PDA

Vis full versjon : Tix sin V70R AWD Laserblå



Tix
21/07/17, 23:11
Endelig når leasing bilen skulle leveres tilbake kunne jeg oppfylle en drøm jeg har hatt lenge, å skaffe meg en V70 R i laserblå. Fant da en på finn og reiste så fort jeg hadde mulighet å ble helt forelska med en gang, så da ble bilen med hjem :) henta den i Spydeberg. Bilen sto på noen svarte 18" når jeg henta den, følgte med 2 sett med orginale R-felger i 17" men der var sommerdekka utslitt så det ble investert i nye sommerdekk idag så jeg kunne få montert på de felga igjen da jeg syns de er mye penere sjøl om dem bare er 17". :)

Skal få tatt noen bedre bilder av bilen etterhvert :)
Det lille jeg har gjort hittil er å montere LED-lys i park forran og spredere og fått tatt en halvveis motorrom shining :)


Litt info om bilen :

V70 R AWD
1999 modell
265 hk
265 000 km
Automat

Ting som skal gjøres med den:

Få tak i 18" R-felger muliggens
Lakkere opp igjen panser pga en del steinsprut og en liten bulk ved grillen
Lakkere opp igjen bakluka pga rust som jeg også har skjønt er et vanlig syndrom på dissa bila, hva pleier folk her å gjøre? å fjerne gummilista under bakruta for godt eller hva er beste trikset?
Da denna bilen har blit brukt som bruksbil så er da noen bruksmerker på den så vil å ha bort dissa å få bilen helt strøken igjen.
Lakkere bakrute visker kanskje, lykteviskera, skvettlappa rundbaut og den klossen man dytter innpå hengerfeste når det ikke er på.
++++++

http://i.imgur.com/FK9l5pBh.jpg

http://i.imgur.com/FTbnBuAh.jpg

http://i.imgur.com/MDJ7wXch.jpg

http://i.imgur.com/lfe63YUh.jpg
Shina motor og motorom :)

http://i.imgur.com/FRqccoPh.jpg
Haff, støvete og møkkete :( :P

http://i.imgur.com/qKvOKi7h.jpg
LED parklys og spredere =) ser ut som kjørelys står på på bilde men er bare park :) og lyser heller ikke så sterkt :P

Benjamin
21/07/17, 23:44
Hey

photobucket er kranglete så de vil ikke dele bildene dine (eller andre sine for den saks skyld) Men du kan bruke imgur [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

mrstfu
21/07/17, 23:46
Gleder meg til å se bilder, men den er enten Laserblå eller Sonic Blue - begge er R-farger, men to helt forskjellige farger;)

Tix
21/07/17, 23:51
Hey

photobucket er kranglete så de vil ikke dele bildene dine (eller andre sine for den saks skyld) Men du kan bruke imgur [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Okei, da skal jeg fikse det med en gang :) takk

Tix
21/07/17, 23:52
Gleder meg til å se bilder, men den er enten Laserblå eller Sonic Blue - begge er R-farger, men to helt forskjellige farger;)

Da er den laserblå :) hehe. var en som sa til meg her om dagen at det heter ikke laserblå, det heter sonic blue.... å jeg bare hmmmmm, men da hadde jeg rett at det er 2 forskjellige farger da :)

Tix
22/07/17, 00:03
Da har jeg oppdatert bildene igjen :)

mrstfu
22/07/17, 02:21
Definitivt Laserblå, ja. Sonic Blue finnes på R i P2-karrosseriet, altså V70/S60 fra '04-'07.

Knall tralle, er svak for de gamle P80-vognene.

Tix
22/07/17, 08:57
Definitivt Laserblå, ja. Sonic Blue finnes på R i P2-karrosseriet, altså V70/S60 fra '04-'07.

Knall tralle, er svak for de gamle P80-vognene.

Supert, da har vi fått avklart det :D okei, skjønner skjønner :) ja den fargen er elsk!

HansOla
22/07/17, 14:32
Pen vogn! Elsker 1.gen v70 og spesielt R med skarpe farger :)

Sent fra min SM-G390F via Tapatalk

Frufsa
22/07/17, 17:36
Er egentlig ikke noe fan av laserblå, men i rett lys på bildene ser bilen velidig lekker ut :)

Ville forøvrig latt viskeren bak forbli sort, ser litt ryddigere ut, fort at bilen blir veldig horete om du lakker viskeren.

