PDA

Vis full versjon : startproblemer



H.Ihle
15/07/10, 17:40
av og til nekter bilen fullstendig å starte på starteren. skjer helt tilfeldig, både på varm og kald motor. men så fort jeg prøver å trille den i gang starter den på første forsøk, uansett:)
noen som vet hva det kan være? pluggkabler, fordelerlokk og rotor er nok et par år gammalt og bør byttes etterhvert, men har så dårlig med penger for øyeblikket at jeg ikke har råd til å bytte alt. kan det være noe som starter/relee som er ødelagt?
er en 940 med FD motor det er snakk om

s4nd3r
16/07/10, 06:50
start problemer, vil det sei starter ikkje går runt!? eller motoren som ikkje vil starte!? men starter går...

H.Ihle
16/07/10, 12:23
starteren går rundt med normal fart, men motor fyrer ikke

H.Ihle
12/04/11, 21:10
opp med denne, problemet "løste seg selv" men er nå tilbake:eek:
skjønner ikke hvordan det er fysisk mulig, motor går rundt på starter men ikke antydning til å fyre
når jeg trillestarter så starter den med EN gang, og går som ingenting var i veien:rolleyes:
kan det være noe som tenningsmodul/coil? ser ikke helt hvordan det kan løse det men har jo snart bytta alt annet...

Vegardb92
12/04/11, 21:23
begynn med å bytte plugger og se i fordelerlokk. Har du ikke råd til plugger har du ikke rå til å kjøre bil så ville byttet pluggene med en gang,

Hvilke feilkoder har du?

H.Ihle
13/04/11, 16:29
har bytta plugger, pluggledninger og fordeler etter at det første innlegget ble skrevet.
burde opplyst om det, my bad:rolleyes:

Vegardb92
14/04/11, 15:16
men feilkoder da?