PDA

Vis full versjon : Tips om firma eller person som kan rustsveise på Sørlandet/Telemark



kimar
13/08/17, 13:45
Hei jeg ønsker tips om firma eller personer på Sørlandet eller Telemark som kan sveise litt på 240 en til en grei pris.
Gjelder baljer bak og litt på kanal/hjulbuer.

245 gl
15/08/17, 19:19
Race og kustom service / Torstein Nylund i Bamble sveiser rust...dyktig kar - brukte han selv på min egen Volvo 245 som jeg kjørte fra Stavanger ned til han.
Eneste er at med han , som alle andre som holder på med slikt så har de mye og gjøre så du må beregne litt tid , gjerne mer enn det som først er beregnet.

http://www.lefsa.no/

kimar
16/08/17, 07:27
Race og kustom service / Torstein Nylund i Bamble sveiser rust...dyktig kar - brukte han selv på min egen Volvo 245 som jeg kjørte fra Stavanger ned til han.
Eneste er at med han , som alle andre som holder på med slikt så har de mye og gjøre så du må beregne litt tid , gjerne mer enn det som først er beregnet.

http://www.lefsa.no/

Takker! Det høres jo bra ut skal sjekke det opp hva slags arbeid gjorde han på din og hva kostet det?:)

245 gl
16/08/17, 19:10
Han sveisa rust i begge hjulbuer bak ned mot kanalen begge sider , samt sparkla kanalene begge sider. ( vi hadde sveist igjen listehullene til " kanal lista " på forhånd )
Deretter lakkerte han kanalene matt sort , samt lakkerte hjulbuene begge bak / flekket det ut mot org. lakken på bakskjermene.
Det kjekke var at han tok bilder underveis slik at jeg fikk se hva han hadde gjort , spesielt av sveise arbeidet .

Ligger en tråd inne på Lefsa.no av den jobben , men siden photobucket er søppel for tiden vises ikke bildene lengre :/

kimar
16/08/17, 20:01
Høres jo bra ut det sjekket ut nettsiden hans og forumet der har vert veldig lite aktvitet der i lang tid ser jeg.

245 gl
17/08/17, 15:32
Tidene er dessverre blitt slik at det meste skjer irl og facebook...storhetstiden for forumer er jeg redd lengst er forbi...

kimar
17/08/17, 16:51
Tidene er dessverre blitt slik at det meste skjer irl og facebook...storhetstiden for forumer er jeg redd lengst er forbi...

Ja er vell dessverre slik&#128514