PDA

Vis full versjon : Bytte til baksete med integrerte barneseter i sitteputen, V70 2016



hgnubel
22/06/17, 08:37
Noen som vet om det bare er selve sitteputen som er annerledes, eller om det er noen andre deler som er forskjellig i forhold til f.eks. innfesting av setebelter, e.l.?

Jeg har såvidt jeg vet ikke varme i baksetene i denne bilen, så da hadde det vært kult om det var bare å bytte sittepute.

flobben
22/06/17, 17:06
Prøv gjerne å prøvesitte de før du monterer, de er nemmelig ikke supermgode å sitte i. Jeg har dette på min 2012 v70 og man merker godt skillene mellom setene.

hgnubel
23/06/17, 11:30
Takk for tips... da er det kanskje ikke så attraktivt å bytte, men jeg skal få prøvesittet i hvert fall :)

Er mest for å ikke binde opp så mye plass nå når eldstegutten er stor nok til å egentlig kunne klare seg med bare pute. Men jo mer jeg tenker på det vil jeg egentlig at ungene mine skal ha sånn pute med ekstra nakkestøtte så lenge de trenger noe mer enn vanlig sete.

Volvo har jo en slags pute/trekk til disse integrerte stolene også, som gir nakke- og side-støtte, men da er vi tilbake til at det er mer stash som må fjernes hvis noen voksne skal sitte der.

hsyvers
23/06/17, 13:20
Hei
jeg skulle gjerne ha byttet med deg.
Jeg ville ha fast baksete uten barnesete.
Passer muligens ikke heller, ikke vet jeg.
volvo v70 2011mod svart skinn

hgnubel
23/06/17, 19:30
Hei
jeg skulle gjerne ha byttet med deg.
Jeg ville ha fast baksete uten barnesete.
Passer muligens ikke heller, ikke vet jeg.
volvo v70 2011mod svart skinn
Men nå ble jeg litt skeptisk til å bytte etter forrige kommentar, og nesten enda mer skeptisk når du vil gå motsatt vei...

Hvorfor vil du bytte til fast sete?

Tror kanskje jeg lar min være som den er...

Men tips til deg som bor nærmere Sverige enn meg ser det ut til: masse sitteputer på bildelsbasen.se :)

flobben
25/06/17, 10:21
Ta en titt på siste videoen til volvosweeden på youtube https://youtu.be/deO5Eh_9YOI her bytter han baksete til ett med integrerte seter

hgnubel
25/06/17, 18:28
Ta en titt på siste videoen til volvosweeden på youtube https://youtu.be/deO5Eh_9YOI her bytter han baksete til ett med integrerte seter
Takker, veldig bra video! :)