PDA

Vis full versjon : V70 med HU-850 som ikke virker



Toreed
15/10/17, 14:04
Jeg har en v70 med HU 850 som ikke funker som den skal. Lyden forsvinner og kommer tilbake som den vil. Er dette noe å fikse eller må jeg kjøpe ny?

TurboTor
15/10/17, 14:28
Kjøp brukt. Masse av de på markedet. Men kjøp deg heller en modell tilpasset fra www.bluepower.se med dab og navi

Sent fra min F8331 via Tapatalk

Svirre
15/10/17, 14:56
Det er lydprossesoren som er defekt. Den sitter på printkortet som ligger i bunn av spilleren. Du kan forsøke å bytte denne, men det krever rett komponent og gode loddekunnskaper. Det enkleste er å bytte hele enheten, men det finnes også alternativer som Bluepower (som nevnes over her) og standard spiller med 1/2DIN størrelse. Sistnevnte krever ny ramme for at det skal kunne monteres inn, samt overganger og en canbus-adapter for å unngå feilkoder.

Har en hu850-spiller med defekt lys i knapper og display, men lydmessig fungerer den. Frontpanelet er bare å bytte over, så fungerer alt hos deg. Send meg en PM om det er av interesse.

Erlend
25/10/17, 09:01
fikk samme problemet i våres.. har satt inn bluepower sin nå og venter fortsatt på dab.. de er kriminelt dårlige på å svare på epost...
det er som Svirre skriver, defekt komponent, har demontert min for å prøve dette, men det er en helsikes jobb...
fordelen med bytte til bluepower er at den har canbus integrering da, så ryggekameraet jeg har montert kommer når jeg setter bilen i R (racing, ikke sant? ) og rattstyring fungerer fortsatt :)