Vis full versjon : Tips om firma eller person som kan rustsveise på Sørlandet/Telemark
Hei jeg ønsker tips om firma eller personer på Sørlandet eller Telemark som kan sveise litt på 240 en til en grei pris.
Gjelder baljer bak og litt på kanal/hjulbuer.
Race og kustom service / Torstein Nylund i Bamble sveiser rust...dyktig kar - brukte han selv på min egen Volvo 245 som jeg kjørte fra Stavanger ned til han.
Eneste er at med han , som alle andre som holder på med slikt så har de mye og gjøre så du må beregne litt tid , gjerne mer enn det som først er beregnet.
http://www.lefsa.no/
Race og kustom service / Torstein Nylund i Bamble sveiser rust...dyktig kar - brukte han selv på min egen Volvo 245 som jeg kjørte fra Stavanger ned til han.
Eneste er at med han , som alle andre som holder på med slikt så har de mye og gjøre så du må beregne litt tid , gjerne mer enn det som først er beregnet.
http://www.lefsa.no/
Takker! Det høres jo bra ut skal sjekke det opp hva slags arbeid gjorde han på din og hva kostet det?:)
Han sveisa rust i begge hjulbuer bak ned mot kanalen begge sider , samt sparkla kanalene begge sider. ( vi hadde sveist igjen listehullene til " kanal lista " på forhånd )
Deretter lakkerte han kanalene matt sort , samt lakkerte hjulbuene begge bak / flekket det ut mot org. lakken på bakskjermene.
Det kjekke var at han tok bilder underveis slik at jeg fikk se hva han hadde gjort , spesielt av sveise arbeidet .
Ligger en tråd inne på Lefsa.no av den jobben , men siden photobucket er søppel for tiden vises ikke bildene lengre :/
Høres jo bra ut det sjekket ut nettsiden hans og forumet der har vert veldig lite aktvitet der i lang tid ser jeg.
Tidene er dessverre blitt slik at det meste skjer irl og facebook...storhetstiden for forumer er jeg redd lengst er forbi...
Tidene er dessverre blitt slik at det meste skjer irl og facebook...storhetstiden for forumer er jeg redd lengst er forbi...
Ja er vell dessverre slik😂
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.