 43 % hvor den stopper. Den laster ned 100 %, men innstallasjonen stopper på 43 %. Dette har skjedd flere ganger nå.

2. DAB radioen kommer ikke på med siste kanal som ble lyttet til. Nå ser det ut som den alltid begynner med en dedikert kanal.

3. VOC sier at "Deling av data ikke aktivert" så jeg får ikke kontakt med bilen. Har sjekket i Innstillinger og system og alt står riktig.

Flere som har opplevd dette?

hovik
11/07/18, 08:05
Oppdaterte Spotify i helgen, og sliter med app som sier den fortsatt oppdaterer brukerdata når Spotify startes.

Den gjennomførte installasjon uten problemer du beskriver (eget data sim i bilen).

TrondW
23/08/18, 09:39
Min Spotify fungerte i starten men ha sluttet å fungere. Jeg får ikke avinstallert den og heller ikke lastet den inn på nytt.

Flere som opplever dette?

Holern
23/08/18, 11:45
Min Spotify starter med "Velkommen til Spotify". Tidligere fortsatte den der den slapp sist jeg brukte den.
Nå er det inn og velge spilleliste og hele greia før jeg kan høre musikk.

Tommen
23/08/18, 13:22
Her er hva Volvo sier:

"Se till att Spotify inte är igång innan du installerar Spotify-versionen släppt vecka 13 2018. Du kan bekräfta att Spotify inte är igång genom att välja en annan media-app.
Om appen Spotify redan är igång kan detta orsaka långsam nedladdning."

For de som ikke har oppdatert enda ville jeg ventet litt til med til ny versjon er tilgjengelig er klar.