Tix
22/07/17, 20:10
Pen vogn! Elsker 1.gen v70 og spesielt R med skarpe farger :)

Sent fra min SM-G390F via Tapatalk

Takk for det :) ja da er vi to :)

Tix
22/07/17, 20:11
Er egentlig ikke noe fan av laserblå, men i rett lys på bildene ser bilen velidig lekker ut :)

Ville forøvrig latt viskeren bak forbli sort, ser litt ryddigere ut, fort at bilen blir veldig horete om du lakker viskeren.

hmmmm, ja du sier noe der angående det med viskern :) skal ta det i tenkeboksen men nå som du sa det å jeg så litt på bilde så må jeg tenke litt på det, men skvettlappene skal værtfall bli lakker i bilens farge :)

Tix
22/07/17, 20:18
http://i.imgur.com/FSN4XEWh.jpg

Et bilde til med R-felga på i litt bedre lys :)


Et annet spørsmål om en ting jeg ikke klarer helt å bestemme meg for :/ Skal/skal ikke ha blåe silikon slanger i motorrommet?

sekse
22/07/17, 21:03
Gratulerer med flott bil :)

Siden du spør, IKKE blå slanger i motorrom. Det ser ikke ut.

Benjamin
22/07/17, 21:12
Gratulerer med flott bil :)

Siden du spør, IKKE blå slanger i motorrom. Det ser ikke ut.

Nja smak og behag. Synes ikke blå slanger ser så galt ut jeg. Spesielt ikke når bilen er blå [emoji6]

Men kombinert med trim så bruker man svarte nøytrale slanger hehe


Bilen ser bra ut [emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tix
22/07/17, 21:39
Gratulerer med flott bil :)

Siden du spør, IKKE blå slanger i motorrom. Det ser ikke ut.

Hmmmm, jaha? har du noen bilder av det så jeg kan vurdere det? =)

Tix
22/07/17, 21:40
Nja smak og behag. Synes ikke blå slanger ser så galt ut jeg. Spesielt ikke når bilen er blå [emoji6]

Men kombinert med trim så bruker man svarte nøytrale slanger hehe


Bilen ser bra ut [emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Var litt det jeg å tenkte at siden bilen er blå og toppdekselet så må vel det kunne passe bra sammen :)

Takk for det :D (Y)


En annen ting jeg lurer på her angående bilen min, forrige eier sa at den "slår" ved nedgiring spessielt i motbakke men å innimellom på flatmark :( er det noen her som veit hva det kan være?

kimar
22/07/17, 21:44
Ser ut som en flott bil dette og Laserblå er en av mine favoritt farger så pen bil:)

Tix
22/07/17, 21:57
Ser ut som en flott bil dette og Laserblå er en av mine favoritt farger så pen bil:)

Takk for det, ja er stor forøynd med den :D ja er helt rååå farge :D

Thorvaldsen
23/07/17, 02:17
Gratulerer med flott bil;) Følger med her:)

Tix
23/07/17, 10:33
Gratulerer med flott bil;) Følger med her:)

Tusem takk :D

Nero
23/07/17, 11:07
Flott bil og nydelig farge :)
Anngående blå eller svarte silikon slanger, selv skal jeg ha svarte i min bil. Ved teknisk kontroll kan blå by på utfordringer treffer man feil kontrollør som tror du har fått 50hk mer av blå farge :p Svart ser orginalt ut, går nok lettere under radaren tror jeg.

Benjamin
23/07/17, 11:16
Flott bil og nydelig farge :)
Anngående blå eller svarte silikon slanger, selv skal jeg ha svarte i min bil. Ved teknisk kontroll kan blå by på utfordringer treffer man feil kontrollør som tror du har fått 50hk mer av blå farge :p Svart ser orginalt ut, går nok lettere under radaren tror jeg.

Spiller liten rolle vis motor er org ?

