PDA

Vis full versjon : Instrument til 240 med LH2.4 ønskes kjøpt.



Øyvind G
22/06/18, 14:24
Trenger et instrument til 240 med LH2.4

Må fungere og være helt og pent uten store hakk og riper.

Har noen et som er helt, men med feil på kan jeg også være interessert i dette hvis ikke jeg får tak i et som fungerer.

Benjamin
22/06/18, 17:46
Er det noe spesielt du trenger til ditt, eller trenger du hele ? Har et "dele hus" liggende hvor alt virker utenom tempmåleren

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Øyvind G
22/06/18, 17:58
Er det noe spesielt du trenger til ditt, eller trenger du hele ? Har et "dele hus" liggende hvor alt virker utenom tempmåleren

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Det skal være noe i instrumentet som gjør om spedometer signal til puls som sendes til styreenhet. Dette mangler mitt instrument. Kan du ta bilde av baksiden av instrumentet ditt?

Jeg har noen instrumenter liggende så det kan hende jeg kan fikse temp måleren. Det er i god stand ellers?

Benjamin
22/06/18, 18:06
Det skal være noe i instrumentet som gjør om spedometer signal til puls som sendes til styreenhet. Dette mangler mitt instrument. Kan du ta bilde av baksiden av instrumentet ditt?

Jeg har noen instrumenter liggende så det kan hende jeg kan fikse temp måleren. Det er i god stand ellers?
Tar en titt når jeg kommer hjem [emoji106]

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Benjamin
22/06/18, 19:06
Det skal være noe i instrumentet som gjør om spedometer signal til puls som sendes til styreenhet. Dette mangler mitt instrument. Kan du ta bilde av baksiden av instrumentet ditt?

Jeg har noen instrumenter liggende så det kan hende jeg kan fikse temp måleren. Det er i god stand ellers?

Huset er helt ok men ser at det mangler tempmåler og en av radene inne i huset med "varselys". Bare å si ifra vis du trenger huset eller noe inni huset
http://forum.vccn.no/img-dump/2018/06/298.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2018/06/299.jpg

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Øyvind G
28/06/18, 15:17
Huset er helt ok men ser at det mangler tempmåler og en av radene inne i huset med "varselys". Bare å si ifra vis du trenger huset eller noe inni huset




Sent fra min SM-G930F via Tapatalk


Har dette stått i en bil med LH2.4 ?

Benjamin
28/06/18, 16:29
Har dette stått i en bil med LH2.4 ?Jepp

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Øyvind G
28/06/18, 22:03
Jepp

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Rart. Det skulle hvert boe der den slangebiten står har jeg hørt. Har noen instrumenter selv, men slange på de og.

Hvor mye skal du ha for hele instrumentet?

Benjamin
29/06/18, 13:45
Rart. Det skulle hvert boe der den slangebiten står har jeg hørt. Har noen instrumenter selv, men slange på de og.

Hvor mye skal du ha for hele instrumentet?Å jasså. Det som står i bilen min er likt dette huset på baksiden.

Nja vet ikke jeg. En hundrelapp pluss frakt eller?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Øyvind G
01/07/18, 22:45
Å jasså. Det som står i bilen min er likt dette huset på baksiden.

Nja vet ikke jeg. En hundrelapp pluss frakt eller?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Du har ikke et ratt også eller? Det som står i 90 modell der puten i midten ligger over toppen av rattet.

Trenger bare puten så om resten av rattet er dårlig så gjør ikke det noe.

Benjamin
02/07/18, 11:44
Du har ikke et ratt også eller? Det som står i 90 modell der puten i midten ligger over toppen av rattet.

Trenger bare puten så om resten av rattet er dårlig så gjør ikke det noe.Hmm nei har bare et ratt liggende og det vil jeg beholde selv hehe

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk