PDA

Vis full versjon : Eksosanlegg b230f i 242



Bertone 262c
19/05/18, 22:13
Heeeeeeyy,

Da var da tiden inne for nytt eksosanlegg, trenger egentlig bare nytt rør mellom grenrøret/den som fordeler eksosen fra sylindrene og første demper, inkludert katalysator... hvor får jeg tak i detta til en rimelig penge?:)

Er forresten en 1984 b230f innbyttemotor i en 242


Sent from my iPhone using Tapatalk

Benjamin
20/05/18, 16:03
Hei

Fremre eksosrør etter eksosmanifolden får du kjøpt på biltema. Bra passform på den.

Midtre eksosrør med katalysator selger de på skruvat.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Bertone 262c
21/05/18, 16:43
Hei

Fremre eksosrør etter eksosmanifolden får du kjøpt på biltema. Bra passform på den.

Midtre eksosrør med katalysator selger de på skruvat.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Supert, skal høre der imorra:) hvordan er kvaliteten på biltema sitt fremre eksos? Holder den godt nok, hørt de ruster fort, evt spraye det inn med varmelakk?

Ellers tusen takk for svar!:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Benjamin
21/05/18, 17:17
Supert, skal høre der imorra:) hvordan er kvaliteten på biltema sitt fremre eksos? Holder den godt nok, hørt de ruster fort, evt spraye det inn med varmelakk?

Ellers tusen takk for svar!:)


Sent from my iPhone using TapatalkJeg synes kvaliteten er bra. Jeg bruker det røret selv. Monterte det samtidig som jeg monterte resten av eksosen. Du ser ikke forskjell på biltema røret og resten av eksosen. Nå bruker jeg riktig nok ikke bilen om vinteren så jeg sparer jo eksosen for litt rust der.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Bertone 262c
22/05/18, 00:03
Jeg synes kvaliteten er bra. Jeg bruker det røret selv. Monterte det samtidig som jeg monterte resten av eksosen. Du ser ikke forskjell på biltema røret og resten av eksosen. Nå bruker jeg riktig nok ikke bilen om vinteren så jeg sparer jo eksosen for litt rust der.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Da går jeg for «Godtema» sin eksos!:) Blir nok ikke brukt på vintern denna volvon i gåren heller så skal nok holde like godt som din.
Takker for hjelpa!:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Benjamin
22/05/18, 12:27
Da går jeg for «Godtema» sin eksos!:) Blir nok ikke brukt på vintern denna volvon i gåren heller så skal nok holde like godt som din.
Takker for hjelpa!:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja da holder den nok lenge! bare hyggelig :)