PDA

Vis full versjon : Kjørelys i øvre del av baklys (bremslys del) v70 2012



vossing
26/11/17, 23:21
Hei, har begynt å følge ei svensk V70 gruppe på FB, og ser der at det er mange som lager kjørelys i øvre del av baklysene (bremselys del) på bilene sine fra 2008 og oppover, så det blir litt likhet til baklysene på siste modell V70.
Noen her som har gjort det/ kjennskap til det?
Bilen min er en 2012 mod.

4x4vinge
27/11/17, 00:20
Ja dette er kjapt og montere. Ner med taklys bak og plata i taket dær og ner med den grå pluggen og stikk inn den motstanden med 2 ledninger bak i kontakte. Finnes video på you tube

vossing
27/11/17, 21:21
Takker :) Da spørs det om det må prøves :) Har ikkje sett noen som har gjort det.
Skal sjekke litt på you tube og :)

mrstfu
27/11/17, 21:44
Legg gjerne inn link til videoen her om du finner den:)

4x4vinge
28/11/17, 00:01
https://youtu.be/wfV309P-Sfg

Holern
29/11/17, 08:25
Noen som vet hva som er inni krympestrømpen?
Regner med det er en motstand, men det må vel være en diode også. Verdi på motstanden..?

Harald_D
29/11/17, 22:50
Hei

Har lyst å teste dette. Her er svaret jeg fikk fra leverandøren når jeg spurte om pris og levering:

The Taillights module are now in stock.

Pricing:
Taillights module 25 Euro + 10 euro shipping to Worldwide with tracking.

PayPal payment:
http://paypal.me/moduleorder/35


Evgeny Kosourov
moduleorder@gmail.com

4x4vinge
30/11/17, 00:59
Dette finnes i norge før 250kr. Er vist på face og ei volvo side

Holern
30/11/17, 12:35
Dette finnes i norge før 250kr. Er vist på face og ei volvo side

Har sett den, så derfor jeg lurer på hva som er inni strømpa....kan umulig være mye hokus-pokus

KJF
03/12/17, 20:42
Har sett den, så derfor jeg lurer på hva som er inni strømpa....kan umulig være mye hokus-pokusTenkt litt på dette selv og er nok bare en motstand i den strømpa slik att man får samme lysstyrke som nedre lys.

Evnt får man prøve seg frem litt og finne ut hvor mye motstand som trengs, hvis man vi lage selv.

Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk

Holern
03/12/17, 20:49
Tenkt litt på dette selv og er nok bare en motstand i den strømpa slik att man får samme lysstyrke som nedre lys.

Evnt får man prøve seg frem litt og finne ut hvor mye motstand som trengs, hvis man vi lage selv.

Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk

Det er sannsynligvis en diode også inni der....tror jeg. For å unngå at det går strøm "feil vei" når du bremser.
I videoen fra han russeren påpeker han at du må putte riktig ledning i riktig sted i pluggen. Det tyder på at det er mer enn bare en motstand (som ikke er polaritetsavhengig)

KJF
03/12/17, 20:55
Det er sannsynligvis en diode også inni der....tror jeg. For å unngå at det går strøm "feil vei" når du bremser.
I videoen fra han russeren påpeker han at du må putte riktig ledning i riktig sted i pluggen. Det tyder på at det er mer enn bare en motstand (som ikke er polaritetsavhengig)Ja du sier noe der. Er i dialog med han på Face gruppa som selger for 250,- og skal kjøpe av han. Virket som han lagde de selv.

Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk

sandal
04/12/17, 22:08
Ja du sier noe der. Er i dialog med han på Face gruppa som selger for 250,- og skal kjøpe av han. Virket som han lagde de selv.

Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk

Har du navnet på han som selger de ? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Roy
04/12/17, 22:23
Fin oppgradering, her montert på konebilen :)
Eg kjøpte frå Russaren då eg ikkje visste om fleire alternativ.

http://forum.vccn.no/img-dump/2017/12/47.jpg

sandal
05/12/17, 00:30
Fin oppgradering, her montert på konebilen :)
Eg kjøpte frå Russaren då eg ikkje visste om fleire alternativ.

http://forum.vccn.no/img-dump/2017/12/47.jpg

Kor fekk du tak i «modulen» ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

KJF
05/12/17, 09:49
Har du navnet på han som selger de ? :)


Sent from my iPhone using TapatalkHan heter: Glen Erik Tuazon Langøy

Han la ut han solgte på Volvo teknisk gruppa på Facebook :)

Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk

sandal
05/12/17, 10:17
Han heter: Glen Erik Tuazon Langøy

Han la ut han solgte på Volvo teknisk gruppa på Facebook :)

Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk

Ja Okei :)


Sent from my iPhone using Tapatalk