PDA

Vis full versjon : Ukjent kabel i midtkonsollen XC70 05



Petter_J
01/11/17, 14:47
Har nettopp kjøpt meg en XC70 05, og der er det en kabel i midtkonsollen som jeg ikke finner ut hva er til eller hvor den er lagt. Ser ut som det er en gammel Iphone plugg, uten at jeg har sjekket dette nærmere, og den er ikke fabrikk montert det er jeg sikker på. Har tatt ut radioen nå, for jeg regnet med at den gikk til en eller annen boks som var lagt inn bak den, men der var det ingen ting. Finner ikke ut hvor kabelen går, er det noen spesielle steder hvor det kan være lurt å begynne å lete på denne bilen ?

Jimbojama
01/11/17, 15:56
Ikke umulig at den er original. Men fikk iphonetilkobling som tilleggsutstyr. Kontakten er grå, ganske tjukk kabel. Går bak til en boks under luka i bagasjerommet som regel..

Petter_J
01/11/17, 16:07
Kabelen er ganske tykk ja, men den er hvit.

cortinaterje
01/11/17, 17:35
Jeg har bygd inn noe slik i min V70 og bruker en ipod nano som CD skifter. Kabelen er hvit og ca 6-7 mm tykk med den gamle brede eplekontakten. Kabelen går bak i bagasjerommet og er koplet innpå en boks og videre sammen med navigasjonen og TV om du har det.

Er originalt Volvo ekstra utstyr

Petter_J
01/11/17, 17:43
Har Navigasjon ja, hvor har du denne boksen plassert da ?

cortinaterje
01/11/17, 19:08
Har Navigasjon ja, hvor har du denne boksen plassert da ?

På min ligger den i bagasjerommet under den fremste luken.

Petter_J
01/11/17, 20:17
Lå der min også ja :-) Volvo Ipod adapter

cortinaterje
01/11/17, 20:31
Lå der min også ja :-) Volvo Ipod adapter
Da skal du kunne kople til apple produkter, iphone, ipod, ipad, som har denne typen kontakt og spille musikken som ligger lagret der. Trolig virker den ved hjelp av overgang til apples nye kontakt også. Min nano er så gammel at den lader også, så veldig skjelden den er ute av bilen. Kun hver gang jeg endrer musikk og spillelister. Ipoden viser volvo logo i displayet når den er tilkoplet. - Du velger Cd skifter på stereoen.

Hvis du er heldig ligger bruksanvisninga i hanskerommet, om ikke er det mulig jeg kan hjelpe deg med en kopi.