Tix selger silikon kit på do88. Du velger jo selv hva du synes ser best ut :)

http://forum.vccn.no/img-dump/2017/07/463.jpg

Nero
23/07/17, 11:30
Selvfølgelig ingenting å si hvilke farge man har, det jeg mener er at enkelte kontrollører vil kunne kreve full teknisk gjennomgang på bakgrunn av mistanke om trimming til tross for at du kanskje har alt på stell og kjører orginalt. Hadde selv motoren full av blå slanger, carbon og lakkerte deler på en hvit V70 jeg hadde. Ble riktignok aldri vinket inn men ble svett i henda når jeg så de langs vegen ;)

Tix
23/07/17, 12:59
Flott bil og nydelig farge :)
Anngående blå eller svarte silikon slanger, selv skal jeg ha svarte i min bil. Ved teknisk kontroll kan blå by på utfordringer treffer man feil kontrollør som tror du har fått 50hk mer av blå farge :p Svart ser orginalt ut, går nok lettere under radaren tror jeg.

Takk for det :D

skal ta det litt til vurdering om det blir blåe eller svarte eller om jeg bare beholder den orginal :)

Tix
23/07/17, 13:00
Spiller liten rolle vis motor er org ?

Tix selger silikon kit på do88. Du velger jo selv hva du synes ser best ut :)

http://forum.vccn.no/img-dump/2017/07/463.jpg

skal tenke litt så får jeg se hva det blir :)

Tix
23/07/17, 13:02
Selvfølgelig ingenting å si hvilke farge man har, det jeg mener er at enkelte kontrollører vil kunne kreve full teknisk gjennomgang på bakgrunn av mistanke om trimming til tross for at du kanskje har alt på stell og kjører orginalt. Hadde selv motoren full av blå slanger, carbon og lakkerte deler på en hvit V70 jeg hadde. Ble riktignok aldri vinket inn men ble svett i henda når jeg så de langs vegen ;)

Nei det burde jo ikke ha noe å si fordeom man har farge på slangene i motorommet for at det skal se litt tøffere ut og være litt mer stil på det. men kjører lastebil til daglig å vet at det finnes mange vanskelige og kverulerende kontrollører der ute :( :O

ja det kan jeg tenke meg du ble :P

Daniel V
23/07/17, 15:25
Trikset med bakluka er å fjerne gummilista. Har gjort det på alle P80ene jeg har hatt :)

Benjamin
23/07/17, 15:54
Selvfølgelig ingenting å si hvilke farge man har, det jeg mener er at enkelte kontrollører vil kunne kreve full teknisk gjennomgang på bakgrunn av mistanke om trimming til tross for at du kanskje har alt på stell og kjører orginalt. Hadde selv motoren full av blå slanger, carbon og lakkerte deler på en hvit V70 jeg hadde. Ble riktignok aldri vinket inn men ble svett i henda når jeg så de langs vegen ;)

Hehe nesten rart du ikke ble vinka inn vis du ble stiv i blikket vær gang du så statens vegvesen [emoji14]

Jeg ser fortsatt på det som uproblematisk med blå slanger vis motor ikke er trimma (du har jo ingenting å frykte). Sjeldent jeg har blitt stoppa av vanskelig politi eller kverulanter fra statens vegvesen. Helt ærlig, når jeg har blitt stoppa eller fått visning så har det vært en grunn til det..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nero
23/07/17, 16:11
Hehe nesten rart du ikke ble vinka inn vis du ble stiv i blikket vær gang du så statens vegvesen [emoji14]

Jeg ser fortsatt på det som uproblematisk med blå slanger vis motor ikke er trimma (du har jo ingenting å frykte). Sjeldent jeg har blitt stoppa av vanskelig politi eller kverulanter fra statens vegvesen. Helt ærlig, når jeg har blitt stoppa eller fått visning så har det vært en grunn til det..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Var ikke stiv i blikket, bare svett i henda :p
Ikke sikkert det vil bli noe problem, men større sjangs for å bli "tatt" for noe om det lyser uoriginalt i trynet dems tenker nå jeg.

Benjamin
23/07/17, 16:23
Var ikke stiv i blikket, bare svett i henda :p
Ikke sikkert det vil bli noe problem, men større sjangs for å bli "tatt" for noe om det lyser uoriginalt i trynet dems tenker nå jeg.

Hehe. Kjører ikke akkurat 300 oppsett med blå slanger.. [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

hgnubel
23/07/17, 19:27
Hadde selv motoren full av blå slanger, carbon og lakkerte deler på en hvit V70 jeg hadde.

Men den var fin da! Hvor ble den av?

