PDA

Vis full versjon : Klemme på turboen S80 T6 2001



kko65
01/11/17, 22:08
Hei.

Lurer på om noen vet hvor jeg kan finne klemme som kan brukes mellom turboen og eksosanlegg på min S80 T6 2001. Volvo forhandleren her finner ikke ut av det uten at d koster times betaling for at dem skal lete på nett. Er ikke i Volvo katalogen.

på forhånd takk

mrstfu
01/11/17, 23:37
Jeg hadde ringt en annen Volvoforhandler og bedt om delenummer. At de skal ta betalt for å potensielt få en kunde virka teit.

hgnubel
02/11/17, 07:07
Hvis du skal kjøpe klemmen trenger du ikke delenummer, du trenger registreringsnummer og kanskje VIN på bilen. Eventuelt tilsvarende fra en originalbil hvis din er ombygd fra en mindre motor.

At et volvoverksted skal ta betalt for å bruke tid på å finne delen høres veldig rart ut.

Det kan godt hende delen ikke heter "klemme" i Volvos delesystem, men da bør de på delelager sjekke med verkstedet og be om hjelp (vederlagsfritt) hvis de faktisk ikke kan jobben sin...

kko65
30/11/17, 02:49
Kontaktet et annet Volvo verksted, samme svar. Men der fikk jeg vite hvilke turboer jeg hadde. Kontaktet en turbo spesialist og fikk klemmer... Så det løste seg. ������

Evert
30/11/17, 11:00
Kontaktet et annet Volvo verksted, samme svar. Men der fikk jeg vite hvilke turboer jeg hadde. Kontaktet en turbo spesialist og fikk klemmer... Så det løste seg. ������

Det var dårlig gjort av Bilia. Jeg kjenner programvaren de bruker. Tar under et minutt å finne delen og turboinfo basert på skiltnummer. Fælt med betalende kunder gitt.

René Fredriksen
30/11/17, 17:42
Send meg reg nr så skal jeg Gå inn og se på jobb i morgen for deg jeg :)

kko65
23/07/18, 23:11
Volvo her fixet d til slutt.. De måtte innrømme at mekanikeren hadde ikke jort jobben sin... Slapp å betale