Vis full versjon : Beggynt ferie med problemer
Kjører på ferie i dag og hele speedometer svart stopper bilen alt virker igjen i ca 1 min og alt borte vekke ikke noe virket
Kjører på ferie i dag og hele speedometer svart stopper bilen alt virker igjen i ca 1 min og alt borte vekke ikke noe virket
Prøv å ta av og på minus Polen, funket hos meg :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Alt ble svart stoppa og starta igjen alt ok i 1 min
FÃ¥r opp i display srs-airbag service bremse feil stopp snarest og antisladd utkoblet noen som har noe formening?
Ikke noen som vet?
Jo dette høres ut som DIM feil. Feil på instrumentpanelet.
Finnes en guru på dette i Norge.
Ring
Tunheim Auto
8976 Vevelstad
Telefon: 975 37 404
god ferie
Dverg ja instrumentene dør ut men fÃ¥r opp srs-airbag service pluss antisladd utkoblet og bremse feil stoppí ½í¸€
Evert beklager dataen kaller deg for dvergí ½í¸€
Hei.
Er ett kjent problem på disse bilene. Etter hva jeg har forstått, så vil meste parten av instrumentpanelet slutte å fungere, mens noen lamper og varsler kan fremdeles funke. Må mest sannsynlig ha den på service som nevt over, eller evt få tak i en brukt en hos en hugger.
Selvfølgelig kjip start på ferien, men ønsker deg god tur videre! :)
Sindus
Skulle ikke lange turen da men det ble bytta bil til japseí ½í¸ƒ
Sjedde akkurat det samme med meg også. Kan rikke på kontakten på baksiden av speedometeret. Funker helt til du stopper bilen. Skal sende d inn til reparasjon neste uke
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Skal lese av feilkoden i løpet av uka
Jeg fikk opp akkurat samme feilmeldinger som deg. Vanlig problem på disse bilene.
Har du lest ut feil koder?
Nei. Data'en som vi bruker har klikket
Børge Vikebø
02/07/17, 21:34
Sendte mitt til xc90 til ECU-spesialisten. 2800,- + frakt. Om instrumentet ikke kan repareres koster det 800,- ekstra så flasher han et "nytt" instrument.
Børge fikk du noe feil mod?fikk tips sette inn et brukt uten trengte noe de fra Volvo
Skal hjem fÃ¥ lest ut med Vida i mg er pÃ¥ camping pÃ¥ øya dií ½í¸‚
Da er bilen oppe og gÃ¥r igjení ½í¸€tok av batteri og kjørte pluss og minus sammen satt pÃ¥ igjen og alt virka igjení ½í¸€nÃ¥ er neste problem av som ikke kobler innení ½í¸€fyller det i fjor og ikke noe lekkasje sÃ¥ lurer pÃ¥ hva som skjer nÃ¥í ½í¸€
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.