Vis full versjon : Volvo XC60 R-Design STJÅLET
Fra Bilia på Økern ble det onsdag 14/7 stjålet en Volvo XC60 R-design, den ble tatt ut på prøvekjøring og ikke levert tilbake.
Den er Sort metallic og bar kjennetegn DN 31366.
http://cache.finn.no/mmo/8/231/693/58_444590945.jpg
Opplysninger kan gis til
Bilia Økern 22882500
Politiet 02800 / 112
cossykiller
16/07/10, 12:55
er vel ikke lenge til en må ha en ansatt ved siden av seg når man skal prøvekjøre bil.. får håpe den ikke ligger skrudd i deler, eller er på vei sør/østover..
Det er slikt som kan skje desverre.. Regner med at selger har tatt kopi av førerkortet til vedkommende som hentet ut bilen.
Ja, han opptrådte med eget navn og førerkort, og ett søk på facebook viste riktig person så man vet jo hvem han er..
Mr. Crepsley
16/07/10, 14:22
Facebook er nye 1881.
Ja, han opptrådte med eget navn og førerkort, og ett søk på facebook viste riktig person så man vet jo hvem han er..
Norway's dumbest criminals? :p
Lurer litt på om denne ble returnert?
Håper dere finner igjen bilen da! :)
Burde vel egentlig ikke være noe problem, i og med at tyven har indirekte har sagt "Heisann! Her har dere førerkortet mitt med fullt navn og fødselsdato, fordi jeg har tenkt å stjele denne flotte bilen. Snakkes når jeg blir tatt! :D"
Fin bil anyways!
Bra idiot da! :D Stjeler bilen i sitt egent navn. Dømt til å bli tatt. :D
Godt det da!
Bra idiot da! :D Stjeler bilen i sitt egent navn. Dømt til å bli tatt. :D
Godt det da!
Kan være falskt førerkort da! :P
Man vet jo aldri hva folk finner på for tiden!
Mr. Crepsley
02/02/11, 23:04
5 tegn
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.