Vis full versjon : Knepping/knirk i setet
Hei,
Har en irriterende knepping/knirk i (fører)setet ved kjøring i sving og ved gasspådrag/nedbremsing.
Noen flere som har merket dette?
(V90-T8-2018)
Hei.
Var samme problem på min 2018 V90, ble bare værre og værre. Viste seg at di 2 fremre feste skruene på førerstolen ikke var skrudd ordentlig til, strammet 2 runder på dem og lyden ble helt borte :)
Jepp ! Er noen små lyder ved bevegelse på ryggen virker det som. Er kun når jeg lener ryggen mot seteryggen. Skal inn for fiksing neste uke, samt en durelyd i bakdøra.. Ulempen med lydløs eldrift er at man hører alle lyder veldig godt :eek:
Hei.
Var samme problem på min 2018 V90, ble bare værre og værre. Viste seg at di 2 fremre feste skruene på førerstolen ikke var skrudd ordentlig til, strammet 2 runder på dem og lyden ble helt borte :)
Skrudde du til selv, eller verkstedet?
Jepp ! Er noen små lyder ved bevegelse på ryggen virker det som. Er kun når jeg lener ryggen mot seteryggen. Skal inn for fiksing neste uke, samt en durelyd i bakdøra.. Ulempen med lydløs eldrift er at man hører alle lyder veldig godt :eek:
Fikk du fikset på setet?
Fikk du fikset på setet?
Jepp, verkstedet ordnet alt!
Jepp, verkstedet ordnet alt!
Ok. Jeg skrudde til litt her og der. Både plastdekssler og gulvfeste. Knirk borte...i hvert fall foreløpig.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.