PDA

Vis full versjon : Sjåførvindu sitter fast helt i bunn (Krise)



PetterDale
15/07/10, 18:47
Da jeg kjørte ned vindu for å betale bomstasjonen, gikk ikke vindu opp igjen. Det sitter bom fast helt nederst. Alle de andre vinduene virker når jeg bruker panelet på førersiden. Når jeg prøver å kjørte vindu lenger ned, sier det etter ca 0,5 sec et lite klikk under knappen. Når jeg prøver å få det opp, skjer det ingen ting.

Er en Volvo v70 2000 mod.

Noen som vet hva som kan være feil? Er vel ikke sikring når de andre fungerer?
Må jo evt legge pressening over bilen hvis jeg ikke for fiksa det litt fort!

-Shark-
15/07/10, 19:07
Da jeg kjørte ned vindu for å betale bomstasjonen, gikk ikke vindu opp igjen. Det sitter bom fast helt nederst. Alle de andre vinduene virker når jeg bruker panelet på førersiden. Når jeg prøver å kjørte vindu lenger ned, sier det etter ca 0,5 sec et lite klikk under knappen. Når jeg prøver å få det opp, skjer det ingen ting.

Er en Volvo v70 2000 mod.

Noen som vet hva som kan være feil? Er vel ikke sikring når de andre fungerer?
Må jo evt legge pressening over bilen hvis jeg ikke for fiksa det litt fort!

Er ikke værre enn å ta av dørtrekk, klipse av vindu og heise det opp da. Du finner nok feilen i samme slengen. Tipper motoren tok kvelden/mekanismen med waiere

PetterDale
15/07/10, 20:14
fiksa det.. pirka opp panelet med alle knappene... deretter tok jeg bokstavelig talt så vidt på et par ledninger og prøvde igjen.. da funka det.. er vel bare noen dårlige kontakter.. nå funker det til det ikke funker igjen hvertfall :P