Vis full versjon : Hei sann VOLVO V70 SOM IKKE GÅR REINT
Har hatt problemer med en v70 1997 mod med motor på 140 hk original . Det som skjer er att den bobler å får ikke gitt gass. Må ha hal gass vis jeg skal greie å kjøre med den . Det er skifta bensinfilter. rensa dyser byttet plugger nytt luftfilter ny lamba sonde byttet luftmengdemåler . Kjørt diagonose på den , men det var bare billig apparater så dem fant ikke ut noe i det hele tatt, Er det noen i forumet som har hatt til svarende problem Ring meg gjerne . bilen har jeg plundra med snart en måned. Kunne sikkert ha kjørt den på verkstedet men er på NAV så da er det ikke så mye å rutte med MOB 905 14271.
Vennlig hilsen en fortvila og lykkelig volvo eier.
volvoRsport
06/09/17, 10:35
Starter den greit? Pendler turtallet opp og ned på tomgang?
Kveles den på tomgang?
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Får ikke gitt gass sier du; målt bensintrykk? Kanskje bensinpumpen som er dårlig?
Starter den greit? Pendler turtallet opp og ned på tomgang?
den går greit på tomgang men når jeg gir gass så er det att den liksom bobler å da må jeg gi mere gass for å komme frem
Den kveles ikke på tomgang men går ureint
den kveles ikke på tomgang
volvoRsport
06/09/17, 12:52
Noen problemer med å starte den?
Noen problemer med å starte den?
nei det går gret
Tror du er i feil forum.
Får vel raskere svar under "850 / x70 -serien"
Sånn ja. Ser at noen snakker om bensinpumperelèet. Har du sjekka det? Det kan også være selve pumpa.
Bytt ETM
Sent fra min F8331 via Tapatalk
volvoRsport
06/09/17, 22:11
Bytt ETM
En 97-modell har ikke ETM..
Sorry, leste ikke årsmodell. Rense gasspjeld da. Sjekk bankesensor
Sjekk tilstand på fordelarlokk, rotor og kablar. Eg har bytta dette nokre gangar på min 2.0 10v for at den skal gå skikkeleg. Det er kun orginalt som gjeld (!)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.