Tix
23/07/17, 20:24
Trikset med bakluka er å fjerne gummilista. Har gjort det på alle P80ene jeg har hatt :)

Okei, var det jeg tenkte meg skjønner du :) skal få sendt bakluka på lakkering etterhvert bare jeg finner noen som kan gjøre det bra nok og ikke så altfor dyrt :) (A)

Tix
23/07/17, 20:25
Er det noen her som veit hva det kan være når bilen min lugger/slår så fært ved nedgiring enten det er i motbakke eller på flatmark? :( :( er automat ja.

Daniel V
23/07/17, 22:03
Automaten er det svakeste punktet på disse bilene, dessverre. Problemet er at mange av disse aldri har fått flushet automatkassen fordi Volvo i mange år omtalte disse som vedlikeholdsfrie, og at det var "evighetsolje" på dem. Alle vet jo ingenting varer evig. :p Det som skjer når man begynner å flushe en automatkasse som har gått typ 200 000++ på samme automatolja er at store mengder avleiringer løsner samtidig, som blir med inn i ventilpakka som ofte gjør kassa verre enn det den var før man flushet den.

Problemet er i stor grad at gammel automatolje ikke takler varme. Derfor er det lamellpakker og mye annet snacks i girkassa som blir brent/ødelagt.

Dessverre ser man ofte det samme med servoolje også. Folk glemmer å skifte det, og kjører rundt med servoolje som er så svart og brent at styringa blir ekkel og skrikete. Så når du først er i gang kan du jo svinge innom hos Volvo, kjøpe to liter med servoolje og flushe servoen også. Gjorde det på langmileren vår i dag, og ble en helt annen bil etterpå! :)

Nero
24/07/17, 18:49
Men den var fin da! Hvor ble den av?
Hareid står det på reg.opplysning

DanielV: Hvordan flusher man servoen? Skulle gjort det selv på 850'n...

Daniel V
24/07/17, 19:56
Hareid står det på reg.opplysning

DanielV: Hvordan flusher man servoen? Skulle gjort det selv på 850'n...

Du kobler at returrøret og kjører det ned i en beholder :) Så får du en kamerat til å starte motoren og svinge mens du etterfylles i reservoaret helt til det som kommer ut av returslangen er grønt og fint :)

Tix
24/07/17, 20:22
Automaten er det svakeste punktet på disse bilene, dessverre. Problemet er at mange av disse aldri har fått flushet automatkassen fordi Volvo i mange år omtalte disse som vedlikeholdsfrie, og at det var "evighetsolje" på dem. Alle vet jo ingenting varer evig. :p Det som skjer når man begynner å flushe en automatkasse som har gått typ 200 000++ på samme automatolja er at store mengder avleiringer løsner samtidig, som blir med inn i ventilpakka som ofte gjør kassa verre enn det den var før man flushet den.

Problemet er i stor grad at gammel automatolje ikke takler varme. Derfor er det lamellpakker og mye annet snacks i girkassa som blir brent/ødelagt.

Dessverre ser man ofte det samme med servoolje også. Folk glemmer å skifte det, og kjører rundt med servoolje som er så svart og brent at styringa blir ekkel og skrikete. Så når du først er i gang kan du jo svinge innom hos Volvo, kjøpe to liter med servoolje og flushe servoen også. Gjorde det på langmileren vår i dag, og ble en helt annen bil etterpå! :)


Så det du mener Daniel, er at jeg egentlig bør bytte hele kassa eller? :/ :(

Daniel V
24/07/17, 21:56
Nei, det behøver ikke bety det. :) Ta opp peilepinnen og se på olja først, evnt prøv å flush. :) Du kan jo også høre med tidligere eiere om de vet om automaten har vært skiftet olje på :)

hgnubel
24/07/17, 22:17
Du kan Google "aw55-50 issues" så finner du dessverre mye. Er flere tråder og poster om rykking på forumet her også, min V70R-tråd inkludert.

Jeg flushet oljen, byttet motorfester og B4-lokk på identisk bil som du har. Endte dessverre opp med å kjøpe helt ny kasse. Håper du er heldigere!

Tix
25/07/17, 17:47
Du kan Google "aw55-50 issues" så finner du dessverre mye. Er flere tråder og poster om rykking på forumet her også, min V70R-tråd inkludert.

Jeg flushet oljen, byttet motorfester og B4-lokk på identisk bil som du har. Endte dessverre opp med å kjøpe helt ny kasse. Håper du er heldigere!

