PDA

Vis full versjon : Vovlo 850 t5 R Body Kit Styling fanger



VolMan
22/10/17, 21:08
Har en volvo 850 1996 2l stasjonsvogn.

Ønsker meg ett pent "body kit" i t5/r "look". Har noen tips til sider som selger dette?

Helst" plug and play" sett med minst mulig plunder og arbeid.

Hvis noen har postet noe lignende tidligere, så legg gjerne igjen link her.

olekr93
22/10/17, 21:09
Æ kjøpt nytt i plast på bcb[emoji1360]


Sent from my iPhone using Tapatalk

VolMan
22/10/17, 21:18
Pris? Lett å montere? Kanskje et bilde?:)

olekr93
22/10/17, 21:20
http://forum.vccn.no/img-dump/2017/10/327.jpg
Veldig lett å montere. Pris ble vell ca 6000 da jeg kjøpte med lverdel og men den kan du bruke den du har


Sent from my iPhone using Tapatalk

VolMan
22/10/17, 21:25
Kult. Men dette er vell bare front?

olekr93
22/10/17, 21:26
Jepp. E itj så my annja egentli


Sent from my iPhone using Tapatalk

volvoRsport
22/10/17, 21:56
Jepp. E itj så my annja egentli


Sent from my iPhone using Tapatalk

Minner om:

§16 Skriftspråk
SMS-språk og dialekt er ikke tillatt. For at alle, uavhengig av boplass, skal kunne lese det du skriver krever vi at du unngår å bruke dette. Benytt bokmål, nynorsk eller det gjeldene språket i ditt hjemland. (Svensk, dansk, engelsk)
Tiltak ved brudd på denne regel er at tråd/innlegg slettes.

volvoRsport
22/10/17, 21:58
Kult. Men dette er vell bare front?

Det er bare underdelen på frontfangeren som skiller en T-5R eller R fra en vanlig 850, sideskjørt og bakfanger er lik.

VolMan
22/10/17, 23:21
Akkurat. Eneste forskjell var kanskje at sideskjørt var lakket på t5'en? Kontra svart plast farge?

Benjamin
22/10/17, 23:21
Minner om:

§16 Skriftspråk
SMS-språk og dialekt er ikke tillatt. For at alle, uavhengig av boplass, skal kunne lese det du skriver krever vi at du unngår å bruke dette. Benytt bokmål, nynorsk eller det gjeldene språket i ditt hjemland. (Svensk, dansk, engelsk)
Tiltak ved brudd på denne regel er at tråd/innlegg slettes.

Nå synes jeg du var streng.. [emoji85]


Sent from my iPhone using Tapatalk

VolMan
22/10/17, 23:32
Nå synes jeg du var streng.. [emoji85]


Sent from my iPhone using Tapatalk

merkelig regel:P Helt forståelig for meg i hvert fall!:)

Benjamin
22/10/17, 23:33
merkelig regel:P Helt forståelig for meg i hvert fall!:)

Samme her [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

mrstfu
23/10/17, 06:27
Fremdeles en regel, og et sted må streken gå. Hadde det ikke vært noen regler på skriftspråket på forumet hadde det flommet over av SMS-språk, sær bygdeslang og generelt kaos.

Hyggelig lesing:

http://forum.vccn.no/showthread.php?75481-Regler-for-bruk-av-VCCN-s-forum

Benjamin
23/10/17, 07:50
Fremdeles en regel, og et sted må streken gå. Hadde det ikke vært noen regler på skriftspråket på forumet hadde det flommet over av SMS-språk, sær bygdeslang og generelt kaos.

Hyggelig lesing:

http://forum.vccn.no/showthread.php?75481-Regler-for-bruk-av-VCCN-s-forum

Nå flommer det ikke akkurat over av innlegg generelt her på forumet da [emoji14]


Sent from my iPhone using Tapatalk

mrstfu
23/10/17, 08:18
Nå flommer det ikke akkurat over av innlegg generelt her på forumet da [emoji14]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Neivel? Per dags dato har vi såvidt jeg vet litt i overkant av 49000 unike tråder. Hvis forumet skal være en ressurs for nye og eksisterende medlemmer over hele landet, noe det er ment å være, er det en fordel at alle kan forstå det som skrives. Regelen har stått siden oppstarten, det er ikke for å plage noen at den håndheves, men for å minne om at det er ikke kun de som skriver i tråden som har bruk for informasjonen i den.

Benjamin
23/10/17, 10:35
Neivel? Per dags dato har vi såvidt jeg vet litt i overkant av 49000 unike tråder. Hvis forumet skal være en ressurs for nye og eksisterende medlemmer over hele landet, noe det er ment å være, er det en fordel at alle kan forstå det som skrives. Regelen har stått siden oppstarten, det er ikke for å plage noen at den håndheves, men for å minne om at det er ikke kun de som skriver i tråden som har bruk for informasjonen i den.

Ok. Jeg tenkte mere på aktiviteten den siste tiden. Men nå er det vel nok off topic. Har vel noen regler på det å [emoji14]


Sent from my iPhone using Tapatalk

olekr93
23/10/17, 11:12
Er vell det samme for alle sammen [emoji56]


Sent from my iPhone using Tapatalk