PDA

Vis full versjon : '18 V90 T8: Kun Apple CarPlay, ingen Android Auto.



lyskespark
24/10/17, 12:34
Forhandler har slitt med å få Android Auto inn i bilen min. I standardutstyrslisten står det "Smartphone integrasjon", og jeg har to USB plugger.

Nå snakke jeg med en fyr på verkstedet som sier at bilen må ha blitt bestilt med fabrikkmontert AA for å kunne få det. Så historien pr. nå er at jeg ikke får Android Auto i den bilen jeg har, samme hvor mye jeg griner på nesa.

Åssen er det med dere andre som har V90T8; har dere Android Auto ikonet blandt app'ene deres, og bestilte dere spesifikt AA som ekstrautstyr utenom "Smartphone integrasjon"?

lyskespark
31/10/17, 13:40
Ingen?

gixen
31/10/17, 21:29
Hei!
Dette temaet har vært oppe før.

Se om du får svar her: http://forum.vccn.no/showthread.php?76619-Noen-som-har-f%C3%A5tt-til-Android-Auto-p%C3%A5-18-modellene&highlight=android+auto

lyskespark
01/11/17, 14:23
Hei!
Dette temaet har vært oppe før.

Se om du får svar her: http://forum.vccn.no/showthread.php?76619-Noen-som-har-f%C3%A5tt-til-Android-Auto-p%C3%A5-18-modellene&highlight=android+auto

Nei, det der var temaet "Smartphone Integration". Jeg har Smartphone Integration, med to USB'er og hvit ramme rundt den ene, og jeg har Apple Car Play. Men av en eller annen grunn skal det liksom ikke være mulig å få inn Android Auto i min bil.

Det får meg jo til å lure på hva slags hardware jeg mangler, siden det ikke går å få inn AA. Har aldri hørt om emnet før. (Ta med i betraktning av XC90T8'en jeg testet i hadde både Carplay og AA og AA funket flott med telefonen (som også har AA installert)

mrstfu
01/11/17, 14:28
Har du forsøkt med en annen Android med AA installert? Typisk at slike systemer er litt følsomme for enkeltmodeller, eksempelvis ville ikke XC60en vi hadde på OMS la meg streame musikk fra min Xperia XZ, mens det funka fint på en annens Huawei eller lignende.

lyskespark
01/11/17, 14:35
Problemet er at AA ikke er installert/ikke går an å installere. Jeg har altså CarPlay ikonet. Og jeg kjøper ikke forklaringen at det er noe som ikke er bestilt riktig.