PDA

Vis full versjon : Forskjell Ocean Race "pynte" emblem på kanal? -02/-06



Larssin
04/08/17, 06:07
Jeg har en -02 XC70, Ocean Race.

På kanalen så står det i dag Volvo, men ønsker å montere denne her isteden: https://volvoem.com/part/30695266/Sill+moulding/INT

Den jeg linker til er til en nyere versjon enn den bilen jeg har. Vil den passe tro?

Larssin
06/08/17, 13:32
Er det noen som har en XC70 -06 som ville tatt et par mål for meg. Mulig at det er likt på V70 også.

På forhånd takk.


6542

Daniel V
06/08/17, 14:41
Jeg vil anta det er likt på XC/V spesielt sånne ting pleier å være helt likt!

Jimbojama
06/08/17, 15:47
Det er jo likt på alle P2, og en hel haug med andre biler også. De skal jo monteres på samme sted som de du allerede har, og de du nå har, deler samme delenr. med alle de andre bilene, så mål trenger du nok ikke. =)

volvoRsport
06/08/17, 20:12
Det heter forresten innstegslist.

Larssin
06/08/17, 21:50
Jeg vil anta det er likt på XC/V spesielt sånne ting pleier å være helt likt!

Tenkte at det var likt, men må spørre. Man lærer av det.



Det er jo likt på alle P2, og en hel haug med andre biler også. De skal jo monteres på samme sted som de du allerede har, og de du nå har, deler samme delenr. med alle de andre bilene, så mål trenger du nok ikke. =)

Det er det som er så fint med et slikt forum, man blir opplyst. Jeg har ikke oversikten over hvilke deler som passer om hverandre og når butikken tror at delen ikke passer, så må jeg undersøke litt. Men nå vet jeg. :)

Jimbojama
07/08/17, 09:02
Syns nettbutikken du linka til var litt knotete, men var den jeg brukte for å finne delenr på de andre listene. Jeg tolka det som at når man valgte delenr, kom bilene de sitter montert i opp og konkluderte deretter. Jeg pleier egentlig å bruke vida til sånne ting, men bilpc ligger i garasjen, så da ble det nettsida. =)