PDA

Vis full versjon : ekstra ryggelys v70 07



morpheusbd
11/01/18, 18:00
Hei. jeg skal ha på 2 ledlamper i bakvinduet som skal være ryggelys. noen som har tips til beste mulighet for å koble til disse til org lys?

konso
11/01/18, 18:39
Hente ut styrestrøm fra original lykt, koble rele som du har ved batteriet og trekk kabler ut til luke i gjennomføring.

Har du vurdert andre pærer i lyktene bak? Jeg fikk mye bedre lys med LED, og vet noen også har montert xenon med god virkning.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

morpheusbd
11/01/18, 19:08
Har led i orginal lampene men bor et sted der det et skikkelig mørkt på kvelden så skal ha så mye lys som mulig bakover.

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

Jimbojama
11/01/18, 20:44
Har kombi blink/ryggelys (feniex cannon) i mine ryggelys og de er ganske greie alene, men har i tillegg 2 billige ledlykter fra ebay under størfanger. Funker fjell, og de er relativt godt ute av veien. Å montere de inni bilen bak ruta (hvis jeg forstår deg riktig) vil du jo miste endel lys om du har sota rute, og kablinga er mer styr enn om du monterer de i karosseriet istede for luka.

morpheusbd
12/01/18, 03:45
Har kombi blink/ryggelys (feniex cannon) i mine ryggelys og de er ganske greie alene, men har i tillegg 2 billige ledlykter fra ebay under størfanger. Funker fjell, og de er relativt godt ute av veien. Å montere de inni bilen bak ruta (hvis jeg forstår deg riktig) vil du jo miste endel lys om du har sota rute, og kablinga er mer styr enn om du monterer de i karosseriet istede for luka.



ja planen er å ha de bak ruta. har allerede 2 varsellamper der å de lyser veldig bra. kommer til å se på mulighetene for og montere ryggelys nederst/under på fangeren.

Jimbojama
12/01/18, 04:45
Om du har de inne vil vel også lyset spre seg litt inn i kupé? Om du har varsellamper der idag, har du vel kanskje en liten følelse på det? Ville uansett selv gått for løsningen som nevnes her med relé og strøm fra batteri, men festet de utvendig under fanger, men det kan jo være fordi jeg allerede har gjort det samme selv. =p

Er allerede hull med gummigjennomføring i hjulbrønnen, og krever minimalt med demontering. Monterte forøvrig lysa direkte i hjulbrønnen, ikke i fanger, for å unngå vibrasjoner i lyset.

morpheusbd
12/01/18, 05:59
Om du har de inne vil vel også lyset spre seg litt inn i kupé? Om du har varsellamper der idag, har du vel kanskje en liten følelse på det? Ville uansett selv gått for løsningen som nevnes her med relé og strøm fra batteri, men festet de utvendig under fanger, men det kan jo være fordi jeg allerede har gjort det samme selv. =p

Er allerede hull med gummigjennomføring i hjulbrønnen, og krever minimalt med demontering. Monterte forøvrig lysa direkte i hjulbrønnen, ikke i fanger, for å unngå vibrasjoner i lyset.Er ikke store lys spredning inn i kupe egentlig. Så se litt på det. Hvilken farge er det på ledning jeg skal hente styrestrøm fra?

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

mrstfu
12/01/18, 07:19
Monterte forøvrig lysa direkte i hjulbrønnen, ikke i fanger, for å unngå vibrasjoner i lyset.

Bilder? Har noen slike lampet som skal opp selv, pg har stussa på fangermontering.