PDA

Vis full versjon : Hullsirkel Hjul



JLmorten
09/04/18, 18:47
Hei
Som tittelen sier, Hulsirkel på hjul.
Jeg har en V70 05mod. denne har Hullsirkel 108mm. på delesøk til f.eks bremseskiver dukker det også opp skiver med hullsirkel 114,3mm som skal passe min bil.. dette gjør de jo selvsagt ikke. klarer ikke finne noen motoralternativer som har 114,3mm.
Å ved kjøp av nye hjul lager/nav må jeg jo selvsagt ha noen som passer min bil. å da med 108mm. men flere lager/nav har ikke info om dette, bare at de passer min bil. Blandt annet *FAG* lager har ikke noen teknisk info. men har lyst på *FAG* lager.
Så spørsmålet mitt er da, Hvilke V70 er det som har Hullsirkel 114,3mm???

TurboTor
09/04/18, 19:03
Ingen

volvoRsport
09/04/18, 19:08
Det er vel kun Amazon, PV og P1800 som har den boltsirkelen av Volvoer.

JLmorten
09/04/18, 19:33
hmm, e jo flott da at der komme opp 114,3mm som alternativ på nettsidene til Eurodel. Har sendt de mail, å spurt om de kan fikse opp i dette, ikke bra med slik misvisende info på sidene.

mrstfu
09/04/18, 19:49
Det er vel kun Amazon, PV og P1800 som har den boltsirkelen av Volvoer.

Og førstegenerasjon V40. Riktignok 4x114.3, og det kan jo diskuteres hvorvidt det er en Volvo:D

Christian
09/04/18, 20:18
hmm, e jo flott da at der komme opp 114,3mm som alternativ på nettsidene til Eurodel. Har sendt de mail, å spurt om de kan fikse opp i dette, ikke bra med slik misvisende info på sidene.

Eurodel, Autodoc, Bildeler.no, alle sånne sider er svært misvisende, anbefaler ingen å handle hvis man ikke vet hva man skal ha.

JLmorten
09/04/18, 22:16
Jepp, men eg vet ka eg skal ha ut i fra spec. Så eg kjøpte selvsagt ikke noen av dr skivene som der stor 114,3mm på. Men man må kunne stole på at spec som er oppgitt er riktig. Hjelper jo lite å vite hva en skal ha vist det er greit å legge ut missvisende/feil spec. Så håper de leser mailen å fjerner disse produktene. Skuffendes kvalitetskontroll på nettsidenes når der komme opp slik feil.

JLmorten
09/04/18, 22:18
V40, nei har lite med Volvo å gjør spør du meg. Men men, e jo desverre slikt i dag at mye ikke er laget av dem som har merke sitt på til slutt????????

mrstfu
09/04/18, 23:13
Tviler på at det blir gjort noe med det første, da burde de jo gått gjennom hele katalogen sin og sjekket hver eneste bildel - og sånt koster penger. Kan tenke meg det står en setning om at feil kan forekomme, eller at det er kundens ansvar å kontrollere at det er riktig del, at verktøyet deres bare er en veilieder. Ikke alt på internett er sant, heller.

volvoRsport
10/04/18, 06:44
hmm, e jo flott da at der komme opp 114,3mm som alternativ på nettsidene til Eurodel. Har sendt de mail, å spurt om de kan fikse opp i dette, ikke bra med slik misvisende info på sidene.

På Eurodel kan du krysse av for at de skal dobbeltsjekke at delen passer bilen din. Jeg kjøpte bl.a. et kupefilter der som det sto skulle passe bilen min, det gjorde det ikke. Men jeg hadde krysset av for at de skulle dobbeltsjekke, fikk da beskjed om at det ikke passet og jeg kunne velge et annet istedet.