PDA

Vis full versjon : Keyless dør knapp bak som ikke fungerer



Vatnehol
02/03/18, 20:50
Oppdaget at jeg ikke får låst bilen med knappen på ene bakdøra, har ikke lest om noen andre som har nevnt dette.
Noen som vet om det er bare knappen som har havarert eller om det er mulig å smøre opp igjen ?

Dette er da på keyless hvor man har en knapp på håndtakene for å låse bilen.


Volvo xc70 2013 d5

Arnt
02/03/18, 21:09
Oppdaget at jeg ikke får låst bilen med knappen på ene bakdøra, har ikke lest om noen andre som har nevnt dette.
Noen som vet om det er bare knappen som har havarert eller om det er mulig å smøre opp igjen ?

Dette er da på keyless hvor man har en knapp på håndtakene for å låse bilen.


Volvo xc70 2013 d5Uten å vite sikkert,men sjekk om vindusheisen fungerer på den døra. Hadde samme problemet på førerdøra, da var det kabelbrudd i overgangen mellom stolpen og døra.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Vatnehol
03/03/18, 19:09
vindusheisen fungerer på døra og bilen åpner seg når jeg tar i håndtaket.

Arnt
03/03/18, 19:17
vindusheisen fungerer på døra og bilen åpner seg når jeg tar i håndtaket.Da ville jeg prøvd om en knapp/håndtak fra ei av de andre dørene passer og om den da fungerer om det er forholdsvis enkelt å prøve. Sjekk av feilkoder er jo også noe som bør være noe av det du bør undersøke. Vet ikke hva ny koster,men kan jo vurderes om den ikke er spesielt dyr.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

eab
05/03/18, 19:32
Sannsynligvis kabelbrudd ut til dørhåndtaket.

http://i1252.photobucket.com/albums/hh569/eabras/DSC_0058.jpg

vegard
19/04/18, 19:44
hei.
har aqrat hatt bilen inne på verksted med den feilen ingen av knappene på bakdørene funket. de fant ut at kablene i håndtaket var irret i stykker på begge sider,så de skiftet håndtakene.