Vis full versjon : Har kjøpt en C30
Da har vi fått en C30 fra 2012 i hus. Et problem er at den bare kom med en nøkkel. Hva må til for å få tak i en til? Kun Volvo som gjelder? Ser det selges endel slike på ebay/amazon. Står der at de kan omprogrammeres men mener at man tidligere måtte ha en kode for å få til dette. Noen som vet om dette fortsatt gjelder?
Ole
Så lenge nøkkelen du kjøper leveres med aktiveringskode og er beregnet for Europa, kan du kjøpe nøkkelen der du vil, men når den skal aktiveres i bilen må du til Volvo-verksted ja.
(det følger "aldri" med kode på brukte nøkler)
Så lenge nøkkelen du kjøper leveres med aktiveringskode og er beregnet for Europa, kan du kjøpe nøkkelen der du vil, men når den skal aktiveres i bilen må du til Volvo-verksted ja.
(det følger "aldri" med kode på brukte nøkler)Ok. Var som jeg trodde da... Fikk pris på Volvo... Ca 2500,-[emoji848]
Takk for svar
Sent fra min F8131 via Tapatalk
Husk å be verkstedet fjerne eventuelle andre nøkler som er kodet inn på bilen eller hva det heter. Skal vel litt til at noen finner en gammel nøkkel og klarer (og ønsker) å oppsøke riktig bil, men greit med alt som er ryddet opp i :)
Husk å be verkstedet fjerne eventuelle andre nøkler som er kodet inn på bilen eller hva det heter. Skal vel litt til at noen finner en gammel nøkkel og klarer (og ønsker) å oppsøke riktig bil, men greit med alt som er ryddet opp i :)Jepp. Sjekka menyen I bilen og der står det at det er to nøkler registrert på den. Lurte på å spore opp forrige eier og spørre om de har den et sted... [emoji6]
Sent fra min F8131 via Tapatalk
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.