PDA

Vis full versjon : Skryt av Volvo-forhandler Frydenbø Bilsenter på Sandane - leverer mer enn forventet!



SagaPer
06/05/18, 14:27
Fredag 4. mai 2018 hadde jeg time kl 11.00 hos Frydenbø Bilsenter på Sandane. Agenda: Legge om til sommerhjul, bytte pusserblader foran/bak, sjekke problem med batteri (batterisensor) som gir feilmelding om "Lav batterilading" hele tiden samt sjekk/oppdatering av programvare.

Jeg ankom Sandane kl 10.30, leverte nøkkelen til personlig servicetekniker (PST), og fant veien til sofaen ved kaffeautomaten. Så at bilen ble tatt inn kl 10.45. Gikk inn på verkstedet noe etter dette og så at hjul allerede var lagt om. Batteriet var byttet på garanti og nye pusserblad var på plass. Tekniker lastet ned oppdatert programvare for radar og hovedenhet. Vinterdekkene ble spylt og lagt i poser bak i bilen.

I samtalen på verkstedet fikk jeg vite at de nå jobber i team to og to teknikere slik at jobbene skal gå mye hurtigere. Biler skal tas inn til avtalt tid og skal være ute igjen til avtalt tid. Dette er svært viktig for verkstedet og policy fra Volvo. Bilen var ute igjen fra verkstedet kl 11.55 og da hadde de til og med spylt av bilen slik at den så ren og pen ut. Jeg må si at jeg følte meg som en premium-kunde der og da.

Klokken 22.30 om kvelden kom faktura som link i epost og hele besøket kostet kr 1.275 inkl mva.

Dette er meget bra fra Volvo og Frydenbø Bilsenter på Sandane!

Rob1
06/05/18, 14:49
Jøss !!! Sånnt opplever man ikke i Lofoten/Vesterålen.....

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

SagaPer
06/05/18, 15:55
Jøss !!! Sånnt opplever man ikke i Lofoten/Vesterålen.....

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Hvordan er opplevelsen av besøk på verkstedet hos Volvo-forhandler i Lofoten/Vesterålen da? Kom gjerne med eksempel.

SagaPer
07/05/18, 12:16
Fredag 4. mai 2018 hadde jeg time kl 11.00 hos Frydenbø Bilsenter på Sandane. Agenda: Legge om til sommerhjul, bytte pusserblader foran/bak, sjekke problem med batteri (batterisensor) som gir feilmelding om "Lav batterilading" hele tiden samt sjekk/oppdatering av programvare.

Jeg ankom Sandane kl 10.30, leverte nøkkelen til personlig servicetekniker (PST), og fant veien til sofaen ved kaffeautomaten. Så at bilen ble tatt inn kl 10.45. Gikk inn på verkstedet noe etter dette og så at hjul allerede var lagt om. Batteriet var byttet på garanti og nye pusserblad var på plass. Tekniker lastet ned oppdatert programvare for radar og hovedenhet. Vinterdekkene ble spylt og lagt i poser bak i bilen.

I samtalen på verkstedet fikk jeg vite at de nå jobber i team to og to teknikere slik at jobbene skal gå mye hurtigere. Biler skal tas inn til avtalt tid og skal være ute igjen til avtalt tid. Dette er svært viktig for verkstedet og policy fra Volvo. Bilen var ute igjen fra verkstedet kl 11.55 og da hadde de til og med spylt av bilen slik at den så ren og pen ut. Jeg må si at jeg følte meg som en premium-kunde der og da.

Klokken 22.30 om kvelden kom faktura som link i epost og hele besøket kostet kr 1.275 inkl mva.

Dette er meget bra fra Volvo og Frydenbø Bilsenter på Sandane!

Og ikke nok med god service på verkstedet hos forhandler fredag 4. mai 2018!

Mandag 7. mai 2018 ringte min personlige tekniker (PST) ca kl 13.00 og spurte om bilen oppførte seg som den skulle uten feilmeldinger fra batterisensor. Jeg svarte som sant er at ingen feilmeldinger har dukket opp og at Start-Stopp-funksjonen nå faktisk fungerer slik den skal ved stans i kryss etc.

Dette er nok en gang mer enn forventet service fra Volvo og Frydenbø Bilsenter på Sandane!

Christian
07/05/18, 20:23
Alltid gøy å bli tatt vare på som kunde. :)

Alfs80
12/05/18, 21:47
Ja men du har vel betalt for bilen og ikke akbil til 9.90.så du skal behandles som kong harald😀