Tørr jeg spørre hvor mye du endte på med å kjøpe ny kasse? :( :/ automat?

Benjamin
25/07/17, 17:48
Tørr jeg spørre hvor mye du endte på med å kjøpe ny kasse? :( :/ automat?

Vis du vurderer en annen girkasse så ville jeg sjekka blocket. Stor tilgang på motorer og girkasser i Sverige [emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk

kimar
25/07/17, 17:51
Vet ikke hvor god du er på bil skruing men vis du skal bytte girkasse så ville jeg vurdert og forbedret bilen og bygget den om til manuell girkasse selv om det er litt ekstra arbeid:)

Daniel V
25/07/17, 18:39
Vet ikke hvor god du er på bil skruing men vis du skal bytte girkasse så ville jeg vurdert og forbedret bilen og bygget den om til manuell girkasse selv om det er litt ekstra arbeid:)

Er ikke bare bare på 99/00 da det er canbus her.

kimar
25/07/17, 18:43
Er ikke bare bare på 99/00 da det er canbus her.

Det tenkte jeg ikke på synd det da.

Tix
25/07/17, 19:33
Skal hvertfall ikke bygge om til manuell da automat var en av grunnene til at jeg ville ha denna da jeg er dritt lei av å sitta å rote og røre med denna manuell girspaken :O :P så denna skal forbli automat :) hmmm, jeg skal være ærlig å si det at jeg har ikke så jævelig mye peiling på girkasser å sånt til bil og hva jeg burde gjøre med kassa jeg har nå og ikke gjøre, så alt mulig av skriftlig eller praksis hjelp taes imot med stort takk :) (A)

Daniel V
25/07/17, 20:12
Problemet med disse bilene er jo at de begynner å bli gamle, er godt brukt og har gått langt.

Med 265HK, som har røska og revet her i 265 000km så setter det sine spor, spesielt om kassa har fått litt stell.

Spørsmålet koker egentlig enkelt og greit ned til om bilen er kjørbar sånn som det er nå, eller om det er så plagsomt/dårlig/irriterende at du ikke kan bruke den.

Gamle girkasser girer litt hardt innimellom og er ikke som nye, men kan i mange tilfeller brukes lenge. Hvis du må ha fabrikksny kasse tror jeg fort den reparasjonen overskrider verdien på bilen.

Tix
25/07/17, 20:18
Problemet med disse bilene er jo at de begynner å bli gamle, er godt brukt og har gått langt.

Med 265HK, som har røska og revet her i 265 000km så setter det sine spor, spesielt om kassa har fått litt stell.

Spørsmålet koker egentlig enkelt og greit ned til om bilen er kjørbar sånn som det er nå, eller om det er så plagsomt/dårlig/irriterende at du ikke kan bruke den.

Gamle girkasser girer litt hardt innimellom og er ikke som nye, men kan i mange tilfeller brukes lenge. Hvis du må ha fabrikksny kasse tror jeg fort den reparasjonen overskrider verdien på bilen.


skjønner skjønner :) Nei altså jeg klarer fint å kjøre med bilen sånn som den er nå, er ikke det som er problemet. :) ville bare undersøke litt om hva det kunne være og om det var store opperasjonen evt for å fikse det :) og bilen er fullt kjørbar også (Y)

Daniel V
25/07/17, 20:35
Da ville jeg prøvd å skifte olje og etter det kjørt til det ble "ukjørlig". :) Den går nok noen tusener til den kassa der. Så kan du jo se om du blir så glad i den ar du vil koste på den ny/overhalt/brukt kasse etterhvert :)

Tix
25/07/17, 21:50
Da ville jeg prøvd å skifte olje og etter det kjørt til det ble "ukjørlig". :) Den går nok noen tusener til den kassa der. Så kan du jo se om du blir så glad i den ar du vil koste på den ny/overhalt/brukt kasse etterhvert :)

jupp =) evt ta en flushing også da? :) bilen skal aldri ut av mitt eie før je har levert tøffla og blitt lagt i en ettroms med torvtak, så blir nok da evt "ny" girkasse etterhvert :)

Nero
25/07/17, 22:25
Jeg har hørt mye bra om Rats AS, var litt i dialog med de for en stund tilbake og det virker som om de kan en del om kassene Volvo benytter.
http://www.rats.no/Automatgear-Tjenester/Gearkasser/Volvo.aspx

