PDA

Vis full versjon : Hvor lang tid har man til å skrive et innlegg?



B230
08/06/17, 23:31
Har opplevd flere ganger at når jeg holder på å skrive noe her, og skal poste det, så går det ikke. Nå istad måtte jeg logge inn på nytt, og innlegget var vekk &#128514. Det er litt slitsomt, og da gidder jeg kanskje ikke ta med alt jeg hadde hvis jeg skriver på nytt.

Hvor lang tid har man på å skrive? Så kan jeg følge med på klokka. :)

vangsfreaken
09/06/17, 07:53
Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men en mulighet er å kopiere hele innlegget ditt før du trykker på noe, så kan du bare lime det inn igjen om du er nødt til å starte på nytt.
Forøvrig opererer mange forumer med automatisk utlogging, spesielt ved lengre perioder uten aktivitet. Om vccn gjør dette vet jeg ikke, men det kan være lurt å sjekke om du har huket av "forbli pålogget" ved innlogging :) jeg har aldri blitt logget ut, så det kan hende det ligger noe i det.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

aarnes
09/06/17, 08:19
Ingen timeout etc på forumet. Høres ut som noe med ditt oppsett. Jeg er logget inn døgnet rundt og glemmer ofte å poste når jeg har skrevet. Så trykker jeg på "post" etter feks 2 timer uten at det skaper noen problemer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Daniel V
09/06/17, 09:07
Aldri opplevd problemer med dette. Her forleden skrev jeg et innlegg, og ferdigstilte det tre dager etter jeg begynte. Ingen problemer med postingen der.

Benjamin
09/06/17, 09:46
Nei jeg har aldri hatt det problemet selv


Sent from my iPhone using Tapatalk

B230
09/06/17, 22:11
Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men en mulighet er å kopiere hele innlegget ditt før du trykker på noe, så kan du bare lime det inn igjen om du er nødt til å starte på nytt.
Forøvrig opererer mange forumer med automatisk utlogging, spesielt ved lengre perioder uten aktivitet. Om vccn gjør dette vet jeg ikke, men det kan være lurt å sjekke om du har huket av "forbli pålogget" ved innlogging :) jeg har aldri blitt logget ut, så det kan hende det ligger noe i det.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Det jeg kan se er "husk meg" under brukernavn og passord, var det den du mente? Fant ikke noe annen innstilling i "Brukerkontrollpanel".

vangsfreaken
10/06/17, 01:55
Det jeg kan se er "husk meg" under brukernavn og passord, var det den du mente? Fant ikke noe annen innstilling i "Brukerkontrollpanel".
Man kan huke av "husk meg" eller "forbli innlogget" eller noe sånt når man logger inn, kan jo hende det har en sammenheng :) om man finner samme innstilling i kontrollpanel vet jeg ikke.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

larsverm
11/06/17, 11:35
Kan ikke si jeg har oppfattet dette som et problem selv, nei - ikke på dette forumet.

Men jeg vent meg til å ta høyde for at ting kan skje når jeg har sittet og tastet lenge på et innlegg som ble en del mer omfattende enn først tenkt. Da markerer jeg teksten og velger "Kopier" før jeg legger inn svaret. Hvis noe går galt da, får man som oftest teksten tilbake ved å velge "Lim inn".

B230
25/04/18, 16:48
Og nå opplevde jeg det igjen, skreiv et innlegg til 700/900 forumet og når jeg skulle legge inn svaret skjedde ingenting &#128514. Jeg måtte logge inn på nytt, og da var det vekk :mad:. Det er slitsomt &#128514.

aarnes
25/04/18, 17:57
Og nå opplevde jeg det igjen, skreiv et innlegg til 700/900 forumet og når jeg skulle legge inn svaret skjedde ingenting 😂. Jeg måtte logge inn på nytt, og da var det vekk :mad:. Det er slitsomt 😂.

Skjønner det, men dette er ikke innstillinger på forumet.
Benytter du en jobbpc f.eks. når dette skjer?
Dette er typiske innstillinger som styres av policyer i selskaper, at man blir automatisk logget ut etter en viss tid av sikkerhetsmessige årsaker.

B230
25/04/18, 18:03
Har bare brukt mitt eget nettbrett.

Et triks kan vel være å skrive flere korte innlegg etter hverandre.

mrstfu
26/04/18, 07:24
Er konstant innlogget på VCCN på minst to enheter, og mp ofte legge fra meg telefonen midt i et innlegg. Har huket av "husk meg" på innloggingssida og må ikke logge inn på nytt igjen noen gang, har heller ikke problemer med det du sier her. Logg deg ut og inn igjen, og huk av "husk meg før innlogging, om du ikke allerede har gjort det. Er som det sies over her, sannsynligvis en innstilling på enten nettleseren din eller enheten du bruker.