Vis full versjon : xc70 05 damp utav defroster
Ofte når jeg starter bilen kommer det mye damp ut defrosterkanalene på ruta. Trodde det var varmeregister da den og brukte litt kjølevann.
Skiftet register, men i går skjedde akkurat det samme igjen. SÅ dette er tydeligvis noe annet....
Kommer MYE damp i 4-5 sek.
Er ikke slik på kona's 03....
Noen som vet?
Tørke filteret på klimaanlegget ?
Ikkje helt sikker, har ikkje hvert borti det før [emoji28]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fukt i pollenfilter?
Sent fra min E6653 via Tapatalk
Får sjekke serviceregningene og se hva som er gjort tidligere på bilen.....
Er det noen drenering noen sted som kan ha gått tett?
Om ikkje kupefilteret er byttet på en stund, kan du begyne med det
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tett drenering noen plass?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Hverken pollenfilter eller ac har hatt service de siste årene. Begynner med kupefilter da.... :-)
Kupefilter så helt fint ut, men kjøper nytt i dag uansett.
Men ser ut som det er en drensslange fra bunn av viftemotor og ned i golvet et sted. Hvor kommer denne ut henne?
Trykk piperensere ned. Bruker å legge seg sand og dritt nedi dær. Da blir det tett og du får det opp på ruta
FÅr prøve å få løsnet den slangen uten å knekke noe plast da....:p
FÅr prøve å få løsnet den slangen uten å knekke noe plast da....:pPrøv å stikk noe nedi uten å ødelegge/demontere. Kan være et lauv blad som er hele problemet. Evt blås forsiktig med trykkluft.
Bare få det åpnet så "vasker" du med vann etterpå
Kommer ikke inn der uten å løsne noe iallefall...
ANg. Pollenfilter; ser ut som det er to slotter der inni. SKal det være to filtre eller er det to valg av filtre? Var kullfilter som stod i nå...
Kommer ikke inn der uten å løsne noe iallefall...
ANg. Pollenfilter; ser ut som det er to slotter der inni. SKal det være to filtre eller er det to valg av filtre? Var kullfilter som stod i nå...Sikkert to delt filter
Du mener altså at det skal være ett kullfilter og ett til?
Får kjøre nedom delepusheren. Kullfilter var ganske rent så da kjøper jeg bare det andre i så fall.
Kan være at det er to kull filter. At det egentlig er ett filter, delt i to for å lettere få det inn. Har ikke Vida her nå så jeg får sjekket....
Nei, forskjellig plassering/tykkelse avhengig av om man har iaqs eller ikke
Var nedom Romnes og fikk nytt kullfilter. Fikk klar beskjed at det skal kun være ett filter så får vi se om det hjelper.
Ser ut som nytt filter var løsningen. Ingen damp i defroster i går og i dag.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.