Vis full versjon : Kjøpe preformanceprodukter i sverige?
Er på ferie rett utenfor Charlottenberg, og lurer da på om det er noen steder de selger bilsteindempere, krengningsstag ol. I nærheten? Pedersen racing har jo stengt for sommeren.. Er det noe å spare på å kjøpe slikt i sverige?
Jeg kan tenke meg prisen ligger på ca det samme, men du sparer jo på kursen.
Også skal du egentlig kunne ta det på utførsel og, hvis du velger å ikke momse det inn etterpå så sparer du der.
Okay, vet du om det er noen butikker i nærheten av charlottenberg som selger morrodeler til rwd volvo?
Komplett sett foran og bak med bilstein sprint og lesjofors senkefjører koster 7575sek og sendes nesten fraktfritt innen sverige ifra kg-trimning. De sier de bruker ca 2dager fra de får bestilling til du har de. :) så det blir litt billigere en hos pedersen.
pedersen kjører "svenske" priser, dvs de tar kursen til sin nytte. så koster det 7575 sek hos kg, så koster det 7575 nok hos pedersen.
har du en overnatting i sverige kan du ta med opptil 5000,- nok i verdi over grensa tollfritt.
du kan få igjen svensk mva på grensa (24%), men da må du sikkert betale norsk mva (25%) inn i norge, iallefall må jeg det, men jeg driver firma, så kan jo hende det går å slippe som privatperson. aner ikke, sjekk med tollvesenet!
så moralen er "tollkvittering", på sånn ca 4800,- nok...:) muligens det samma som "konekvittering" :)
er en butikk i billingsfors, myranes bil og olje eller noe slikt som iallefall har coilovere, har noen annonser på finn. er 1 drøy times tid sørover, forbi årjäng og ned forbi bengtsfors.
kjent fra de svenske komifilmene copps, smala sussie og offside:)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.