Tix
03/08/17, 20:53
Jeg har hørt mye bra om Rats AS, var litt i dialog med de for en stund tilbake og det virker som om de kan en del om kassene Volvo benytter.
http://www.rats.no/Automatgear-Tjenester/Gearkasser/Volvo.aspx

Takk for tipset, skal se hvordan kassa blir etter jeg har hatt bilen på service på Volvo :)

Må få lov å komme med litt skryt her også siden jeg har lest litt både og om pakkesendinger fra Vparts. Er veldig fornøyd med servicen og alt jeg har bestillt har kommet frem og fikk sjokolade (MARS) i alle 3 pakkene :D Så nå har bilen fått vindavvisere rundbaut og noe annet småtteri :) har ikke så mye nye bilder for øyeblikket, fordi det har bare regna i det siste og gjør det fortsatt :O :( :(

Eirik R
08/08/17, 08:55
Gratulere med ny flott bil. Kjenner denne bilen svært godt, var eier av den i 10 år. Dette var virkelig drømmebilen da jeg kjøpte den i 2005 og synes fortsatt dette er skikkelig flott bil.
Hvis du ønsker mer info om bilen så ta kontakt på PM.

Tix
08/08/17, 17:33
Gratulere med ny flott bil. Kjenner denne bilen svært godt, var eier av den i 10 år. Dette var virkelig drømmebilen da jeg kjøpte den i 2005 og synes fortsatt dette er skikkelig flott bil.
Hvis du ønsker mer info om bilen så ta kontakt på PM.

Tusen takk :D såpass ja, så du er tidligere eier av den ja :D ja er kjempe fornøyd med den, klarer nesten ikke at det går 1 dag uten at jeg har vært ute på en liten luftetur med den :D :cool: eneste minuset er at den lugger sånn når den girer ned i motbakker eller når girkassa har motstand da :( gjerne send meg mer info på PM :D

Tix
08/08/17, 19:53
liten update, fått montert nye pærer i spredera, LED pærer med kjølevifte på, styrken på dem er mellom 3000 - 3200 Lumen per pære :D lyser ganske bra og ikke for sterkt :)


http://i.imgur.com/WU4pAuW.jpg

http://i.imgur.com/HoSk51sh.jpg

Legger også til bilder av ræva på bilen etter en liten make-over :D årna 2 ekstra parklys oppe, fått på R reflex merke på skiltet og bytta skiltlys pærer samt shina skiltlys-glassa :)

http://i.imgur.com/eOGI03ih.jpg

http://i.imgur.com/hN0eXzOh.jpg

Frufsa
09/08/17, 21:11
Hvor fikk du tak i "r" klistremerket for å klistre på skiltet? Var egentlig skikkelig kult!

Daniel V
09/08/17, 22:56
http://www.vvshop.no/index.php?main_page=product_info&cPath=26&products_id=172&zenid=6234402cd2a6c1463bbf82725e941b77

Tix
11/08/17, 22:08
Noen her som husker hvor den lista ligger med hvor mange V70R det er i Norge eller hvem som er importert osv osv?? :) og hvem som er originale

Daniel V
11/08/17, 22:25
Noen her som husker hvor den lista ligger med hvor mange V70R det er i Norge eller hvem som er importert osv osv?? :) og hvem som er originale

http://forum.vccn.no/showthread.php?67730-Fakta-om-Volvo-850-T-5R-850R-850-TWR-S70R-V70R

Tix
12/08/17, 13:21
http://forum.vccn.no/showthread.php?67730-Fakta-om-Volvo-850-T-5R-850R-850-TWR-S70R-V70R


Der finner jeg bare lista for 850 T5-R'er i norge :(

Daniel V
13/08/17, 14:53
Var en liste der med alle før, men ser han har endret førsteposten drastisk (denne var den lengste enkelstående posten på forumet, så lang at vi måtte inn å endre i adminpanel sånn at han kunne skrive mer enn 150 000 tegn som var grensa før) :p

Tix
14/08/17, 14:26
Var en liste der med alle før, men ser han har endret førsteposten drastisk (denne var den lengste enkelstående posten på forumet, så lang at vi måtte inn å endre i adminpanel sånn at han kunne skrive mer enn 150 000 tegn som var grensa før) :p

hahahahaha, såpass ja :P :P