PDA

Vis full versjon : Demontere dørtrekk



xc7010
30/01/18, 14:40
Noen som kan hjelpe med en enkel HOW TO demontere dørtrekk fremme på førersiden?Må bytte betjeningen til vinduene og ser det slik at hele dørtrekket må demonteres.Har fått av det øverste dekselet ved dørstolpen og løsnet klipps rundt dør.Er det en skrue av ett eller annet slag som og må løsnes.Virker som om at det henger en plass enda.

anders85
30/01/18, 15:18
Sitter torx i dørhåndtak


Sent from my iPhone using Tapatalk

Arnt
30/01/18, 16:48
Noen som kan hjelpe med en enkel HOW TO demontere dørtrekk fremme på førersiden?Må bytte betjeningen til vinduene og ser det slik at hele dørtrekket må demonteres.Har fått av det øverste dekselet ved dørstolpen og løsnet klipps rundt dør.Er det en skrue av ett eller annet slag som og må løsnes.Virker som om at det henger en plass enda.Mere bak dørhåntaket,er et lite deksel som må løsnes for å komme til skruene. Tror det var to skruer.


Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

xc7010
30/01/18, 17:44
Mere bak dørhåntaket,er et lite deksel som må løsnes for å komme til skruene. Tror det var to skruer.


Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Takk for hjelp.Fikk det av etterhvert og litt forhøyet hjerterytme.Liker ikke plastklips.Alt ok og fungerende betjeningsknapper til vinduene.

For og få løsnet dørhandtak på samme dør,må da metallplate bak dørtrekk løsnes så dukker det opp noen skruer der og??Spør siden jeg må få sandblåst rust rundt handtak.

Arnt
30/01/18, 17:53
Takk for hjelp.Fikk det av etterhvert og litt forhøyet hjerterytme.Liker ikke plastklips.Alt ok og fungerende betjeningsknapper til vinduene.

For og få løsnet dørhandtak på samme dør,må da metallplate bak dørtrekk løsnes så dukker det opp noen skruer der og??Spør siden jeg må få sandblåst rust rundt handtak.Litt usikker på 10 modell,men minnes at både 05 og 98 så holder det å vippe ut noen plastlokk i bakkant av døra (mot B stolpen) så sto skruene til håndtaket der.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

FroBe
02/02/18, 19:19
Volvo har lagt alle originale monteringsanvisninger med tekst og tegninger på nett, her finner du alt ekstrautstyr som kan ettermonteres i 2010-modell XC70:
http://accessories.volvocars.com/sv-se/XC70(08-)/InstallationInstruction/Search/2010/D5%20AWD/Automatic?query=

Instruksjon for bytte av speil viser demontering av dørtrekket:
http://accessories.volvocars.com/sv-se/XC70(08-)/InstallationInstruction/Document/VCC-401226-1/2010/D5%20AWD/Automatic/default/XC70%20(08-)%202010


6859
6860
6861

Bild A
Bänd försiktigt loss panelen i nederkant med ett falsben (den sitter med åtta clips) och haka sedan av den i ovankant.

Bild B
Lossa vajern till dörrhandtaget.

6862
Bild C
Lossa kontaktstycken till dörrmodulen. Lägg bort panelen.
6863