PDA

Vis full versjon : Lykte pussere 2004 mod



Baijas
30/01/18, 20:35
Noen her inne som har vært borti at lykte pusserne på s 60 blir stående fast langt under lykta ?http://forum.vccn.no/img-dump/2018/01/396.jpg

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Griffin
30/01/18, 21:56
Kan du ikke bara løssne på skruen under dekslet og sette den i riktig posisjon. Så skru til hart.

Laukis
31/01/18, 13:34
Var så plaget med mine at jeg valgte å skru de av midlertidig.. På høyresiden stod viskerne ned mot fanger, og på venstresiden stod de loddrett opp mot panser[emoji23] Hjalp ikke uansett hvor mye man strammet til eller rettet opp. Tror gjengene på festeanordningen er slitt, så jeg skal skifte viskermotorer. Du har sikkert samme problemet

Baijas
31/01/18, 22:45
Var så plaget med mine at jeg valgte å skru de av midlertidig.. På høyresiden stod viskerne ned mot fanger, og på venstresiden stod de loddrett opp mot panser[emoji23] Hjalp ikke uansett hvor mye man strammet til eller rettet opp. Tror gjengene på festeanordningen er slitt, så jeg skal skifte viskermotorer. Du har sikkert samme problemetTakk for svar. Har skrudd av mine og men tror ikke det var fordi dem var løs på akslingen. Tror dette måtte skyldes at det er noe feil med pusser motorene ?

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Griffin
31/01/18, 23:25
Menar du att den blir likadan selvom du justerer den og den sitter fast bra i akslingen?

Baijas
01/02/18, 23:17
Menar du att den blir likadan selvom du justerer den og den sitter fast bra i akslingen?Hei. Ja dem blir sånn selv om dem sitter godt på akslingen ( begge to er lik ? )

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

volvoRsport
02/02/18, 10:24
Det er et tegn på at viskermotoren begynner å bli gåen.