PDA

Vis full versjon : [VCCN] Fabrikkstur til Volvo Gøteborg - Fredag 21 september 2018! - Fullbooket



Volvo Car Club Norway
18/03/18, 21:01
Det blir fabrikkstur i år også, 7.året på rad!
Datoen i år er fredag 21. september.

Antall tilgjengelige plasser: 30

I år blir det følgende aktiviteter:
- Blåtoget i fabrikken (dette blir noe redusert)
- Volvo Demo Centre (Kjøre Volvo på bane)
- Lunsjpause på Varianten (Volvo sin lunsjrestaurant)
(Museum utgår som felles aktivitet - men museet er åpent denne dagen hvis noen ønsker å besøke det allikevel.)

Påmelding:

Pris: 500kr p.p. (Blåtoget samt democentre. Lunsj er ikke inkludert - betales av den enkelte selv.)

Følg denne lenken for å kjøpe plass: Klubbshop (https://www.vccn.no/produkt/fabrikkstur-til-volvo-goteborg/)
Alle kjøp må betales innen 5 dager, og din ordre vil bli slettet uten varsel dersom vi ikke har mottatt betaling innen 5 dager.[/COLOR]

Når vi (VCCN) har registrert din innbetaling, enten via PayPal, Vipps eller bank så vil du få en e-post med informasjon om at din ordre er fullført.
Dette betyr at din plass er bekreftet, og vi har registrert deg som deltager på fabrikksturen.
Du trenger ikke å foreta deg noe som helst annet enn å møte opp - enten ved tusenfryd eller i Göteborg den 21. september.


Program:

Kommer

Når dagens planlagte arrangement er over, samles vi foran det store Volvo-skiltet for gruppebilde.


Vi anbefaler de som har tenkt å reise ned med campingvogn om å reise i forveien, og møte oss på parkeringsplassen utenfor Volvo Visitor Centre.
De som kommer fra Vestfold, Telemark, og sørover møtes på fergeleie i Horten, for å ta samme ferge over fjorden. Det vil bli samling på Cirkle K (tidl. Statoil) Storebaug i Moss hvor vi møter de som kommer fra Tusenfryd.

Om mer info blir tilføyd så vil denne posten bli oppdatert.

Alle spørsmål rundt denne turen kan rettes i tråden.


Vi gleder oss!

2førr10
19/03/18, 00:02
Fabrikkturen i år blir på høsten!
Sett av datoen. :D



Mer info kommer.Konge! I år må jeg bli med :)

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Firsttime
19/03/18, 09:49
Hei hopp, tommel opp! Eneste egotripp undertegnede koster på seg i 2018.

Lexaron
21/03/18, 18:05
Dato holdt av :)

Øyvind G
22/03/18, 16:23
Jeg er med!

Børge Vikebø
24/03/18, 16:23
Selvsagt!


Sent from my iPhone using Tapatalk

hsyvers
13/04/18, 11:46
Prøver å bli med i år også :)

larsverm
13/04/18, 12:09
Hadde vært kjekt med tidlig høstferie. :p

larssverre
30/04/18, 06:59
Jeg kommer :-)

2førr10
06/05/18, 22:09
Noen plasser å overnatte der?
Hørt/lest noe om camping.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Christian
06/05/18, 22:26
Vi har pleid å overnatte på Våghals Camping i Kungälv, like nord for Gøteborg.
Det ser ikke ut til at vi i styret kommer til å gjøre dette i år, men vil allikevel anbefale det stedet dersom du vurderer å overnatte. De har billige hytter.

2førr10
06/05/18, 22:35
Vi har pleid å overnatte på Våghals Camping i Kungälv, like nord for Gøteborg.
Det ser ikke ut til at vi i styret kommer til å gjøre dette i år, men vil allikevel anbefale det stedet dersom du vurderer å overnatte. De har billige hytter.Ja det er Våghals Camping har jeg hørt/lest om. Ok! Har bare sett tidligere bilder og inlegg fra tidligere år der vccn medlemmer har overnatta der.

For meg er det langt nedover og oppover igjen. Jeg må kjøre nedover dagen før, overnatte en plass nær grensen i Norge eller nær Gøteborg. Om jeg skal møte opp ved Tusenfryd og kjøre sammen ned så kunne det være greit å finne en plass å campe i Norge aller helst.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

hsyvers
22/05/18, 11:10
Hei dere.
Er det sånn i år også, at det er en "ikke medlem" pr medlem som kan være med??
Hvis det er sånn, kan det være to forskjellige "ikke medlemmer" som er med på det blå toget og kjøring på bane.
For eksempel: Henning er medlem og Per er med på det blåtoget og Pål er med på kjøringa??

Christian
23/05/18, 19:27
Hei dere.
Er det sånn i år også, at det er en "ikke medlem" pr medlem som kan være med??
Hvis det er sånn, kan det være to forskjellige "ikke medlemmer" som er med på det blå toget og kjøring på bane.
For eksempel: Henning er medlem og Per er med på det blåtoget og Pål er med på kjøringa??

Hei, i år har vi valgt å åpne for alle. Alle kan være med på alt, medlem eller ei. :)

THolandsli
29/07/18, 10:45
Fullbooket?

Christian
30/07/18, 11:12
Det er fullt dessverre.

2førr10
04/08/18, 19:27
Liseberg er jo i nærheten, fikk lyst å ta en hel dag der i samme helgen, blir langhelg på meg når jeg har lang vei hjem.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

2førr10
04/08/18, 19:40
Er det 500kr for ikke medlemmer?

Og når jeg først spør om dette, er det fullbooket for ikke-medlemmer også?

Om jeg kjenner en ikke-medlem som vil være med, er det plass for den personen da? eller er det fullbooket av både medlemmer og ikke-medlemmer?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

2førr10
07/08/18, 10:42
Noen som vet? :)

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Christian
07/08/18, 17:11
Hei, beklager, jeg trodde av en eller annen grunn at jeg svarte deg tidligere, men det har jeg ikke gjort ser jeg.

Det er fullbooket for deltagelse på arrangementet, dvs at vi ikke har plass til noen fler hverken medlemmer eller ei.
Vi fikk ikke så mange plasser i år, satser hardere igjen neste år.

2førr10
07/08/18, 17:29
Hei, beklager, jeg trodde av en eller annen grunn at jeg svarte deg tidligere, men det har jeg ikke gjort ser jeg.

Det er fullbooket for deltagelse på arrangementet, dvs at vi ikke har plass til noen fler hverken medlemmer eller ei.
Vi fikk ikke så mange plasser i år, satser hardere igjen neste år.

Åja, det går fint.
Ok, var det jeg trodde, men måtte spørre uansett for å være sikker.

Jeg ante at jeg måtte bestille for 2-3 stykker om jeg skulle ha med meg 1 eller 2 ikke-medlemmer, eller si ifra.. men får prøve neste år kanskje :)

Blir nok bra uansett, jeg ser frem til det. :)

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Per Turbo
21/09/18, 06:20
God tur og ha det moro folkens! [emoji4][emoji1362]



Per Turbo
2005 V70 2.0T Gatebil Rescue
2016 FH500 #poophunter (http://forum.vccn.no/usertag.php?do=list&action=hash&hash=poophunter) krokbil

mrstfu
20/10/18, 22:17
Bilder!

https://www.vccn.no/volvofabrikken-i-goteborg-2018/