PDA

Vis full versjon : Hu850



Toreed
14/02/18, 08:23
Hei jeg har en hu850 som tok kvelden i går. Først så funka den fint så etter en stund ville den ikke gi fra seg lyd og en stund etter det så vil det ikke komme opp noe i displayet og det lyset helle tiden også når bilen er av.

Noen som veit feil eller trenger jeg å bytte radio?

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

volvoRsport
14/02/18, 08:33
De gangene jeg har hatt lav spenning på batteriet har min HU850 oppført seg slik. Prøv å lade opp batteriet.

Toreed
14/02/18, 09:24
De gangene jeg har hatt lav spenning på batteriet har min HU850 oppført seg slik. Prøv å lade opp batteriet.Da skal jeg prøve det da jeg kommer hjem[emoji106]

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

FroBe
28/02/18, 13:29
Jerognal har en HU-850 han vil selge.

Selv åpnet jeg min og reparerte den selv med varmluftsloddebolt og flussmiddel, men det krever litt øvelse.
Alternativt kan man levere den inn til et radio/TV-verksted og tipse dem hvor på kortet feilen ligger.
http://forum.vccn.no/showthread.php?76137-problem-med-HU-850-i-2006-v70-lyden-forsvinner-og-det-kommer-smellelyd-i-høytalere!

Toreed
28/02/18, 13:36
Jerognal har en HU-850 han vil selge.

Selv åpnet jeg min og reparerte den selv med varmluftsloddebolt og flussmiddel, men det krever litt øvelse.
Alternativt kan man levere den inn til et radio/TV-verksted og tipse dem hvor på kortet feilen ligger.
http://forum.vccn.no/showthread.php?76137-problem-med-HU-850-i-2006-v70-lyden-forsvinner-og-det-kommer-smellelyd-i-høytalere!Kjøpte en ny HU enhet for en god stund tilbake. Starta selv med å åpne og lodde sjøl, men så var det 4 knekte plater og cd veksleren var ødelagt så kjøpte meg en ny en.

Nå skal jeg snart få fiksa lysa på den nye enheten. Prøvde først å bytte fram panelet uten at det hjalp så er nok en krets som må fikses.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Toreed
28/02/18, 13:37
De gangene jeg har hatt lav spenning på batteriet har min HU850 oppført seg slik. Prøv å lade opp batteriet.Funka etter at jeg tok ut sikringa til spillern og satte den tilbake[emoji1]

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk